Klagetråd

Er såååååå lei alle disse «fremdeles ingen baby?» «kan jo ikke være lenge igjen nå!?» «hun kommer nok snart!» osv sov... altså det hjelper lite og trøster ingen verdens ting [emoji30][emoji30] jeg er nok utålmodig fra før og trenger ikke andres hjelp for å bli mere utålmodig [emoji35][emoji29][emoji24]

Dagens utblåsning [emoji1316]
 
Liker ikke å få kommentarer om kroppen min generelt sett, men etter fødsel starter vel kommentarene om når man skal få kroppen sin tilbake til normalt?? Vet moren min kommer til å henge seg opp i dette.. Hun snakker værtfall mye om andre sin kropp etter fødsel, og hvordan hun selv smatt rett inn i klærne sine igjen etter sine svangerskap.. Gruer meg..
Godt det er moren din, da kan man søren meg lettere sette de på plass som bare det.Blir oppgitt over slike mennesker....
 
Å sove om natten nå er et helvete... våkner med smerter i hofter og ben fordi trykkbelastningen er for stor av å bare kunne ligge på sidene. DET er ikke greit. Er sikker på at det er sånn ha ha leddgikt eller fibro etc... fy av meg.
 
Å sove om natten nå er et helvete... våkner med smerter i hofter og ben fordi trykkbelastningen er for stor av å bare kunne ligge på sidene. DET er ikke greit. Er sikker på at det er sånn ha ha leddgikt eller fibro etc... fy av meg.

Amen. Vrir mæ hele natta. Men det å e jo vondt.
 
Amen. Vrir mæ hele natta. Men det å e jo vondt.

Vanskelig å sove fortida ja! blir lite søvn :-( det er trøst i at dette er forbigående heldigvis! Selv om det antageligvis blir lite søvn etter babyen er født også, så sover man ihvertfall godt når man først sover :) ikke vondter over alt
 
Svigerfar (svigermonster :p) har tatt helt av med husoppussinga vår. [emoji26] hele tiden nye planer og ideer. Å så har han ikke tid til å hjelpe til så ofte. 25 dager til termin i dag, å vi skal vaske oss ut av leiligheten neste helg. [emoji14] kjøkkenet er nå ribbet for nesten alt. Bekymret for at vi ikke blir ferdig til lillebror melder sin ankomst [emoji14]
 
Gikk å la meg... gikk 2 minutter det så var det halsbrann og syre som fy i spiserøret... ligget og vridd meg en time... så nå sitter jeg i stua og prøver å google ting jeg kan forsøke, som jeg kanskje har i hus.
 
Gikk å la meg... gikk 2 minutter det så var det halsbrann og syre som fy i spiserøret... ligget og vridd meg en time... så nå sitter jeg i stua og prøver å google ting jeg kan forsøke, som jeg kanskje har i hus.

Jeg våkna med tidenes halsbrann for en time siden... endte med å spy. Men den gir seg ikke [emoji31] fant du noen gode tips?
 
Jeg våkna med tidenes halsbrann for en time siden... endte med å spy. Men den gir seg ikke [emoji31] fant du noen gode tips?
Tja... sitrus frukt skal man holde seg unna, MEN, sitron kan dempe det. Hadde en halv sitron i kjøleskapet, klemte ut den og blandet med litt vann, det dempet det med en gang. Magesyren blir da mer basisk enn sur, så da roer det seg ned litt. Jeg satt og bestilte resept til slutt hos fastlegen i natt :p fikk den godkjent i dag tidlig og hentet på apotek imorges, ikke pokker om jeg skal gå uten Omeprazol en gang til.
 
Tja... sitrus frukt skal man holde seg unna, MEN, sitron kan dempe det. Hadde en halv sitron i kjøleskapet, klemte ut den og blandet med litt vann, det dempet det med en gang. Magesyren blir da mer basisk enn sur, så da roer det seg ned litt. Jeg satt og bestilte resept til slutt hos fastlegen i natt :p fikk den godkjent i dag tidlig og hentet på apotek imorges, ikke pokker om jeg skal gå uten Omeprazol en gang til.

Jeg har brukt link tyggis. Men siden termin var igår og jeg hadde forhåpninger om å slippe overtid så droppa jeg kjøpe ny pakke på fredag når jeg tok den siste i pakken [emoji849] dumt valg [emoji23]
 
Har en indre uro og skulle ha gjort så mye... men orker ikke, gidder ikke, vil ikke... æsj, dårlig start på dagen... uten noe grunn
 
Klager over denne hersens tilbakestillingen av klokka.. Har en morrafugl oppe hver dag fra fem [emoji26][emoji26] Godt mor har perm å kan slappe av litt på dagtid..
 
Lei av andres kommentarer om mitt utseende, min vektoppgang, at jeg har liten mage osv. bare fordi jeg er gravid. Og ikke minst de som skal TA på magen min :-S
 
Forbanna søster! Ja jeg har lagt på meg. Er jo termin til søndag så skulle bare mangle. Men fader altså man må bruke ord med omhu. Hu presterte å kalle meg feit. Nå Er du blitt skikkelig feit Marte. Fy fillern å lei meg jeg ble. Hadde hun sagt nå er du blitt stor så hadde jeg ikke tenkt over det for ja stor er jeg blitt men feit er jeg ikke jeg er høygravid!!!! Drittkjærringa har vist glemt hvordan det er å være gravid, hun selv som fikk depresjoner fordi hun gikk så mye opp med siste kid
 
Forbanna søster! Ja jeg har lagt på meg. Er jo termin til søndag så skulle bare mangle. Men fader altså man må bruke ord med omhu. Hu presterte å kalle meg feit. Nå Er du blitt skikkelig feit Marte. Fy fillern å lei meg jeg ble. Hadde hun sagt nå er du blitt stor så hadde jeg ikke tenkt over det for ja stor er jeg blitt men feit er jeg ikke jeg er høygravid!!!! Drittkjærringa har vist glemt hvordan det er å være gravid, hun selv som fikk depresjoner fordi hun gikk så mye opp med siste kid

Det er helt utrolig hva folk får seg til å si når man er gravid! Som om det er fritt fram å kommentere den gravides kropp, vekt og useende. Særlig når man da i f.eks familiesammenkomst eller lignende blir den ENE personen alle gjestene sitter og kommenterer.. Får lyst til å gjemme vekk hele magen, men det går jo ikke!
 
Forbanna søster! Ja jeg har lagt på meg. Er jo termin til søndag så skulle bare mangle. Men fader altså man må bruke ord med omhu. Hu presterte å kalle meg feit. Nå Er du blitt skikkelig feit Marte. Fy fillern å lei meg jeg ble. Hadde hun sagt nå er du blitt stor så hadde jeg ikke tenkt over det for ja stor er jeg blitt men feit er jeg ikke jeg er høygravid!!!! Drittkjærringa har vist glemt hvordan det er å være gravid, hun selv som fikk depresjoner fordi hun gikk så mye opp med siste kid
Skjønner godt hvordan du føler deg :( Hadde aldri i verden fått meg til å si noe sånt til noen, å ihvertfall aldri til en høygravid kvinne :( er faktisk gått så langt hos meg at jeg er bynt å unngå enkelte så godt det lar seg gjøre nå før fødsel..
 
Back
Topp