Klagetråd

Nå har jeg jo helt mista motet her.. har kostholdsregulert svangerskapsdiabetes, og så lenge jeg klarer å holde meg unna medisiner får jeg føde på lokalsykehuset. Hvis ikke må jeg til nærmeste by, er 1,5 time å kjøre og ei ferje.. ser positivt ut så langt! Men.. idag var jeg til jordmor, snuppa ligger foreløpig i seteleie.. hvis hun ikke snur seg får jeg heller ikke føde på lokalsykehuset! Føler jeg har kjempet så hardt for å slippe å reise langt, åså kanskje går d til hel.. alikevel.. :-( Ny kontroll til JM om 3 uker, da bør hun ha snudd seg!

Ohh nooo...no våkna dei til liv alle dissa teite ligge å tenke over alt i livet hormonene håpte på å slippe de denne gangen....

En mnd til termin. Men akkurat nå er jeg så lei å er så klar for å se lille! Føler ikke hu har tenkt seg ut i det hele tatt[emoji849] Alt av nedtrykk og vonde kynnere er borte, å godt er det!! Men nå er det jo null tegn til at noe skal skje [emoji24][emoji28]

Begynner å bli mektig lei av at alt er tungt og vondt.....men samtidig så må ho bare holde seg inne å bli heilt ferdig....er bare så steike tung periode nå

Nå har jeg jo helt mista motet her.. har kostholdsregulert svangerskapsdiabetes, og så lenge jeg klarer å holde meg unna medisiner får jeg føde på lokalsykehuset. Hvis ikke må jeg til nærmeste by, er 1,5 time å kjøre og ei ferje.. ser positivt ut så langt! Men.. idag var jeg til jordmor, snuppa ligger foreløpig i seteleie.. hvis hun ikke snur seg får jeg heller ikke føde på lokalsykehuset! Føler jeg har kjempet så hardt for å slippe å reise langt, åså kanskje går d til hel.. alikevel.. :-( Ny kontroll til JM om 3 uker, da bør hun ha snudd seg!
De snakket om metoder for å få baby til å snu seg på fødselsforberedende kurset jeg var på på sykehuset. Skulle visst stå på alle fire flere ganger om dagen, med rompa rett i været og hodet i madrassen. De kalte det et gammelt kjerringråd, men verdt å prøve. Var til og med ei som spurte om det virkelig fungerte, og jordmødrene mente det kunne være noe i det.
Håper hun snur seg!!

De snakket om metoder for å få baby til å snu seg på fødselsforberedende kurset jeg var på på sykehuset. Skulle visst stå på alle fire flere ganger om dagen, med rompa rett i været og hodet i madrassen. De kalte det et gammelt kjerringråd, men verdt å prøve. Var til og med ei som spurte om det virkelig fungerte, og jordmødrene mente det kunne være noe i det.
Håper hun snur seg!!
Hmm, må prøves!! Takk for tips :-)

På ettermiddag å kveld e det kynnerfest. Spesielt når æ e me å går m hundan. Blir så utrolig sliten i ryggen å magen av de.

Høygravid, bekkenløsning, en samboer borte hele uka og en 4åring som er syk og kaster opp.... Gi meg styrke...

Høygravid, bekkenløsning, en samboer borte hele uka og en 4åring som er syk og kaster opp.... Gi meg styrke...
Auda..... Lykke til og god bedring til 4åringen! La husvasken ligge og legg alle planer og forventninger til et minimum. Pizza og fiskegrateng til middag annenhver dag [emoji6]

Har så vondt i høyre side i ryggen! Veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg :( Lå på senga i nesten hele går, det var digg! Men kan jo ikke det heller!

Er bare lei jeg nå... tungt, puster og peser, ikke plass i magesekken til mat, føler meg ikke klar heller. Fikk høre "tjukka" på jobb i dag

Er bare lei jeg nå... tungt, puster og peser, ikke plass i magesekken til mat, føler meg ikke klar heller. Fikk høre "tjukka" på jobb i dag
Det er jo bare så hyggelig å høre:shifty:

Merker godt hvem som har sosiale antenner,evt har gått igjennom dette selv,på hvilke kommentarer man får fra de.

Noen bare snakker om hvor svær jeg er og st nå kan det ikke være lenge igjen. Å så har man de som er snille og sier at jeg ser så godt ut og er jo ikke så stor til å være så langt på vei. Driter i om de mener det,men det er hyggelig at de prøver å få meg til å føle meg fin:p

Tøffe netter.. Sliter med å finne god stilling. I tilegg har eldstejenta i hus på snart 5 år som igrunn alltid har vært en morgenfugl om lag blitt enda mer tidlig på'n om morran [emoji26] 5 er natta altså.. Men ho klarer ikke å roe seg noen plass så selv om vi prøver å få ho te ligge i senga si eller vår er vi så og si våkne fra 5 hver dag samt dårlig, avbrutt søvn på natten.. Og snart enda mer nattevåk, hvor skal energien komme fra?

Har så vondt i høyre side i ryggen! Veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg :( Lå på senga i nesten hele går, det var digg! Men kan jo ikke det heller!

Samme her, holdt på flere uker nå. Kan sitte korte perioder av gangen, men ligger for det meste sidelengs i sengen eller på sofaen. Eneste stillingen som ikke gjør vondt [emoji20]

Samme her, holdt på flere uker nå. Kan sitte korte perioder av gangen, men ligger for det meste sidelengs i sengen eller på sofaen. Eneste stillingen som ikke gjør vondt [emoji20]

Nei blir sliten av å sitte for mye. Og gå hele dagen går jo heller ikke. Vurderer sterkt å ta med meg en madrass å legge på gulvet på datasalen til vi skal begynne å skrive oppgave :-P baby presser sånn oppover i ribbena mine at det er ikke gøy engang :-( hadde det sånn forrige svangerskap også så har jo bare venta på det! Holdt på et par uker nå...

Nå er det til og med minimalt med gravidklær som passer bra her... jeg NEKTER å kjøpe nye klær for bare 5-6 uker... Magen må slutt å vokse nå.
Heldigvis fikk jeg en positiv kommentar i dag, av mamma, du er mindre denne gangen i alle fall :p Steike.... hvor svææær var jeg da? Synes jeg er enorm nå

Back
Topp