Klagetråd

Jeg vil også på tul! Men det er dyrt og legen har ikke grunn nok til å gi meg henvisning...... og så vil jeg helst ha den når det er noe "å se", dvs både med en gang (for å bekrefte liv ) men også om 5 uker - for å se på sprell og bevegelser.....

Æsj bæsj. Diaré! Snakket med mamma og hun var også kvalm men spydde aldri bare hadde diaré. Så dette er arvelig faenskap!
Jeg som ville se Harry Potter på TV men sitter på do istedet

Baaaaah eee så lei av å være kvalm [emoji26][emoji26]

Da har jeg fått halsbrann, aldri opplevd det før, men fy søren så ubehagelig! Har sittet med det halve natta på nattevakt. Har lest at melk og mandler kan hjelpe , noen som har andre tips?

Da har jeg fått halsbrann, aldri opplevd det før, men fy søren så ubehagelig! Har sittet med det halve natta på nattevakt. Har lest at melk og mandler kan hjelpe , noen som har andre tips?

Love hearts!

Gaviscon og Novaluzid (ja, begge deler samtidig). Den ene nøytraliserer syre, den andre lager et «lokk». [emoji106]

Titralac fra apoteket e den beste hjelpa æ har fått.

Frystrert over mæ selv. E så trøtt at søvn e det eneste æ tenke på å føle mæ uduglig når æ ser alt det æ skulla ha gjordt. Tåran trille i frustrasjon [emoji17]
Har så lyst på energi. Kan inne husk sist æ hadd det.

Frystrert over mæ selv. E så trøtt at søvn e det eneste æ tenke på å føle mæ uduglig når æ ser alt det æ skulla ha gjordt. Tåran trille i frustrasjon [emoji17]
Har så lyst på energi. Kan inne husk sist æ hadd det.
Har du fått sjekka stoffskiftet ditt? Fryser du mye ?

Jeg har begynt å få lange svarte hår på magen! Hva i alle dager?! :sad015

Blir fulgt nøye siden æ e slankeoperert. E nok en kombinasjon av vanlige gravid symptom å det.
Ahaaa[emoji4] ja da skjønna ej [emoji4] håpe energien kommer sej fort da, løsna ofte litt i 2 trimester [emoji4]

Jeg er helt skutt hele tiden, humørsyk som pokker, også en metthetsfølelse som er helt forferdelig :arghh: stakkars guttungen og den kommende far som har meg i hus...

Æsj bæsj. Diaré! Snakket med mamma og hun var også kvalm men spydde aldri bare hadde diaré. Så dette er arvelig faenskap!
Jeg som ville se Harry Potter på TV men sitter på do istedet
Haha! Jeg òg, og er rimelig lei nå...helt uforutsigbart er det også, en dag går det fint og så er det plutselig begynt igjen. Hadde det når jeg gikk gravid for noen år siden også, husker at alenevakt på jobb var angstfylte greier :)

Back
Topp