Klagetråd

Har så lite symptomer at jeg begynner å bli nervøs. Godt jeg skal på tul om fire dager! I tillegg får snuppa toårsjeksler så mye sutring og forstyrret søvn.

Halsbrann
Her tar det helt av. Vært sånn i hele dag

I dag er første gangen jeg brakk meg fordi jeg er kvaml :/
var veldig dårlig i går, men da som jeg masse, fikk ikke i meg noe særlig med mat :/

Æsj nå er jeg sliten. Forrige uke hadde jeg feber så hadde jeg fri noen dager og alt var helt fantastisk og ingen symtomer men nå nå har jeg hatt diare i 2 dager. Så da sykemeldte jeg meg. Dette er slitsomt. Har ikke mye symptomer så er litt bekymret også men null blødning så sikkert ok

Jobber som nattevakt å får ikke sove de nettene jeg har fri, sovner mellom 03-06 tiden og sover da til sånn kl 14.. utrolig irriterende.. klarer ikke å snu døynet, har blitt enda verre siden jeg ble gravid.
Jeg jobber også nattevakt, og sliter også med å sove. Og så våkner jeg etter noen få timer, og da merker jeg at jeg må tisse, og at jeg er sulten. Ikke noe gøy å jobbe nattevakter nå nei, blitt mye værre med graviditeten!

Idag føler jeg meg skikkelig uggen :hungover:er i uke 9+. Hadde en god dag i går , så jeg trodde at jeg var over det verste....men idag har formen vært helt motsatt av igår....fryser, er kvalm, ingen lyst på mat, det lille jeg prøver å spise smaker ikke godt, magen er som en ballong. Mest lyst å ligge under teppe/dyna og sove det bort. Men jeg er så heldig at jeg har to barn til som krever sitt og en mann på jobbreise i Brasil....så for å komme meg gjennom ettermiddag/kveld har husarbeidet blitt nedprioritert og det ser helt forferdelig ut her:eek:

Har hørt at uke 9+ blir betegnet som HELVETES uke!:dead:
Andre som føler/har hørt om det samme?? :wacky:

Har også hørt at uke 9 kalles helvetesuka. Har stemt for meg i begge svangerskapene. Føler meg litt bedre nå i uke 10, men ennå kvalm og sliter med hodepine.

Forrige svangerskap varte dette fra uke 7 - 11. Håper det blir bedre snart :-)

Idag klager jeg over min forferdelige forkjølelse som kom igår!! Rennende nese og øyne, lite kjekt når man i tillegg har arbeidshelg og ikkje vil ringe seg inn syk, da en aldri kan vite hva som skjer neste uke med denne graviditeten!

Hvis jeg sovner på sofaen på dagen, bare en liten dupp, så er jeg så uvæl i kroppen når jeg våkner igjen. Magen er rar, svimmel og veldig lite energi. Er ikke slik om morgenen. Plagsomt!!

Back
Topp