Klagetråd

Klager over at jeg er innlagt pga hyperemesis.. vil hjem til sønnen❤️

Min tur til å klage :p Har blitt skikkelig forskjølet, og er i tillegg veldig sliten og trøtt. Har derfor vært hjemme fra jobb i to dager (noe jeg egentlig ikke liker å være). I dag toppet det seg med at svigerfar havnet på sykehus med hjerneslag. Heldigvis kom han inn tidlig og fikk god behandling, så alle symptomer har gått tilbake. Mannen er borte i kveld og jeg har lagt jenta vår på 2,5 år. Nå er jeg helt utslitt med en hodepine ut av en annen verden.. og jeg bør på jobb i morgen. Litt usikker på hvor jeg skal finne energien :( Dagens lille sukk fra meg...

Hofter og rygg gis bort!! :P Blir helt ødelagt etter en dag på jobb og smertene blir bare værre og værre, så sover nesten ikke om natta og Gubben må hjelpe meg når jeg vil snu meg i senga!! Skal heldigvis til legen om ett par dager og håper virkelig på en løsning som kan gjøre hverdagen litt lettere :)

Hofter og rygg gis bort!! :P Blir helt ødelagt etter en dag på jobb og smertene blir bare værre og værre, så sover nesten ikke om natta og Gubben må hjelpe meg når jeg vil snu meg i senga!! Skal heldigvis til legen om ett par dager og håper virkelig på en løsning som kan gjøre hverdagen litt lettere :)
Hahah gir bort mine også.. si ifra om du finner nye deler da :)

Idag har jeg kjøpt meg Bbhugme pute som jeg kan ha mellom knærne og holde rundt i senga :) Så hååååper jeg både bekken og rygg blir bedre :)

Sliter med betennelse i bekkenet som kommer og går, har gjort det i noen år nå.. vært bra i flere måneder nå, men siden søndag har jeg slitt skikkelig :/ klarer nesten ikke komme meg opp trappa når jeg skal legge meg, og å snu seg i senga er ett mareritt :(

Bah, nå er jeg sikkert bare små hysterisk: brunt utflod i trusa og på papir... Er 15+2 idag. Har vært plaget med små blødninger fra og til siden uke 6.... Men har hatt ett par ukes opphold nå.... Og så nå dette? Magen er mega stram på toppen av det hele.... Huff nei, sett hodet på positiv innstilling.... Dette går bra osv osv

Fikk henvisning til fysioterapaut av legen min igår da hu så jeg hadde vanskelig for å gå ordentlig... (15+0!!) Å da jeg kom til fysioterapauten lurte de på om jeg hadde fått lånt meg krykker enda?!?! Forferdelig tidlig å begynne med det synes jeg, men må man så må man... bah!!!! :)

Ligger hjemme med mulig omgangssyke. Dårlig timing, er julemarked på skolen i helga, og masse som må forberedes til det. I tillegg tror jeg guttungen må bli hjemme imorgen, så da blir det lite avslapping...

100% sykemeldt pga bekken med gangvansker.
Alt er vondt. Vondt å gå, vondt å kle seg, vondt å snu seg i senga.
Fysisk umulig å løfte opp venstre bein når jeg ligger på høyre side pga smerte. Så får ikke til å legge pute mellom knærne for å avlaste engang.

Har gått og hanglet i to uker og torsdag kom jeg meg endelig til legen. Ble satt på penicillin og fikk påvist kraftig halsbetennelse og ble sendt hjem med sykemelding. Formen generelt ble litt bedre første dagen, men halsen og hosten er blitt verre :sorry: I tillegg har jeg en mann som snorker så fælt for tiden (tett i nesen han og) at jeg ikke orker å dele seng med han. Så nå har jeg lagt meg inn på sofan med dynen og puten min og får ikke sove igjen... det er noe dritt å være syk!!!:(:(:(

Klager over bekkenet som har vært vondere de siste dagene! Har hatt ferie med lite å gjøre denne uken, så er spent på hvordan det blir med jobb igjen på mandag.

Klager over 7 uker med ensidig halsvondt ved svelging/drikking. Ikke streptokokker så jeg må vel bare ta tiden til hjelp.

Samme her! Men mitt bekken blir verre av å sitte i ro :(

Jeg sliter om jeg sitter i ro eller beveger meg :( Det iler skikkelig nedover høyre foten, og verker godt i setet enten jeg står eller sitter.

Jobber i hjemmesykepleien så er lite stillesitting på meg og vanskelig å sette seg ned for å hvile.

Føles ut som jeg skal skyte ut underlive mitt hver gang jeg nyser, og det er ikke sjelden. eneste som holder underlivet igjen er stingene jeg får i lysken :p

Jeg sliter om jeg sitter i ro eller beveger meg :( Det iler skikkelig nedover høyre foten, og verker godt i setet enten jeg står eller sitter.

Jobber i hjemmesykepleien så er lite stillesitting på meg og vanskelig å sette seg ned for å hvile.

Jeg tar det tilbake! Andre dag på jobb denne uken og bekkenet blir ikke bedre, jeg sliter med betennelse i bekkenet som kommer og går, men nå har jeg hatt vondt i halvanne uke. Skal få bestilt meg en time til osteopat så jeg kan få noe hjelp :)

Back
Topp