Godt vi er flere ! ;p Go bedring til oss alle ❤2 trimester er ikke noe bedre her heller, er helt utkjørt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere ! ;p Go bedring til oss alle ❤2 trimester er ikke noe bedre her heller, er helt utkjørt![]()
2.trimester har egentlig vært helt grei, forutenom at jeg føler meg så tom på en måte.
Lurer på om babyen lever der inne, skjønner ikke hvorfor tankene mine svirrer den veien denne gang, for det var ikke slik da jeg gikk gravid med første mann.
Leter etter flere symptomer, som jeg vet ikke dukker opp nå.
Føler meg helt teit!![]()

Etter det jeg har forstått så er det ingen andre alternativ :-( du klarer det der :-DHar litt de samme tankene. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og lurer på om det er noe liv i det hele tatt lengre.
Uuurk kvalm! 3 kvarter igjen av glukosebelastningstesten og jeg kjemper for å ikke kaste opp. Finnes det alternativ til den? For å kjempe meg igjennom 2 sånne her timer til ser jeg veldig mørkt på. Ikke spist mat på 18 timer nå, det hjelper ikke.![]()
Etter det jeg har forstått så er det ingen andre alternativ :-( du klarer det der :-D
Klager over at jeg blør litt igjen... uke 17+2 i dag.
Vet du hvorfor de oppstår? Hatt endel runder jeg også som de ikke finner ut av, annet enn at livmorhalsen er lettblødende ...Fikk komme inn til gyn på sykehuset. De tror det er pga delvis placenta previa (morkake ligger delvis foran mormunn).Blargh. Gruer meg allerede til neste gang, om jeg må. Syns de gamle retningslinjene om en belastning var fine jeg. *sukk*
Æsjå, blødninger er så ugreit.Vet du hvorfor de oppstår? Hatt endel runder jeg også som de ikke finner ut av, annet enn at livmorhalsen er lettblødende ...
Jepp, signerer det.Kan man få hormonelt anfall og humørsvingning når man er hjemme alene? Ja det kan man..![]()
Så dårlig gjort! De kan jo ikke bare endre timen uten å si fra?Klager litt over at sykehuset flyttet OUL timen min uten å gi beskjed. Fikk påminnelsesmeld idag, men til en tid jeg ikke har visst om. Så nå ser det ut til at mannen kanskje ikke kan være medSiden det er helg er det ingen som kan se på saken ved sykehuset, og timen er allerede på tirsdag...
Er det jeg tenker jeg og...men ikke sikkert de har noe annet ledig på så kort varsel, så det blir vel til at jeg drar alene, med mindre mannen klarer å vri seg ut av undervisningen på et eller annet vis. Er så kjipt at jeg ikke fant utav det før idag, når alt er stengt for helgen.Så dårlig gjort! De kan jo ikke bare endre timen uten å si fra?
Samme her, skjer nesten hver dag faktisk...Kan man få hormonelt anfall og humørsvingning når man er hjemme alene? Ja det kan man..![]()
Samme her, skjer nesten hver dag faktisk...
Jepp, signerer det.
Jeg hadde gått for drikke med litt næring, melkeprodukter, smoothie, juice f.eks, og så kanskje noe salte kjeks for å binde litt væske. Personlig syns jeg også banan kan funke bra hvis jeg er uggenHar fått omgangssyke, spydde annenhver time i hele natt![]()
Klare ikke å holde på mat eller væske.
Noen som har tips til lettfordøyelig mat som er enklere å holde på når man spyr?
Hvor lenge kan man gå uten mat før det går utover babyen? :-(
måtte stå opp kl 05 i dag å spise så jeg ikke skulle kaste opp..