Ja, skikkelig kjiptDet er så fælt. Blir jo en helt annen person![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skikkelig kjiptDet er så fælt. Blir jo en helt annen person![]()
Jeg også. Hjemme en tur nå, men vet ikke hvor lenge jeg holder meg her før jeg må rett inn igjenKlager over at jeg er innlagt pga hyperemesis.. vil hjem til sønnen![]()
Kanskje på tide å fortelle det nå? Da har du krav på å få hjelp på jobb mener jeg! Skal ikke presse seg for mye, spesielt ikke med tunge løftKlager over å ikke få noe hjelp på jobb.. Har ikke fortalt at jeg et gravid enda. Jobber med å selge inn og stable varer i dagligvare. Har tatt alle julevarene uten å fått hjelp, stått til langt på kveld. Har bestilt inn masse varer til 7 desember og spurte sjefen i dag om jeg kunne få noe hjelp da. Men da sier han bare at de er pressa på kostnader og at det er slik jobben er at man må jobbe sent på kveld av og til.. Kjenner jeg blir så frustrert når jeg ALDRI spør om hjelp ellers.. Alle butikksjefene har vært overrasket når jeg har tatt julevarene alene, så det sier jo litt... sliter nok med å jobbe 100% om ikke jeg skal jobbe 130%![]()
Kanskje på tide å fortelle det nå? Da har du krav på å få hjelp på jobb mener jeg! Skal ikke presse seg for mye, spesielt ikke med tunge løftstakkars!
Uff, kjenner igjen følelsen!! Gjelder å bare bite i det og telle til treJa, jeg et bare så redd for å si ifra.. men neste uke skal jeg til Budapest med jobb, så da må jeg iallefall si ifra! Må bare begynne å manne meg opp![]()

Uff, kjenner igjen følelsen!! Gjelder å bare bite i det og telle til trejo fortere du får avlastning, jo bedre er det for deg for at du skal kunne holde ut 100% i jobb til perm! Lykke til
![]()
Måtte veie meg hos legen idag. Siden jeg ikke hadde veid meg på 2uker grunnet ødelagt vekt hjemme.
Sa til han at jeg vet ikke om jeg liker deg lenger.
Vekt med klær, ikke vært ordentlig på do på lenge, og drukket masse vann før jeg kom dit.
Vekta var snill, men likte det fortsatt ikke.
Samme her, brekker meg hele tiden og er mye mer sliten nå en frem til uke 12, trodde det var nå det skulle bli bedre slik som i forrige svangerskap... .Skjønner lite av alt som foregår med kroppen min.. oppkast og tisset på meg samtidig. . Trodde 2 trimester skulle bli en "ferie", men aldri vært så dårlig som nå. Glad jeg var hjemme !
1 trimester var helt ok, nå føler jeg at kroppen begynner å gi opp.. så gleder ikke meg til 3 trimester akkuratSamme her, brekker meg hele tiden og er mye mer sliten nå en frem til uke 12, trodde det var nå det skulle bli bedre slik som i forrige svangerskap... .![]()
Haha, ja er litt deilig å se at det er noen flere som ikke elsker andre trimester1 trimester var helt ok, nå føler jeg at kroppen begynner å gi opp.. så gleder ikke meg til 3 trimester akkuratstygt å si det, men hjelper mye at du også er i dårlig form
![]()
2 trimester er ikke noe bedre her heller, er helt utkjørtSkjønner lite av alt som foregår med kroppen min.. oppkast og tisset på meg samtidig. . Trodde 2 trimester skulle bli en "ferie", men aldri vært så dårlig som nå. Glad jeg var hjemme !