Klagetråd

Klager over at det er så sinnsykt travelt på jobb pga underbemanning og på at sjefen min er fæl!!! Vet ikke hvor mye lenger jeg holder ut i 100%

Klager over å ikke få gå ordentlig på do, og smertene relatert til det. Foreløpig er alt et ork. Lite energi. Står jeg mer enn 30min sammenhengende begynner beina å skjelve.

Klager over å ikke få noe hjelp på jobb.. Har ikke fortalt at jeg et gravid enda. Jobber med å selge inn og stable varer i dagligvare. Har tatt alle julevarene uten å fått hjelp, stått til langt på kveld. Har bestilt inn masse varer til 7 desember og spurte sjefen i dag om jeg kunne få noe hjelp da. Men da sier han bare at de er pressa på kostnader og at det er slik jobben er at man må jobbe sent på kveld av og til.. Kjenner jeg blir så frustrert når jeg ALDRI spør om hjelp ellers.. Alle butikksjefene har vært overrasket når jeg har tatt julevarene alene, så det sier jo litt... sliter nok med å jobbe 100% om ikke jeg skal jobbe 130% :(

Klager over å ikke få noe hjelp på jobb.. Har ikke fortalt at jeg et gravid enda. Jobber med å selge inn og stable varer i dagligvare. Har tatt alle julevarene uten å fått hjelp, stått til langt på kveld. Har bestilt inn masse varer til 7 desember og spurte sjefen i dag om jeg kunne få noe hjelp da. Men da sier han bare at de er pressa på kostnader og at det er slik jobben er at man må jobbe sent på kveld av og til.. Kjenner jeg blir så frustrert når jeg ALDRI spør om hjelp ellers.. Alle butikksjefene har vært overrasket når jeg har tatt julevarene alene, så det sier jo litt... sliter nok med å jobbe 100% om ikke jeg skal jobbe 130% :(
Kanskje på tide å fortelle det nå? Da har du krav på å få hjelp på jobb mener jeg! Skal ikke presse seg for mye, spesielt ikke med tunge løft :( stakkars!

Da ble det sykemelding her gitt!! Håper virkelig 2-3 timer med fysioterapi i uken vil hjelpe på, for nå er bekkenet på ville veier hele døgnet :P

Kanskje på tide å fortelle det nå? Da har du krav på å få hjelp på jobb mener jeg! Skal ikke presse seg for mye, spesielt ikke med tunge løft :( stakkars!

Ja, jeg et bare så redd for å si ifra.. men neste uke skal jeg til Budapest med jobb, så da må jeg iallefall si ifra! Må bare begynne å manne meg opp ;)

Ja, jeg et bare så redd for å si ifra.. men neste uke skal jeg til Budapest med jobb, så da må jeg iallefall si ifra! Må bare begynne å manne meg opp ;)
Uff, kjenner igjen følelsen!! Gjelder å bare bite i det og telle til tre :) jo fortere du får avlastning, jo bedre er det for deg for at du skal kunne holde ut 100% i jobb til perm! Lykke til❤️

Klager over puppene mine! Kan omtrent ikke komme borti de før det kjennes ut som jeg river de av! Var da ikke så ille sist.. Jeg blir ikke overraska om puppene sitter igjen i bh'en en dag da jeg tar den av, for det kjennes virkelig sånn ut.

Også klager jeg litt fordi jeg må sove 12-14 timer i døgnet og fortsatt er til tider ganske uvel. Selv om jeg egentlig ikke kan klage på det siste, for jeg har enda ikke kastet opp.
Er i uke 15 i morgen, så trodde det skulle gi seg men kjennes ikke sånn ut. Har vært sykemeldt en uke og skal være det en uke til, håper formen stiger på den tiden.

Klager over at jeg fortsatt i uke 16 er svært plaget av svangerskapskvalme, oppå dette har jeg også fått omgangssyken. tilbringer mesteparten av dagene i senga og etter 10 uker begynner det å kjennes godt på kroppen. er nå overbevist om at dette blir mitt andre og siste svangerskap:yuck:

Åh nei! Storesøster har fått omgangssyken! Hååååper jeg og mannen slipper unna!!

Uff, kjenner igjen følelsen!! Gjelder å bare bite i det og telle til tre :) jo fortere du får avlastning, jo bedre er det for deg for at du skal kunne holde ut 100% i jobb til perm! Lykke til❤️

Har enda ikke fortalt det, men fikk en overraskende telefon fra sjefen om at han tok turen fra Oslo for å jobbe med meg den dagen jeg trenger hjelp :O Vet ikke helt om det hjelper så mye, enda mer press :/

Måtte veie meg hos legen idag. Siden jeg ikke hadde veid meg på 2uker grunnet ødelagt vekt hjemme.
Sa til han at jeg vet ikke om jeg liker deg lenger.
Vekt med klær, ikke vært ordentlig på do på lenge, og drukket masse vann før jeg kom dit.

Vekta var snill, men likte det fortsatt ikke.

Måtte veie meg hos legen idag. Siden jeg ikke hadde veid meg på 2uker grunnet ødelagt vekt hjemme.
Sa til han at jeg vet ikke om jeg liker deg lenger.
Vekt med klær, ikke vært ordentlig på do på lenge, og drukket masse vann før jeg kom dit.

Vekta var snill, men likte det fortsatt ikke.

Skjønner deg godt!

Skjønner lite av alt som foregår med kroppen min.. oppkast og tisset på meg samtidig. . Trodde 2 trimester skulle bli en "ferie", men aldri vært så dårlig som nå. Glad jeg var hjemme !

Skjønner lite av alt som foregår med kroppen min.. oppkast og tisset på meg samtidig. . Trodde 2 trimester skulle bli en "ferie", men aldri vært så dårlig som nå. Glad jeg var hjemme !
Samme her, brekker meg hele tiden og er mye mer sliten nå en frem til uke 12, trodde det var nå det skulle bli bedre slik som i forrige svangerskap... .:(

Samme her, brekker meg hele tiden og er mye mer sliten nå en frem til uke 12, trodde det var nå det skulle bli bedre slik som i forrige svangerskap... .:(
1 trimester var helt ok, nå føler jeg at kroppen begynner å gi opp.. så gleder ikke meg til 3 trimester akkurat :p stygt å si det, men hjelper mye at du også er i dårlig form :p

1 trimester var helt ok, nå føler jeg at kroppen begynner å gi opp.. så gleder ikke meg til 3 trimester akkurat :p stygt å si det, men hjelper mye at du også er i dårlig form :p
Haha, ja er litt deilig å se at det er noen flere som ikke elsker andre trimester:p Men i forrige svangerskap var det faktisk 3 trimester som var absolutt best. Hadde bare middels bekkenløsning og ingen andre plager:)

2 trimester er ikke noe bedre her heller, er helt utkjørt :(

Back
Topp