Klager over at jeg er innlagt pga hyperemesis.. vil hjem til sønnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah gir bort mine også.. si ifra om du finner nye deler daHofter og rygg gis bort!!Blir helt ødelagt etter en dag på jobb og smertene blir bare værre og værre, så sover nesten ikke om natta og Gubben må hjelpe meg når jeg vil snu meg i senga!! Skal heldigvis til legen om ett par dager og håper virkelig på en løsning som kan gjøre hverdagen litt lettere
![]()
I tillegg har jeg en mann som snorker så fælt for tiden (tett i nesen han og) at jeg ikke orker å dele seng med han. Så nå har jeg lagt meg inn på sofan med dynen og puten min og får ikke sove igjen... det er noe dritt å være syk!!!Klager over bekkenet som har vært vondere de siste dagene! Har hatt ferie med lite å gjøre denne uken, så er spent på hvordan det blir med jobb igjen på mandag.
Samme her! Men mitt bekken blir verre av å sitte i ro![]()
Jeg sliter om jeg sitter i ro eller beveger megDet iler skikkelig nedover høyre foten, og verker godt i setet enten jeg står eller sitter.
Jobber i hjemmesykepleien så er lite stillesitting på meg og vanskelig å sette seg ned for å hvile.
Har så mye intens hodepine jeg også2 dagen med hodeverk. Ligger rett ut:/
Har så mye intens hodepine jeg også![]()