Ønskerbaby
September 2013<3
Hadde den bare vært 5.30.. her er den 4, og jeg blir snart galen!Klager over at eldstemann ikke klarer å snu døgnrytmen til vintertid. Er lei av å stå opp 05:30...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde den bare vært 5.30.. her er den 4, og jeg blir snart galen!Klager over at eldstemann ikke klarer å snu døgnrytmen til vintertid. Er lei av å stå opp 05:30...
Klager over at eldstemann ikke klarer å snu døgnrytmen til vintertid. Er lei av å stå opp 05:30...
Klager over at jeg er nervøs så å si konstant...gleder meg til man faktisk kjenner at der er liv.. lei av å være redd og pessimist.
Samme herKlager over at jeg er nervøs så å si konstant...gleder meg til man faktisk kjenner at der er liv.. lei av å være redd og pessimist.
Signer denne!Klager over at jeg er nervøs så å si konstant...gleder meg til man faktisk kjenner at der er liv.. lei av å være redd og pessimist.
Ja så ekstremt og... mistet 5 ganger før.. fikk jo se en sprellende unge for 1.5 uke siden, men er alt for lenge siden.. blir irritert når folk sier det går helt fint og ingen ting er gale.. hvordan i h vet de d ? Off hardt livSamme herer det som er mest slitsomt av alt =\
Kanskje du syns det blir bedre når du kommerGruer meg litt til i morra. Delvis tilbake på jobb, men frister sååå lite![]()
Hater blødninger.. Blir så ekstremt bekymret når det plutselig dukker opp igjen etter mange ukers fravær. Skal heldigvis til gynekolog på Jessheim i morgen.
Blødninger er noe dritt! Håper du får gode svar i morgen.![]()
Masse lykke til i dagUff, ja. Jeg tar gjerne imot det meste av svangerskapsplager så lenge jeg kan slippe blødninger! Takk for lykkeønskerJeg hørte hjertelyden med doppler i dag, så vet hvertfall at fosteret lever
![]()
Har det samme problemet her, men virker som at det har roa seg litt nå de siste ukene iallefallJeg lurer på om det er flere som sliter med at magen blir oppblåst og har samt vonde luft smerter? Særlig mot kvelden.. :-(
Masse lykke til i dag![]()
betryggende å høre hjertelyden
her klarer jeg ikke å finne hjertelyden enda.
Det gikk fint når jeg var der heldigvisKanskje du syns det blir bedre når du kommerjeg syns det er godt å få være i arbeid til tross for plagene/kvalmen som herjer..