Klagetråd

Klager over at eldstemann ikke klarer å snu døgnrytmen til vintertid. Er lei av å stå opp 05:30...

Samme her. Han har stått opp en time tidligere hver dag nå siden vi stilte klokka. Det ender, forståelig nok, opp med at han er sliten og grinete på ettermiddagen.

Klager over at jeg er nervøs så å si konstant...gleder meg til man faktisk kjenner at der er liv.. lei av å være redd og pessimist.

Samme her:( er det som er mest slitsomt av alt =\
Ja så ekstremt og... mistet 5 ganger før.. fikk jo se en sprellende unge for 1.5 uke siden, men er alt for lenge siden.. blir irritert når folk sier det går helt fint og ingen ting er gale.. hvordan i h vet de d ? Off hardt liv :p

Gruer meg litt til i morra. Delvis tilbake på jobb, men frister sååå lite :(

Klokka er over syv. Er 40 prosent sykemeldt og skal egentlig være på jobb om 45min. Jeg skal bare være der 4.5 time.

Jeg orker ikke.. tårene presser på. Jeg orker ikke. Jeg er sliten. Føler jeg skulker. Hodet og kroppen samarbeider ikke. Gjør vondt å ringe inn syk (igjen...)
Kroppen orker ikke..

Hater blødninger.. Blir så ekstremt bekymret når det plutselig dukker opp igjen etter mange ukers fravær. Skal heldigvis til gynekolog på Jessheim i morgen.

Jeg lurer på om det er flere som sliter med at magen blir oppblåst og har samt vonde luft smerter? Særlig mot kvelden.. :-(

Hater blødninger.. Blir så ekstremt bekymret når det plutselig dukker opp igjen etter mange ukers fravær. Skal heldigvis til gynekolog på Jessheim i morgen.

Blødninger er noe dritt! Håper du får gode svar i morgen. :)

Blødninger er noe dritt! Håper du får gode svar i morgen. :)

Uff, ja. Jeg tar gjerne imot det meste av svangerskapsplager så lenge jeg kan slippe blødninger! Takk for lykkeønsker:) Jeg hørte hjertelyden med doppler i dag, så vet hvertfall at fosteret lever:)

Uff, ja. Jeg tar gjerne imot det meste av svangerskapsplager så lenge jeg kan slippe blødninger! Takk for lykkeønsker:) Jeg hørte hjertelyden med doppler i dag, så vet hvertfall at fosteret lever:)
Masse lykke til i dag ❤️ :) betryggende å høre hjertelyden :) her klarer jeg ikke å finne hjertelyden enda.

Gruer meg for å dra til legen i morgen. Jobber natt på fødeavdeling, med 40 linutters kjøring hver vei.
Har bekkenløsning, og vansker med å ta av og på arbeidstøy, sko, og ikke minst sover jeg dårlig etter nattevakt.
Ikke noe bedre å gå dag. Må da stå opp halv 6 om morgenen, og det er ikke noe mindre travelt da heller. Er jo mye løping og ugunstige arbeidsstillinger.
Håper på forståelse for at det ikke blir noe bedre.
Går til fysioterapaut og har øvelser hjemme jeg gjør. Men det styrker muskulaturen rundt bekkenet, men vil jo ikke fjerne smerten. Håper øvelsene gjør at jeg slipper å ha problemer i etterkant av svangerskapet denne gangen.
Sist så ble jeg liksom aldri kvitt det. Og er værre denne gang enn sist.

Kanskje du syns det blir bedre når du kommer :-) jeg syns det er godt å få være i arbeid til tross for plagene/kvalmen som herjer..
Det gikk fint når jeg var der heldigvis :) men godt det ikke er for fullt, for ble sliten ja kjente jeg.

Back
Topp