Klagetråd

Ikke for meg hahaha... Mannen får helt angst når jeg kjører haha

Idag har jeg hatt høy puls i hele dag :p Guttungen lurer på hvem jeg sitter å snakker til når jeg kjører :p Godt han ikke hører hva jeg sier når jeg er alene i bilen :p

Idag har jeg hatt høy puls i hele dag :p Guttungen lurer på hvem jeg sitter å snakker til når jeg kjører :p Godt han ikke hører hva jeg sier når jeg er alene i bilen :p

Hahaha, jeg sitter også å snakker i bilen nå jeg kjører - til den personen som kjører foran meg. Som om vedkommede kan høre meg :P Innimellom er det kanskje greit at de ikke kan høre meg :D

Hahaha, jeg sitter også å snakker i bilen nå jeg kjører - til den personen som kjører foran meg. Som om vedkommede kan høre meg :P Innimellom er det kanskje greit at de ikke kan høre meg :D

Hahaha! Ikke sant :p Istad hadde det smelt i tunellen et lite stykke unna bhg og alle som da pleier å kjøre på ringveien måtte plutselig finne andre veier! Trodde jeg skulle bli sprø :p :p

Lenge siden vi har klaga offentlig :)

Klager litt på det da, og at jeg har drukna telefon i dag, mini vil ikke ha pupp på dagtid og jeg har skjært meg på hønsenetting når jeg holdt på å bygge hønsegård! Skikkelig drittdag... [emoji85]

Fantastisk lesning [emoji23] De av dere som vurderer nr 2 bør lese gjennom denne tråden [emoji23] Glad jeg ikke skal ha flere barn [emoji23]

Dagens offentlige klage; Får ikke sove [emoji58]

Fantastisk lesning [emoji23] De av dere som vurderer nr 2 bør lese gjennom denne tråden [emoji23] Glad jeg ikke skal ha flere barn [emoji23]

Dagens offentlige klage; Får ikke sove [emoji58]
Synes ikke dette var så ille jeg... Også bare ti sider! Vi kunne definitivt ha klaget myyye mer. Og jeg gleder meg fremdeles til nummer to :p

Dagens offentlige klage: Har vært småkvalm og hatt mensmurringer i snart en måned. Aner ikke hva som går av meg! Ingen mens og ingen graviditet. :(

Synes ikke dette var så ille jeg... Også bare ti sider! Vi kunne definitivt ha klaget myyye mer. Og jeg gleder meg fremdeles til nummer to [emoji14]

Dagens offentlige klage: Har vært småkvalm og hatt mensmurringer i snart en måned. Aner ikke hva som går av meg! Ingen mens og ingen graviditet. :(
Vi begynte å klage skjult [emoji23] Enebarn ftw her [emoji41]

Klager over at bursdagsgaven min ikke rakk frem med posten.

Klager over at jeg klør så sinnsykt i halsen (forkjøla) at jeg ikke får sove og at jeg hele tiden vekker mini fordi jeg hoster og kremter..

Back
Topp