Jeg ha en fingern for en tid tilbake *knis*
Er ikke det normal oppførsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ha en fingern for en tid tilbake *knis*
Ikke for meg hahaha... Mannen får helt angst når jeg kjører hahaEr ikke det normal oppførsel?![]()
![]()
Ikke for meg hahaha... Mannen får helt angst når jeg kjører haha
Idag har jeg hatt høy puls i hele dagGuttungen lurer på hvem jeg sitter å snakker til når jeg kjører
Godt han ikke hører hva jeg sier når jeg er alene i bilen
![]()
Hahaha, jeg sitter også å snakker i bilen nå jeg kjører - til den personen som kjører foran meg. Som om vedkommede kan høre megInnimellom er det kanskje greit at de ikke kan høre meg
![]()
Jeg var sykt dum og kjøre ring 3 istedenfor 2 kl halv 5 *sukk*. Da ble det endel banning kan du si hahaHahaha! Ikke santIstad hadde det smelt i tunellen et lite stykke unna bhg og alle som da pleier å kjøre på ringveien måtte plutselig finne andre veier! Trodde jeg skulle bli sprø
![]()
![]()
Synes ikke dette var så ille jeg... Også bare ti sider! Vi kunne definitivt ha klaget myyye mer. Og jeg gleder meg fremdeles til nummer toFantastisk lesning [emoji23] De av dere som vurderer nr 2 bør lese gjennom denne tråden [emoji23] Glad jeg ikke skal ha flere barn [emoji23]
Dagens offentlige klage; Får ikke sove [emoji58]
Vi begynte å klage skjult [emoji23] Enebarn ftw her [emoji41]Synes ikke dette var så ille jeg... Også bare ti sider! Vi kunne definitivt ha klaget myyye mer. Og jeg gleder meg fremdeles til nummer to [emoji14]
Dagens offentlige klage: Har vært småkvalm og hatt mensmurringer i snart en måned. Aner ikke hva som går av meg! Ingen mens og ingen graviditet.![]()
Jeg var sykt dum og kjøre ring 3 istedenfor 2 kl halv 5 *sukk*. Da ble det endel banning kan du si haha
Haha ja det var ganske kjipt som gravid, men hadde sikkert vært enda kjipere nå [emoji23]Uups, dette var en av de gamle! [emoji12] Men fortsatt meget forståelig...