Klagetråd

Spysyka har tatt et nytt offer min mellomste.
Kun pappaen igjen nå

Fryktelig trist å lei meg.. Vi som hadde gledet oss så masse til å fra til Tyrkia igjen og treffe gode venner.. Det er så en saga blått.. Så nå spørs det hva vi gjør med ferien..

Har så vanvittig vondt i bekkenet! Den vondeste dagen så langt! Klarer kun å ligge på siden på sofaen, da det er minst vondt. Men ellers gjør alt annet vondt :(

Alltså jeg har hatt en kynne som har vart i 3 timer! Konstant, uten en pause! Kan umulig være normalt?

Sliter med hovne føtter :(

Hatt en tung dag med 2 gutter som har testet alt av grenser på en gang. De begynte og krangle 07.45 og sluttet vell ikke før de var i seng 19.30....

Nå er jeg sliten og lei!

Trøøøøt og hodevondt som har vart i flere uker :wtf: og jeg er lei av å tisse på små glass!
Er vaken mange sånne prøver de vil ha noen ganger :wacky:

Så måtte den dumme kvalmen begynne for fult igjen ja... På dag 3 nå med kvalme hele dagen som ikke gir seg :hungover: passet utmerket godt med at det itilegg var jobb helg, og nå sitter jeg her og bare venter på at klokken skal bli 8 slik at jeg kan stenge :confused:

Har gledet meg til OUL hele veien, men nå er jeg bare nervøs :(

Blææææ trøtt, vondt, kvalm og magen er steinhard. Så maten kommer opp igjen for det er ikke plass. :-/

Tror jeg har fått en nerve elns i klem, så vondt i den ene siden av ryggen (slike stikkesmerter fra rumpe til skulder) hver gang jeg trør på benet på den siden! Håper det gir seg snart

DER var bekkenløsningen begynt å kjennes! :(

Er så trøtt!! Og bekkenet blir verre og verre! Er sånn passe lei å ha en kropp som ikke vil det samme som hodet :p

Nå er jeg lei! Ser ut til at jeg må til legen igjen! (3 gang på 3 uker) så føler meg helt for jævlig. De må jo tro jeg er sprø eller noe slikt, men jeg makter ikke å gå på jobb i dag. (50% sykemeldt fra før av så må/vil ha 100% sykemelding) Tror jeg har fått bihulebetennelse. Gjør iallefall hinsides vondt og åpne munnen(i kjeveleddene) og formen er bare enda verre. Lå på sofaen og sov i hele går. Tett, feber og leddsmerter. Kjempemorsomt når man i utgangspunktet har lite energi...

Jeg trenger en klem.

Nå er jeg lei! Ser ut til at jeg må til legen igjen! (3 gang på 3 uker) så føler meg helt for jævlig. De må jo tro jeg er sprø eller noe slikt, men jeg makter ikke å gå på jobb i dag. (50% sykemeldt fra før av så må/vil ha 100% sykemelding) Tror jeg har fått bihulebetennelse. Gjør iallefall hinsides vondt og åpne munnen(i kjeveleddene) og formen er bare enda verre. Lå på sofaen og sov i hele går. Tett, feber og leddsmerter. Kjempemorsomt når man i utgangspunktet har lite energi...

Jeg trenger en klem.
Sender deg en god klem og riktig god bedring :)

Back
Topp