Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg!Forkjøla for 4 uka og nå i tillegg bihulebetennelse! Dritt lei.no!
Våkner guttungen så tidlig, må ha pent bli på rommet i sengen sin. Får ikke stå opp før tidligst 06.00Alltså jentungen valgte å stå opp 04.30!! Alltså hallo?!
Hun pleier aldri å stå opp så tidlig alltså.. men hun var helt fra seg og bare gråt.. prøvde å ta hun inn til meg, men da bare kavet hun og ville ha mat.... så da måtte vi stå opp, takk gud for ipaden på sånne dagerVåkner guttungen så tidlig, må ha pent bli på rommet i sengen sin. Får ikke stå opp før tidligst 06.00Min mor hadde han i helgen, lørdag sto han opp 7.45 og søndag 8.45, legger seg rundt 18.30
![]()
Er han hysterisk så står eg inne på rommet med han i armene til klokken blir nok til å stå opp. Nå med hg er det faren som står opp med han hver dag. I dag sto de opp 6.15, så bare 5min tidligere enn de pleier i ukedagene. I helgene sover ofte mini til mellom 8 og 10Hun pleier aldri å stå opp så tidlig alltså.. men hun var helt fra seg og bare gråt.. prøvde å ta hun inn til meg, men da bare kavet hun og ville ha mat.... så da måtte vi stå opp, takk gud for ipaden på sånne dager![]()
Jeg har også hg, og er alene med henne fordi mannen er nordsjøen.. ikke veldig aktuelt og stå 1,5 time inne på et rom for at hun skal roe seg neiEr han hysterisk så står eg inne på rommet med han i armene til klokken blir nok til å stå opp. Nå med hg er det faren som står opp med han hver dag. I dag sto de opp 6.15, så bare 5min tidligere enn de pleier i ukedagene. I helgene sover ofte mini til mellom 8 og 10Sover mye pågrunn av barneastma
Of, misunner ikke deg som er alene i lengre perioder om gangen. Her blir samboer sen i dag, så blir alene med mini etter bhg i dag, ikke lett når en spyr hele tiden :-(Jeg har også hg, og er alene med henne fordi mannen er nordsjøen.. ikke veldig aktuelt og stå 1,5 time inne på et rom for at hun skal roe seg nei![]()
Nei, men desverre har jeg ingen annen mulighet. Får væske når hun er i bhg så det hjelper.. også drar vu heldigvis til min mor i morgen og blir der til han kommer hjem..Of, misunner ikke deg som er alene i lengre perioder om gangen. Her blir samboer sen i dag, så blir alene med mini etter bhg i dag, ikke lett når en spyr hele tiden :-(
Så bra du får litt hjelpNei, men desverre har jeg ingen annen mulighet. Får væske når hun er i bhg så det hjelper.. også drar vu heldigvis til min mor i morgen og blir der til han kommer hjem..![]()
JaSå bra du får litt hjelp![]()
Of, ikke bra :-( Sender deg en god klem <3Jamen nå henger det i en tynn trå... ringte fra bhg. Lille jenta har feber og de mistenker vannkopper... skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det alene en uke til.
Takk <3Of, ikke bra :-( Sender deg en god klem <3
Knallhard turnus, gikk av tre nattevakter i går, og hadde tidligvakt i dag + resten av uka. Egentlig helt greit det, men med bekken som tuller seg(spesielt om natta og på jobb) og bare ferievikarer blir det hardt![]()