Klagetråd

10+0 i dag
Stod opp, tok magebilder, gikk ned trappa... Løp på do for å spy. Blir ferdig med det, tusler inn på kjøkkenet og får intense sviende smerter fra ryggen og ned i rompa. Nå er hele høyre bener nummet :(

Hurra for bekkenløsning/låsning og tydeligvis også isjias-trøbbel. Blir morro å gå med dette i 6-7 mndr til :-(

Kroppen min nekter å sove! Får mange små dupper, men ingen lage, gode netter:(

Må også klage skikkelig på pollensesongen!! Bruker minimalt med medisiner og øynene klør og nesen renner..lei!!

Klager over vondt i magen. Mensmurringer, og mageknip om hverandre her. I tillegg er jeg kvalm, svimmel og føler jeg kan sovne stående.
12+6 i dag, så trodde kvalmen skulle gi seg snart. Urk....

Klager over vondt i magen. Mensmurringer, og mageknip om hverandre her. I tillegg er jeg kvalm, svimmel og føler jeg kan sovne stående.
12+6 i dag, så trodde kvalmen skulle gi seg snart. Urk....

Sikker på at det ikke er min form du snakker om nå?
Er så lei....

Skikkelig vondt i livmoren i dag. Ubehagelige greier. Har det sånn innimellom.

Klager og på den hærsens formen... ikke en eneste dag uten oppkast og svimlende tretthet. Skal aldri noen gang drikke alkahol igjenn for å si det sånn,når man har gådd med fyllesyke i 3 mnd:yuck::joyful:

Klager og på den hærsens formen... ikke en eneste dag uten oppkast og svimlende tretthet. Skal aldri noen gang drikke alkahol igjenn for å si det sånn,når man har gådd med fyllesyke i 3 mnd:yuck::joyful:

Det har jeg også tenkt, hver morgen kjennes det ut som jeg var på en skikkelig fest i går:p Aldri mer!

Andre enn meg som sliter med luft i magen og luftsmerter?
Liker det virkelig ikke.

Kan herved skrive under på at det IKKE er morsomt og våkne kl 1 om natten av at sikkerhetsventilen på varmtvannstanken smeller i gjevn takt, og at mannen er borte på rep! Ble full panikk her i og med at jeg ikke skjønte hva som skjedde først og at jeg ikke fikk tak i verken mannen eller pappa med det første. Enden på visa er at jeg tok sikringa på varmtvannstanken, etter og ha fått sumet meg litt. Tror aldri jeg har vært så redd i mitt eget hus før.

Rørleggeren skal komme og se på drittanken i dag. Den er under 2år gammel, så det gjør ikke saken noe bedre, men kanskje hell i uheld. Da ventilen vitsnok kan sette seg fast over tid.

Jeg kommer ikke til og sove godt de to ukene mannen er borte iallefall.

Synes det er alt for mange tråder i dette forumet. Orker ikke få med alt. Kanskje en idé å samle ting i færre tråder

Snakk om plutselig veldig dårlig form. Måtte sette meg ned i 10 minutter for å puste 15 meter fra fjelltoppen jeg sku på i går.
Jeg er da ikke sååå dårlig trent :'-(

Siste dag på jobb før permisjon i dag... Håper formen og glidelåsen i uniformskjørtet holder hele dagen... Dagens største bekymring for meg!

Synes det er alt for mange tråder i dette forumet. Orker ikke få med alt. Kanskje en idé å samle ting i færre tråder
Synes det er alt for mange like tråder, spesielt på åpen gruppe og skjult gruppe. Også må man i tillegg huske på hvor man skriver, ha nok innlegg og hele pakka. Bare stress og kjedelig - typisk tidlig i svangerskapet. Spennende temaer og aktivitet kommer når vi er lenger på vei alle sammen. Heldigvis ble endel av nedtellingstrådene samlet!

Dagens klaging fra meg :p :p

Back
Topp