Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager over vondt i magen. Mensmurringer, og mageknip om hverandre her. I tillegg er jeg kvalm, svimmel og føler jeg kan sovne stående.
12+6 i dag, så trodde kvalmen skulle gi seg snart. Urk....

Klager og på den hærsens formen... ikke en eneste dag uten oppkast og svimlende tretthet. Skal aldri noen gang drikke alkahol igjenn for å si det sånn,når man har gådd med fyllesyke i 3 mnd![]()
Ja det er aldri så galt att det ikke er godt for noe ;DDet har jeg også tenkt, hver morgen kjennes det ut som jeg var på en skikkelig fest i gårAldri mer!
Andre enn meg som sliter med luft i magen og luftsmerter?
Liker det virkelig ikke.
Sitter oppe fremdeles, kaldsvetting og smerter i mage/rygg i 4 timer nåAndre enn meg som sliter med luft i magen og luftsmerter?
Liker det virkelig ikke.
Synes det er alt for mange like tråder, spesielt på åpen gruppe og skjult gruppe. Også må man i tillegg huske på hvor man skriver, ha nok innlegg og hele pakka. Bare stress og kjedelig - typisk tidlig i svangerskapet. Spennende temaer og aktivitet kommer når vi er lenger på vei alle sammen. Heldigvis ble endel av nedtellingstrådene samlet!Synes det er alt for mange tråder i dette forumet. Orker ikke få med alt. Kanskje en idé å samle ting i færre tråder