Klagetråd

Jeg klager over å ha slutta på vanndrivende medisiner! Som gjør at jeg har gått opp 2,5 kilo siden torsdag:-(

Og jeg er livredd for vektoppgangen da jeg har brukt 1,5 år på å gå ned 30 kilo..
Klem til deg:) håper det går fint

Da må jeg klage litt over at jeg har blødd i 1,5 uke. Blodet kom tilbake litt utpå dagen i går :/ Vil ikke miste :'(

Uff,da.. Hvis det hjelper: Jeg blødde mye i tre uker, og legen på legevakta trudde det var spontanabort. Så tok jeg prøver, og det viste seg at alt er fint. Nå er jeg mamma til en vakker liten gutt :) Råder deg til å dra til legen for å få avklart det, for din egens skyld.

Fysj for en start på dagen. Drømt att jeg skikkelige fossblødde... :-S våkner med en dårlig følelse. Så går rett på do. Men heeeldigvis, ingen blod. Off. . Kjenner man får deg en trøkk.

Noen som bor i Oslo ? Nybliven mamma som flyttat till Norge fra sverige
Vi har en tråd her der folk skriver hvor de er fra. Kanskje du finner noen der :)

Hatt veldig menssmerter i dag og det skremmer meg. Ble ekstra ille på joggetur så jeg tørte ikke løpe mer en en kilometer. Kjenner det godt i mage og korsryggen..

Hatt veldig menssmerter i dag og det skremmer meg. Ble ekstra ille på joggetur så jeg tørte ikke løpe mer en en kilometer. Kjenner det godt i mage og korsryggen..

Jeg får slike menslignende smerter om jeg har gått langt, eller vært i mye aktivitet over en periode. Går som regel over når jeg tar det med ro litt. Antar det er et godt tegn i og med at ting skal strekkes hit å dit ☺️

Jeg også plages av menssmerter. Spesielt når jeg ligger på rygg. Håper det er ett godt tegn:-/ men blir litt skremt hver gang

Har UL om en uke og utrolig redd for at lille spire ikke lever :( :(

I har løftet og løpt mye i dag og midt under det så ble jeg slimete i trusa. Og joda, masse brun utflod. Godt jeg skal på ultralyd i dag. Kanskje jeg bør holde meg i ro framover..

Back
Topp