Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem til degJeg klager over å ha slutta på vanndrivende medisiner! Som gjør at jeg har gått opp 2,5 kilo siden torsdag:-(
Og jeg er livredd for vektoppgangen da jeg har brukt 1,5 år på å gå ned 30 kilo..
Da må jeg klage litt over at jeg har blødd i 1,5 uke. Blodet kom tilbake litt utpå dagen i går :/ Vil ikke miste :'(
Så dumtBlør litt i dag også, dessverre. Hva med deg?
Vi har en tråd her der folk skriver hvor de er fra. Kanskje du finner noen derNoen som bor i Oslo ? Nybliven mamma som flyttat till Norge fra sverige
KlemBrun utflod igjen i dag![]()
Hatt veldig menssmerter i dag og det skremmer meg. Ble ekstra ille på joggetur så jeg tørte ikke løpe mer en en kilometer. Kjenner det godt i mage og korsryggen..
Ja håper det er et godt tegnJeg også plages av menssmerter. Spesielt når jeg ligger på rygg. Håper det er ett godt tegn:-/ men blir litt skremt hver gang
Uff. Håper du får se ett bankende hjerte <3 jeg har uk om 2 uker. Kjenner på samme følelsen.Har UL om en uke og utrolig redd for at lille spire ikke lever![]()
![]()
Uff. Håper du får se ett bankende hjerte <3 jeg har uk om 2 uker. Kjenner på samme følelsen.