Klagetråd!

Merker SÅ enormt stor forskjell på venninner som har barn og på de som ikke har barn, når det gjelder kommentarer og meldinger.
Jeg ler og ler.. Tenker over alt det rare og dumme jeg selv har sakt.
I går møtte jeg en god venninne på butikken og mens vi snakket fikk jeg en kraftig kynne og prinsessa i magen ble fryktelig aktiv. Åhhh så herlig og søtt sier min venninne.. Men jeg tenkte: du skulle no bare vist kor vondt dette er,så fikk jeg meg en vekker på hvor ofte jeg har sakt hvor søtt det er noe gravide puster og stryker seg på magen:-) Skjeldent kommentarer er ment vonde,men i en hormonell gravide hjerne er stort sett alt folk sier teit..

Måtte på kontroll på føden pga fortsatt høyt blodtrykk og litt protein i urin. Har nå sitti to timer i kø for legen opererer. Jeg er ikke dårlig så det haster ikke, men er så mye annet jeg ville gjøre hjemme!

Å nei! Det er ikke gøy når man er øm etter fødsel:confused: Jeg har med mine tre første spist sviskekompott med melk og 2ss linfrø hver kveld. Det har holdt magen i sjakk. Jeg spiser ALDRI det ellers, men det har vært fantastisk i perioden etter fødsel. Håper du klarer å få orden på magen raskt igjen!!! :happy119

Å nei! Det er ikke gøy når man er øm etter fødsel:confused: Jeg har med mine tre første spist sviskekompott med melk og 2ss linfrø hver kveld. Det har holdt magen i sjakk. Jeg spiser ALDRI det ellers, men det har vært fantastisk i perioden etter fødsel. Håper du klarer å få orden på magen raskt igjen!!! :happy119
Takk <3 Skal prøve sviskekompott med linfrø og melk. Det hørtes faktisk godt ut :) Takk for tips!

:(Endte med innlegelse til observasjon :sour:

Så det ble både tårer og snørr, jeg var forberedt på en tur innom føden bare. Og etter å ha ventet på legen i fire timer, fikk jeg beskjed om at de ville legge meg inn uten og ha vært hos legen i det hele tatt! Ble så sjokkert at når jeg skulle ringe samboeren og si ifra ble det hulking, stakkars han fikk jo nesten panikk! :(

Urk!! DET er helt forferdelig etter fødsel kjente jeg. Jeg hadde det, men det begynte å løsne når jeg kom hjem. Lactolose hjalp litt på. Det er fremdeles ikke bra, men absolutt ingenting er bra nedentil for tiden:o
Håper det løsner for deg snart. Riktig god bedring❤️

Så det ble både tårer og snørr, jeg var forberedt på en tur innom føden bare. Og etter å ha ventet på legen i fire timer, fikk jeg beskjed om at de ville legge meg inn uten og ha vært hos legen i det hele tatt! Ble så sjokkert at når jeg skulle ringe samboeren og si ifra ble det hulking, stakkars han fikk jo nesten panikk! :(
Huff!! Riktig god bedring!! Du er i hvertfall på sykehuset om det skulle være noe. Klem❤️

Huff, stor klem. ❤️ slapp av og husk at du er i gode hender. :)

Stor klem til deg ❤️Du får holde oss oppdatert hvis du orker ❤️

*klem til deg* Hvis de vil ha deg der så er det til ditt og barnets beste. Kjipt er det jo selvfølgelig, men det er uansett ikke lenge igjen <3

Urk!! DET er helt forferdelig etter fødsel kjente jeg. Jeg hadde det, men det begynte å løsne når jeg kom hjem. Lactolose hjalp litt på. Det er fremdeles ikke bra, men absolutt ingenting er bra nedentil for tiden:o
Håper det løsner for deg snart. Riktig god bedring❤️
Takk for det <3 Helt forferdelig! Har spist plommer som en gal idag for å prøve å få fart på magen. Men nei. Må nok en tur på apoteket i morgen..

❤️ Heldigvis er det ikke lenge igjen:love022
Er ikke fan av å være på sykehuset mere enn ytterst nødvendig jeg heller. Og det, og bli lagt inn uten å være forberedt må jo være ekstra dritt :love022
Tenker på deg, og håper du har fått en god natt med søvn. I motsetning til meg :laughing021:whacky011

Gøy når du sliter med søvnen, og du våkner når mannen kommer å legger seg kort tid etter deg, også jevnt over blir vekket av mannen som banner å steiker i søvne mens han sparker ut med beina pga spasmer :hungover:
La meg og sovnet ganske sjapt rett etter 23. Mannen kom vell 20-30 min senere, og det våknet jeg av. Men sluknet igjen til jeg våknet av hans banning å steiking i søvne.
Etter kl.03.00 har jeg rett å slett ikke fått sovet noe som helst :banghead:
Prøvd ja men, ikke sjangs i havet :BangHead
Og om 30 min eller før er minste klar til å stå opp :disgust

Stor klem til deg ❤️Du får holde oss oppdatert hvis du orker ❤️
Har fått sove ganske bra, heldigvis. Våknet nå og skulle ta urinprøve, men kom så mye blodtilblandet slim at jeg "ga opp". Så regner jo virkelig med at det skjer noe, men fortsatt ingen tak. Spent på hva blodprøver og blodtrykk blir idag.

Har fått sove ganske bra, heldigvis. Våknet nå og skulle ta urinprøve, men kom så mye blodtilblandet slim at jeg "ga opp". Så regner jo virkelig med at det skjer noe, men fortsatt ingen tak. Spent på hva blodprøver og blodtrykk blir idag.
Bra du har fått sovet :)
Blodtilblandet slim er jo et godt tegn på modning :p
Lykke til med blodprøver, og blodtrykk, og siste innspurt i svangerskapet :D

Krysser for at du snart er der ❤️ Har du blitt strippet i dag, eller kom det blod av seg selv?

Back
Topp