Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei! Det er ikke gøy når man er øm etter fødselForstoppelse![]()

Takk <3 Skal prøve sviskekompott med linfrø og melk. Det hørtes faktisk godt utÅ nei! Det er ikke gøy når man er øm etter fødselJeg har med mine tre første spist sviskekompott med melk og 2ss linfrø hver kveld. Det har holdt magen i sjakk. Jeg spiser ALDRI det ellers, men det har vært fantastisk i perioden etter fødsel. Håper du klarer å få orden på magen raskt igjen!!!
![]()

Urk!! DET er helt forferdelig etter fødsel kjente jeg. Jeg hadde det, men det begynte å løsne når jeg kom hjem. Lactolose hjalp litt på. Det er fremdeles ikke bra, men absolutt ingenting er bra nedentil for tidenForstoppelse![]()
Huff!! Riktig god bedring!! Du er i hvertfall på sykehuset om det skulle være noe. KlemEndte med innlegelse til observasjon
Så det ble både tårer og snørr, jeg var forberedt på en tur innom føden bare. Og etter å ha ventet på legen i fire timer, fikk jeg beskjed om at de ville legge meg inn uten og ha vært hos legen i det hele tatt! Ble så sjokkert at når jeg skulle ringe samboeren og si ifra ble det hulking, stakkars han fikk jo nesten panikk!![]()
Huff, stor klem.Endte med innlegelse til observasjon
Så det ble både tårer og snørr, jeg var forberedt på en tur innom føden bare. Og etter å ha ventet på legen i fire timer, fikk jeg beskjed om at de ville legge meg inn uten og ha vært hos legen i det hele tatt! Ble så sjokkert at når jeg skulle ringe samboeren og si ifra ble det hulking, stakkars han fikk jo nesten panikk!![]()
Tusen takkHuff!! Riktig god bedring!! Du er i hvertfall på sykehuset om det skulle være noe. Klem![]()
Tusen takkHuff, stor klem.slapp av og husk at du er i gode hender.
![]()
Stor klem til degEndte med innlegelse til observasjon
*klem til deg* Hvis de vil ha deg der så er det til ditt og barnets beste. Kjipt er det jo selvfølgelig, men det er uansett ikke lenge igjen <3Endte med innlegelse til observasjon
Takk for det <3 Helt forferdelig! Har spist plommer som en gal idag for å prøve å få fart på magen. Men nei. Må nok en tur på apoteket i morgen..Urk!! DET er helt forferdelig etter fødsel kjente jeg. Jeg hadde det, men det begynte å løsne når jeg kom hjem. Lactolose hjalp litt på. Det er fremdeles ikke bra, men absolutt ingenting er bra nedentil for tiden![]()
Håper det løsner for deg snart. Riktig god bedring![]()
Endte med innlegelse til observasjon

Har fått sove ganske bra, heldigvis. Våknet nå og skulle ta urinprøve, men kom så mye blodtilblandet slim at jeg "ga opp". Så regner jo virkelig med at det skjer noe, men fortsatt ingen tak. Spent på hva blodprøver og blodtrykk blir idag.Stor klem til degDu får holde oss oppdatert hvis du orker
![]()
Bra du har fått sovetHar fått sove ganske bra, heldigvis. Våknet nå og skulle ta urinprøve, men kom så mye blodtilblandet slim at jeg "ga opp". Så regner jo virkelig med at det skjer noe, men fortsatt ingen tak. Spent på hva blodprøver og blodtrykk blir idag.
Krysser for at du snart er derHar fått sove ganske bra, heldigvis. Våknet nå og skulle ta urinprøve, men kom så mye blodtilblandet slim at jeg "ga opp". Så regner jo virkelig med at det skjer noe, men fortsatt ingen tak. Spent på hva blodprøver og blodtrykk blir idag.