Klagetråd!

Har fått sove ganske bra, heldigvis. Våknet nå og skulle ta urinprøve, men kom så mye blodtilblandet slim at jeg "ga opp". Så regner jo virkelig med at det skjer noe, men fortsatt ingen tak. Spent på hva blodprøver og blodtrykk blir idag.
Krysser for at du snart er der ❤️ Har du blitt strippet i dag, eller kom det blod av seg selv?

Krysser for at du snart er der ❤️ Har du blitt strippet i dag, eller kom det blod av seg selv?
Ble strippet igår ettermiddag, ikke blitt undersøkt idag. Tenkte jeg ville spørre om det etterpå. Venter på legevisitten nå. Så håper de kan gjøre det uavhengig om det blir hjemreise eller ei :)

Min Nivø skal stå konfirmant i dag,formen min er så pass dårlig at jeg har måtte hoppet over kirken og skal dra rett i besøket senere. Veldig leit å gå glipp av det. Jeg har feber og mager verker veldig,formen er elendig. Skal ta Paracet og se hvor lenge jeg holder ut:-) alt skjer på en gang! Ønsker alle en fin dag..

Min Nivø skal stå konfirmant i dag,formen min er så pass dårlig at jeg har måtte hoppet over kirken og skal dra rett i besøket senere. Veldig leit å gå glipp av det. Jeg har feber og mager verker veldig,formen er elendig. Skal ta Paracet og se hvor lenge jeg holder ut:) alt skjer på en gang! Ønsker alle en fin dag..
Håper du fikk kosa deg litt i selskap :)

Urk...trodde bekymringene skulle gå over når hun var født, men nå er det bekymringene om hun slutter å puste:( Dette må ta slutt. Kan jo ikke gå i 2 år å bekymre meg over det??

Urk...trodde bekymringene skulle gå over når hun var født, men nå er det bekymringene om hun slutter å puste:( Dette må ta slutt. Kan jo ikke gå i 2 år å bekymre meg over det??
Bekymringene tar aldri slutt. Det er en del av livet som mamma <3

Termin imorgen og ble lurt flere ganger i natt av vonde kynnere og menssmerter, men ingen fødsel.. BUHU! :hungover:

Desverre så går aldri bekymringene over, det blir nesten bare verre. Nå med tredje er jeg mer bekymret enn jeg var med de to andre:sorry:

Føler meg helt fæl som sier dette, men jeg føler alt er så intenst om dagen. Pappaen har hatt ferie den første uken etter lillemors fødsel og skal nå ha to uker permisjon. Han har vært helt super, både under fødsel og etterpå. Men han maser så fælt.... Vil dra hit og dit, vil legge planer for de neste dagene/ukene! Men jeg er ganske sliten etter mye besøk og mye som har skjedd og har lyst å være hjemme og ta det med ro!
Nå går jeg rett og slett og gleder meg til han begynner på jobb igjen!! :(

Føler meg helt fæl som sier dette, men jeg føler alt er så intenst om dagen. Pappaen har hatt ferie den første uken etter lillemors fødsel og skal nå ha to uker permisjon. Han har vært helt super, både under fødsel og etterpå. Men han maser så fælt.... Vil dra hit og dit, vil legge planer for de neste dagene/ukene! Men jeg er ganske sliten etter mye besøk og mye som har skjedd og har lyst å være hjemme og ta det med ro!
Du MÅ si i fra kjære deg. Han forstår ikke hva du har gått igjennom, og hvordan kroppen trenger laaaaang tid på og hente seg inn etterpå UTEN at du sier i fra med klare ord :love022Du kommer virkelig til å gå på en smell om du ikke henter deg inn nå. Snakker av erfaring :( Om du ikke skal møte deg selv i døra. Si i fra om hva DU trenger nå.

Jeg måtte det for to år siden da jeg ble med alle veier rett etter fødsel.
For jeg skulle glede Mannen og hans familie med å reise først til Bø i Telemark 8+timer kjøring en vei også Glede resten av familien hans i Sarpsborg igjen 8+timer kjøring osv osv.
Jeg møtte veggen skikkelig, og klarte ingenting. Hadde gått for hardt ut, UTEN og tenke på meg selv. Skulle glede alle andre som hadde fått sitt aller første barnebarn, oldebarn, tantebarn, onkelbarn. DENNE gang får DE lette på baken, og ta turen. Jeg skal kun tenke på meg selv. Tviler sterkt på at de gidder og komme hit de har det kun i munnen.
Har våre i sammen med mannen siden 2010 og kun Broren har våre på besøk flere ganger de andre ALDRIG :eek:

Huff, som nevnt over her, du må virkelig gi beskjed. De kjenner det ikke på samme måte som oss. Kroppen vår har vært gjennom noe massivt og det tar tid å komme seg fysisk og psykisk. Er en grunn til at barseltiden er satt til 6 uker. Klem❤️

Back
Topp