Klagetråd!

Skulle bøye meg ned etter pastaen i butikken, og DER kom mageknip og mensensmerter akutt samtidig.. Herre min hatt det var faktisk helt forferdelig, takk og pris for at samboer var med slik at jeg kunne henge meg på han.. Ble sykt kvalm og uvel, og "krampen" varte en stund.. Nå er jeg lei av disse lureriene :(

Du MÅ si i fra kjære deg. Han forstår ikke hva du har gått igjennom, og hvordan kroppen trenger laaaaang tid på og hente seg inn etterpå UTEN at du sier i fra med klare ord :love022Du kommer virkelig til å gå på en smell om du ikke henter deg inn nå. Snakker av erfaring :( Om du ikke skal møte deg selv i døra. Si i fra om hva DU trenger nå.

Jeg måtte det for to år siden da jeg ble med alle veier rett etter fødsel.
For jeg skulle glede Mannen og hans familie med å reise først til Bø i Telemark 8+timer kjøring en vei også Glede resten av familien hans i Sarpsborg igjen 8+timer kjøring osv osv.
Jeg møtte veggen skikkelig, og klarte ingenting. Hadde gått for hardt ut, UTEN og tenke på meg selv. Skulle glede alle andre som hadde fått sitt aller første barnebarn, oldebarn, tantebarn, onkelbarn. DENNE gang får DE lette på baken, og ta turen. Jeg skal kun tenke på meg selv. Tviler sterkt på at de gidder og komme hit de har det kun i munnen.
Har våre i sammen med mannen siden 2010 og kun Broren har våre på besøk flere ganger de andre ALDRIG :eek:
Ja, jeg må kanskje være mer streng og bestemt. Vi har/har hatt besøk hver eneste dag siden fødselen og jeg føler at de få timene vi har alene er gull verdt! Jeg har ikke overskudd til å farte rundt, og mest av alt: jeg har ikke lyst!!
Huff, synes dette er vanskelig!

Ja, jeg må kanskje være mer streng og bestemt. Vi har/har hatt besøk hver eneste dag siden fødselen og jeg føler at de få timene vi har alene er gull verdt! Jeg har ikke overskudd til å farte rundt, og mest av alt: jeg har ikke lyst!!
Huff, synes dette er vanskelig!

Det er vanskelig MEN det vil bli enda verre for deg om du ikke sier noe. Da kan du havne langt nede i kjelleren, og har enda lenger veg opp igjen :love022
Tenk på deg selv. Har du det bra har Baby det bra, og Mannen din også. Han vil deg jo ikke noe vondt han vet bare ikke bedre.
Men det kan du jo lære han nå før dere eventuelt får flere barn i fremtiden. Min mann har lært fra første gang så han har sagt vi tar ALT som har med få besøk eller dra på besøk på dine premisser :D Han ble skremt når han så resultatet av all flygingen rundt forbi sist.

Det er vanskelig MEN det vil bli enda verre for deg om du ikke sier noe. Da kan du havne langt nede i kjelleren, og har enda lenger veg opp igjen :love022
Tenk på deg selv. Har du det bra har Baby det bra, og Mannen din også. Han vil deg jo ikke noe vondt han vet bare ikke bedre.
Men det kan du jo lære han nå før dere eventuelt får flere barn i fremtiden. Min mann har lært fra første gang så han har sagt vi tar ALT som har med få besøk eller dra på besøk på dine premisser :D Han ble skremt når han så resultatet av all flygingen rundt forbi sist.
Nei, han vet jo ikke bedre stakkar.. Og tilfeldighetene ville at han gikk direkte fra ferie til permisjon! Ikke rart han er rastløs....
Takk for støtte og gode råd! Skal virkelig ta de med meg videre ❤️

Kom mer slimgele når jeg la meg i går, og det murret godt i magen i går, natt, og i dag. Har hatt noen tak, men ikke noe regelmessig så det er vell bare maserier.
Manner meg opp til, og ringe føden i morgen. Håper jeg får komme inn på kontroll. Vil sjekke status på om baby har kommet lenger ned, modning, bli strippet om mulig, og kansje få noe som kan hjelpe meg og sove. For det hadde våre deilig med jevn søvn. I stede for alle oppvåkningene. Føler meg som en zombie :sleep002:sleep011Og hodet dunker fælt!

Termin pluss 5 :hungover:
41+1 :eek:
:happy093. :happy093.:happy093.

Trivselskontroll i morgen.
Selv om jeg omtrent tryglet om å komme inn i dag:confused005
Håper på mere forståelse, og empati i morgen!

Trivselskontroll i morgen.
Selv om jeg omtrent tryglet om å komme inn i dag:confused005
Håper på mere forståelse, og empati i morgen!
Ingen som kan strippe og ordne litt i dag :( Skjønner at jeg var meget bortskjemt..

Ingen som kan strippe og ordne litt i dag :( Skjønner at jeg var meget bortskjemt..

Jeg sa jeg virkelig ønsket, og komme inn på kontroll av modning i dag siden jeg har gått i dagevis med maserier fra morgen til kveld og er sliten. Og forde jeg håpte det ville sparke ting i gang mest mulig uten inngripen da jeg helst ikke vil bli satt i gang, men starte av meg selv. Men niks ikke kontroll av noe som helst før i morgen. De skriver så pent i alle apper, og på sykehus sider ikke vær redd, for og ta kontakt. Du får komme inn om du er urolig. DET gjelder tydeligvis ikke meg! Selv ikke når jeg fortalte om mine traumer fra sist var det snakk om å ta meg inn for å gi meg litt kjelefred i dag.
Får se hva morgendagen bringer. Er ikke optimist til at de kommer til og ta hensyn til noe som helst når det gjelder meg. De kommer til å kjøre sitt løp, og drite i hvordan jeg har det som vanlig.
Har ikke tro på at dem vil lytte til verken meg, eller mannen. Jeg møter vell en uempatisk jordmor osv som tror dem sitter på hele vettet. Typisk min uflaks!

Jeg sa jeg virkelig ønsket, og komme inn på kontroll av modning i dag siden jeg har gått i dagevis med maserier fra morgen til kveld og er sliten. Og forde jeg håpte det ville sparke ting i gang mest mulig uten inngripen da jeg helst ikke vil bli satt i gang, men starte av meg selv. Men niks ikke kontroll av noe som helst før i morgen. De skriver så pent i alle apper, og på sykehus sider ikke vær redd, for og ta kontakt. Du får komme inn om du er urolig. DET gjelder tydeligvis ikke meg! Selv ikke når jeg fortalte om mine traumer fra sist var det snakk om å ta meg inn for å gi meg litt kjelefred i dag.
Får se hva morgendagen bringer. Er ikke optimist til at de kommer til og ta hensyn til noe som helst når det gjelder meg. De kommer til å kjøre sitt løp, og drite i hvordan jeg har det som vanlig.
Har ikke tro på at dem vil lytte til verken meg, eller mannen. Jeg møter vell en uempatisk jordmor osv som tror dem sitter på hele vettet. Typisk min uflaks!
Skulle ønske jeg kunne sende hun jeg fikk i nabokommunen på slutten til deg. Hadde daglig kontakt hele overtiden. Ble strippet når jeg ville, og hun sendte SMS for å høre om jeg hadde det bra. Skjønner at det er store forskjeller. Kan hende det er fordi jeg fikk helt sammenbrudd noen dager før termin, og gråt uten stans hele jm-timen, men det vet jeg jo ikke.

Skulle ønske jeg kunne sende hun jeg fikk i nabokommunen på slutten til deg. Hadde daglig kontakt hele overtiden. Ble strippet når jeg ville, og hun sendte SMS for å høre om jeg hadde det bra. Skjønner at det er store forskjeller. Kan hende det er fordi jeg fikk helt sammenbrudd noen dager før termin, og gråt uten stans hele jm-timen, men det vet jeg jo ikke.

Jeg grein i tlf i dag, og forklarte min frykt.
Pga sånn ting var for 2 år siden.
Hjalp ikke. Skulle ikke forundre meg sa jeg til mannen om det var hun samme som aviste meg for 2 år siden! :mad:

Jeg grein i tlf i dag, og forklarte min frykt.
Pga sånn ting var for 2 år siden.
Hjalp ikke. Skulle ikke forundre meg sa jeg til mannen om det var hun samme som aviste meg for 2 år siden! :mad:
Skulle så inderlig ønske jeg kunne gjøre noe for deg! Føler så med deg, og syntes det er så urettferdig!! Det er ingen helsestasjon, eller legekontor som har en annen jordmor du kan ringe da? Er jo en hel evighet til i morgen, når man går overtid ❤️ Hvis det er noen som helst trøst, startet set av seg selv her, etter å ha hatt murringer og maserier i to døgn. Hvor lenge har du gått med det nå??

Skulle så inderlig ønske jeg kunne gjøre noe for deg! Føler så med deg, og syntes det er så urettferdig!! Det er ingen helsestasjon, eller legekontor som har en annen jordmor du kan ringe da? Er jo en hel evighet til i morgen, når man går overtid ❤️ Hvis det er noen som helst trøst, startet set av seg selv her, etter å ha hatt murringer og maserier i to døgn. Hvor lenge har du gått med det nå??

Det er uendelige døgn og timer med maserier bak meg. Men det er vell 3.døgn med murringer. Har enda en spire av håp om å komme inn i gang av meg selv før i morgen :wacky: Kommer geléslim inni mellom, men ikke blod i det enda. Så da er det vell kun livmormunnen som har blitt myk og avkortet. Men ingen åpning. Var sånn jeg forsto det på fastlegen.
Holder på med maserier jevnt å trutt her jeg sitter :rolleyes:

Joo men det er helt greit. Har fått gang på forstoppelsen :D Har hatt mange lidelser i det siste.

Så bra da :p

Jeg tok jo dulcolax stikkpille, og klyx etterpå. Da endelig fikk jeg gang på ting.
Var en stor lettelse :D
Nå holder jeg det ved like med laktulose, og en dulcolax stikkpille etter behov tenker :)

Så bra da :p

Jeg tok jo dulcolax stikkpille, og klyx etterpå. Da endelig fikk jeg gang på ting.
Var en stor lettelse :D
Nå holder jeg det ved like med laktulose, og en dulcolax stikkpille etter behov tenker :)
Kan tenke meg det satte fart på sakene ja :D Hadde det ikke vært for Fisherman og plommer så hadde det nok blitt en handletur på apoteket tenker jeg. Alt vi må gjennomgå for de søte små :)

Back
Topp