Klagetråd!

Ja, de skulle prøvd å gå gravid med alle plagene som følger med.
All ære til deg som er hjemme med to barn, jeg har bare meg selv å passe på.
❤️
Takk ❤️ Har jo planlagt Nr tre, så har jo egentlig ingen grunn til å klage :) Ble bare litt tyngre enn jeg hadde sett for meg. Da jeg ble gravid, lå minste mest å pludret på gulvet innimellom skift og mat. Nå løper, klatrer og hopper hun over alt :)

Takk ❤️ Har jo planlagt Nr tre, så har jo egentlig ingen grunn til å klage :) Ble bare litt tyngre enn jeg hadde sett for meg. Da jeg ble gravid, lå minste mest å pludret på gulvet innimellom skift og mat. Nå løper, klatrer og hopper hun over alt :)
Har passet tantebarn tidligere i svangerskapet, men ikke nå i seinere tid, da jeg ikke har hatt ork til det. Så kan bare forestille meg hvor tungt det er å ha de rundt seg hele tiden, løper alle veier :)
Jeg prøver å nyte og bare tenke på meg selv nå, men gleder meg veldig til å få baby i armene ❤️

Sitter her sørpe forkjøla jeg og :( utrolig 'flott' tidspunkt. Skal liksom samle energi til fødsel og så kommer dette. Er kjempe sliten. Litt egoistisk av mannen din å reise fra deg :/ Du får prøve å nyte fred og ro til å slappe av å komme til hektene. Ikke lenge til det er fullt hus :)
Uff! Det er så utrolig slitsomt :( jeg er så redd for at noe skal skje når jeg er i sånn dårlig form. Hadde aldri hatt krefter til å gått gjennom en fødsel nå. Håper du snart blir frisk og kan lade opp til fødsel :) ja, det at han dro syns jeg også var nokså egoistisk, men men. God bedring til deg :) ikke lenge igjen nå!

For ei natt. :( pleier somregel å sove godt om natta med få plager. Nå er jeg på ferie på Sørlandet og søvnen har egentlig verdt god, men ikke i natt. Har sitti i senga fra halv 3 pga sure oppstøt. Pakka dyna under hue for å minske oppstøta litt, noe som resulterte i frysing. Er stuptrøtt og kvalm.. Nå venter dagen i dyreparken og turen hjem. Jippi..... :(

Forbainnade maserie:banghead: våkna halv5 av ei kraftig maseri, fikk ikje sove og tok tiden på de. Sto opp, ventet på at mannen sto opp halv7 og fikk han med meg på fødestua på sjekk (han har 1 time å kjøre til jobb så ville sjekke før han dro) og der er beskjed at hodet er langt nede og festet men at det ikke er modent og maks 1 cm (var ikke moden med nr 2 når jeg var på sjekk 7 timer før hun kom til verden så kan ikke stole på det heller). Har sendt mannen på jobb under tvil...

Uff! Det er så utrolig slitsomt :( jeg er så redd for at noe skal skje når jeg er i sånn dårlig form. Hadde aldri hatt krefter til å gått gjennom en fødsel nå. Håper du snart blir frisk og kan lade opp til fødsel :) ja, det at han dro syns jeg også var nokså egoistisk, men men. God bedring til deg :) ikke lenge igjen nå!
Huff ja. Jeg er og livredd for at noe skal skje akkurat nå. Er jo ellers kjempe klar. Men nå tar forkjølelsen all energi. God bedring til deg og! :) satser på at det går for over.

Min kjære laget nettopp biffmiddag med kantarellsaus. Kantarell vi plukka i helga, og som jeg hadde tørka og rensa idag. Men jeg får jo ikke bort alle de minste jordrestene på all soppen, så ville ikke spise noe av soppen før etter lille har kommet pga. den bakterien eller hva det er som er i jord. MEN det tenkte ikke samboeren på, så han brukte litt av den kanterellen og lagde saus nå ikveld. Og når han tar meg med inn på kjøkkenet og er SÅ stolt, tent lys og alt.. så må jeg avbryte og si at jeg ikke kan spise den soppen. Herregud, så dårlig samvittighet jeg har.. Begynte nesten å gråte. Han sa det gikk helt fint, tok det av asjetten min og sa det var uaktuelt at jeg spiste det og at han ikke kom på det før jeg sa det. Men likevel da! Åh :( Føler meg så slem.

himmel og hav.. nok en natt med intens kløe på magen... så akkurat når jeg ska sove :mad:

Urk...er HELT SIKKER PÅ at jeg trenger mer enn 4t og 25 minutters søvn!!!:mad: Hekkan, pekkan! Får ikke sove og så irriterer den utrolig plagsomme måken på utsiden meg. Det er en grunn til at ingen måker svarer skrikene dine...de sover!!!! Vet jeg kan sove på dagen, men hadde vært greit å få sove på natten:( sov ikke natt til i går og ei heller på dagen. Fortsetter dette blir det en zombie fødsel:(

Urk...er HELT SIKKER PÅ at jeg trenger mer enn 4t og 25 minutters søvn!!!:mad: Hekkan, pekkan! Får ikke sove og så irriterer den utrolig plagsomme måken på utsiden meg. Det er en grunn til at ingen måker svarer skrikene dine...de sover!!!! Vet jeg kan sove på dagen, men hadde vært greit å få sove på natten:( sov ikke natt til i går og ei heller på dagen. Fortsetter dette blir det en zombie fødsel:(

Åh! Føler med deg!

Natt fra helvete:-( ekstremt kvalm,kraftig svie i hoftene/bekkenet og en samboer som har snorket noe helt dyrisk. Denne natten har vært knall tøff. No er jeg mindre kvalm etter en del oppkast,men korsryggen og hoftene er veldig vonde,mye nedpress mot bekken/dåsa.
Leser meg til at mye av dette er normalt i sluttfasen. Men skal til lege i morgen på 36 ukers kontroll,så skal snakke med henne da!off..
Verste er også at gubben skal dra på jobb til Bodø :-( bare noen dager,men ikke kjekt å være alene om dette vedvarer. Syt og klag:-) :-(

Nå er jeg så lei av huden i ansiktet mitt at jeg snart ikke vil ut av huset mer :( jeg føler meg så overfladisk og teit som kviner sånn her hjemme for hvordan huden min ser ut, men det er faktisk helt jævlig :(

Begynte med Lutinus medisin i uke 20 for å forhindre prematur fødsel, ig endte raskt opp med et utslett som heter perioral dermatitt - så hele haken/rundt munnen og øynene er fullt i utslett og kviser.. Det eneste som roer det litt ned er å la det være helt i fred, da forsvinner de værste kvisene men det er fremdeles rødt og flasser noe ekstremt.. Blir så deprimert av hele greierne :(

Legen min får jeg ikke time hos, og turnuslegen jeg har vært til nekter å skrive ut noe som helst til meg på grunn av at jeg er gravid og han er usikker, sitter bare å googler - noe jeg fint kan gjøre selv.
Frustrert!!!!

Tror jeg ender opp med å føle meg helt jævlig frem til lillegutt er noen uker gammel, så får jeg heller betale å gå til en privat hudlege :(

Så kjedlig å tenke på at jeg kommer til å se ut som et dass på alle bildene jeg så gjerne vil ha av lille baby, pappan og meg i starten ;(

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men godt å få tømt ut litt frustrasjon...

Nå er jeg så lei av huden i ansiktet mitt at jeg snart ikke vil ut av huset mer :( jeg føler meg så overfladisk og teit som kviner sånn her hjemme for hvordan huden min ser ut, men det er faktisk helt jævlig :(

Begynte med Lutinus medisin i uke 20 for å forhindre prematur fødsel, ig endte raskt opp med et utslett som heter perioral dermatitt - så hele haken/rundt munnen og øynene er fullt i utslett og kviser.. Det eneste som roer det litt ned er å la det være helt i fred, da forsvinner de værste kvisene men det er fremdeles rødt og flasser noe ekstremt.. Blir så deprimert av hele greierne :(

Legen min får jeg ikke time hos, og turnuslegen jeg har vært til nekter å skrive ut noe som helst til meg på grunn av at jeg er gravid og han er usikker, sitter bare å googler - noe jeg fint kan gjøre selv.
Frustrert!!!!

Tror jeg ender opp med å føle meg helt jævlig frem til lillegutt er noen uker gammel, så får jeg heller betale å gå til en privat hudlege :(

Så kjedlig å tenke på at jeg kommer til å se ut som et dass på alle bildene jeg så gjerne vil ha av lille baby, pappan og meg i starten ;(

Som du og sier; er kanskje ikke det viktigste oppi alt, men forstår deg så utrolig godt! Sender deg en stor klem❤️

Frustrert!!!!

Klem ❤️

Jeg har de siste 2 dagene vært kjempe trøtt (kan sove mange timer og likevel svir det i øynene når jeg våkner). Det er utrolig lenge siden jeg har kjent på den følelsen at jeg er sånn trøtt. Pleier vanligvis våkne veldig tidlig og ikke klare å sove mer, men nå kjennes det ut som jeg kan sove hele dagen. Jeg har også veldig redusert matlyst. Noen fler som har det sånn? Kan det være at kroppen gjør seg klar for fødsel? Jeg har også hatt utrolig sterke kynnere og nedpress, men nå har de gitt seg. Håper det skjer noe snart! :)

Back
Topp