Klagetråd!

Er så innmari slitsom også egentlig, for man får så forventinger hver dag.. Og bare bruker all energi på å kjenne etter tegn og håpe.. Men mini er heller ikke enig dessverre ❤️

Prøver å fylle dagene med meningsfulle gjøremål, men nå begynner jeg å gå tom for ideer..
Hahahaha!! Unnskyld, men er som å høre meg i dag... "Hva kan jeg rydde eller organisere?" Jeg er ferdig med leiligheten og har ingenting som skulle vært gjort. Jeg setter på vaskemaskinen for to håndklær og halvfull oppvaskmaskin bare for å ha noe å gjøre:o :p

Hahahaha!! Unnskyld, men er som å høre meg i dag... "Hva kan jeg rydde eller organisere?" Jeg er ferdig med leiligheten og har ingenting som skulle vært gjort. Jeg setter på vaskemaskinen for to håndklær og halvfull oppvaskmaskin bare for å ha noe å gjøre:o :p

Hehe ja.. Jeg har vært gjennom alle skuffer og skap, vasket alt som kan vaskes.. Og tømmer også skittentøyskurven med en gang det er noe i den *ler*

I dag har jeg vært hos frisøren.. Vurderer å få fikset neglene i morgen.. Hehe :-)

Hahahaha!! Unnskyld, men er som å høre meg i dag... "Hva kan jeg rydde eller organisere?" Jeg er ferdig med leiligheten og har ingenting som skulle vært gjort. Jeg setter på vaskemaskinen for to håndklær og halvfull oppvaskmaskin bare for å ha noe å gjøre:eek: :p
Hehe ja.. Jeg har vært gjennom alle skuffer og skap, vasket alt som kan vaskes.. Og tømmer også skittentøyskurven med en gang det er noe i den *ler*

I dag har jeg vært hos frisøren.. Vurderer å få fikset neglene i morgen.. Hehe :)
Så fantastisk! Kan dere komme hit og rydde og vaske hos meg også? Det hadde vært SÅ fint! :D:cool::rolleyes: Klarer ikke komme over hos meg selv. Men til uka starter barna på SFO og barnehage, så da kanskje det hjelper litt når det ikke går tre barn hjemme med tusen spørsmål, klesskift og en del rot;)

Så fantastisk! Kan dere komme hit og rydde og vaske hos meg også? Det hadde vært SÅ fint! :D:cool::rolleyes: Klarer ikke komme over hos meg selv. Men til uka starter barna på SFO og barnehage, så da kanskje det hjelper litt når det ikke går tre barn hjemme med tusen spørsmål, klesskift og en del rot;)
Haha samme her :D Begge skal i bhg/SFO mandag. Kjenner jeg trenger den uka for å slappe av og gjøre litt småting ferdig i huset, siden jeg settes igang mandagen etter. Må lade opp litt :) Vurderte vaskehjelp, men jeg tar heller 1 ting hver dag (orker ikke mer enn det :p )

Hehe...kan jo nevne at det tok noen uker å få alt gjort/ryddet/organisert/på plass:p Nå er det bare vedlikehold og kjedsomhet mens en venter. Jeg har jo egentlig vært klar til å føde i nesten 11 uker:o Holdt jo på å føde i uke 27, så begynner å kjenne det litt nå i uke 38:p

Haha samme her :D Begge skal i bhg/SFO mandag. Kjenner jeg trenger den uka for å slappe av og gjøre litt småting ferdig i huset, siden jeg settes igang mandagen etter. Må lade opp litt :) Vurderte vaskehjelp, men jeg tar heller 1 ting hver dag (orker ikke mer enn det :p )
Jeg vurderte også vaskehjelp fra tidlig i svangerskapet, men investerte i en robotstøvsuger isteden. Den tar det grøvste, støvsuging og mopping er helt håpløst for bekkenet. Men nå frister det å bestille vaskehjelp for en skikkelig rundvask, men ser det an litt. Kanskje ting er enklere å få til her til uka når det ikke er så folksomt her... En rundvask er jo like greit å bestille en uke etter fødsel som nå. Og mannen tar uansett en god rengjøring før jeg og baby kommer hjem fra sykehuset. Jeg orker heller ikke gjøre mer enn en ting, kaaanskje to om dagen i tillegg til middagslaging og henting. Men jeg har fire uker til termin, så jeg regner med jeg ennå har goood tid til å få noe mer i orden:happy:

Hehe...kan jo nevne at det tok noen uker å få alt gjort/ryddet/organisert/på plass:p Nå er det bare vedlikehold og kjedsomhet mens en venter. Jeg har jo egentlig vært klar til å føde i nesten 11 uker:eek: Holdt jo på å føde i uke 27, så begynner å kjenne det litt nå i uke 38:p
Hehe ja. Så flink du har vært som har brukt tiden til å vaske, rydde og organisere!!! Jeg har fire uker igjen. Så jeg skal nok klare å få litt mer på stell innen fødsel:headphone: Og hvis ikke, så er det jo ikke krise, det heller. Vi bor jo ikke i et røverhus, det er fint nok her og lillebror vil merke at han er høyt elsket av både foreldre og søsken uavhengig av mengden kaos i huset ;)

Skulle gjerne hjulpet deg, Hehe :-) men nå skal det sies at jeg har ingen barn fra før, og begynte veldig tidlig med alt! :-) tatt litt og litt..

Så kjedelig med dårlige leger. Hører veldig mange har dårlige leger. Jeg er velsignet med verdens flotteste lege. Mannlig, og veldig forståelsesfull på alt. Uansett om det er graviditet eller noe helt annet :D
Ja er utrolig slitsomt og irriterende med dårlige leger. :/ hadde verdens beste lege, men hun er jo nå borte. :( dette legebesøket endte med at han spurte om formen var fin, kjente på beina om de var hovene, sjekket urin og blodtrykk. Han satt først å leste på hvordan en svangerskapskontroll skulle gjennomføres.. Ikke sjekket han sf mål og ikke hjerterytme... Og når jeg ventet på svar fra urin måtte jeg sitte ute på venterommet og han kom dit å begynte å snakke om svara.. Fikk bare beskjed om at de hadde sendt den til dyrking og at det var spor i urin.. Hva det var spor av aner jeg ikke.. Ble irritert og reiste for syntes ikke det er greit å ta opp slikt på venterommet der mange andre sitter.. Ubrukelig!

Ja er utrolig slitsomt og irriterende med dårlige leger. :/ hadde verdens beste lege, men hun er jo nå borte. :( dette legebesøket endte med at han spurte om formen var fin, kjente på beina om de var hovene, sjekket urin og blodtrykk. Han satt først å leste på hvordan en svangerskapskontroll skulle gjennomføres.. Ikke sjekket han sf mål og ikke hjerterytme... Og når jeg ventet på svar fra urin måtte jeg sitte ute på venterommet og han kom dit å begynte å snakke om svara.. Fikk bare beskjed om at de hadde sendt den til dyrking og at det var spor i urin.. Hva det var spor av aner jeg ikke.. Ble irritert og reiste for syntes ikke det er greit å ta opp slikt på venterommet der mange andre sitter.. Ubrukelig!
Trodde ikke de hadde lov til å diskutere resultater foran andre?!:o

Sjokkerende hvor dårlig lege det går han å bli. Og ekstra dritt når du en gang hadde en veldig fin lege :(

Så bra de byttet time og ordnet for deg da. :D tror de har hatt 10 vikarer for legen nå det siste året da hun hadde gjort noe ulovlig så hun ikke fikk være lege lengere, men de klarer jo ikke finne noen faste til å steppe inn.. Når jeg kom på sjukehuset å de spurte hvem fastlegen min var så trakk jeg på skuldrene og sa det var i Bø. Da sa ho bare at ho skjønte og var usikker på hvem som var der den dagen..
Altså finnes sikkert mange ålreite manneleger og flinke utenlandske, men er så lei av å ikke bli forstått og syntes det er mer behaglig og ålreit å gå til en kvinne når det gjelder svangerskap..
Når jeg spurte om henvisning til fyso pga bekken så skjønte han ikke hvorfor jeg hadde vondt i bekkenet. Han så jeg hadde vondt, men skjønte ikke at det var fordi jeg er gravid. Skulle få fyso, men han slutta dagen etter så alle papirer forsvant.. Sitter å venter på å inn til han nå så får bare krysse fingrene for at det som må sjekkes blir sjekket osv..
Men i hue mitt så vet han vell så vidt hva et helsekort er..

Å huff forstår deg utrolig godt!

Samme følelsen her. 38+0 i dag og har egentlig gått greit hele tiden. Helt frem til ett par dager siden og jeg bare synes at NÅ er et greit tidspunkt:p Nå er jeg klar...men, frøet er visst ikke enig:( :p

Her gikk det fint helt til søskenbarnet mitt som jeg gikk gravid sammen med:wacky: fikk vite at hun hadde 1 cm åpning. Og før jeg fikk sukk for meg fødte 10 dager før termin :rolleyes: Hun har pleid, og føde før tiden så jeg var forberedt trodde jeg, men så fødte hun nå enda tidligere enn vanlig :yuck:

GUD BEDRE. Jeg har så mye å klage over nå at jeg legger meg ned og river i stueteppet snart. En uke til termin imorgen, og jeg har ikke vaska så mye som en cm i hele leiligheten fordi jeg er så trøtt. Skulle egentlig på slektstreff idag, men måtte sende samboer alene. Orka ikke. Orker ingenting. Sitter å stirrer tomt ut i stua, men har ikke energi til annet. Føler meg så tappa :(

Back
Topp