Uten tvilDe hadde dævva i første trimester...![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten tvilDe hadde dævva i første trimester...![]()
![]()
Ja, skulle til tider gjerne hatt litt mer sympati fra han, men istedenfor er det sånn at viss jeg plages av noe å sier det til han sier han bare "jeg og"... Men skal ikke bare klage på hanhan har sine gode dager og
![]()
TakkJa, de skulle prøvd å gå gravid med alle plagene som følger med.
All ære til deg som er hjemme med to barn, jeg har bare meg selv å passe på.
![]()
Har passet tantebarn tidligere i svangerskapet, men ikke nå i seinere tid, da jeg ikke har hatt ork til det. Så kan bare forestille meg hvor tungt det er å ha de rundt seg hele tiden, løper alle veierTakkHar jo planlagt Nr tre, så har jo egentlig ingen grunn til å klage
Ble bare litt tyngre enn jeg hadde sett for meg. Da jeg ble gravid, lå minste mest å pludret på gulvet innimellom skift og mat. Nå løper, klatrer og hopper hun over alt
![]()
Uff! Det er så utrolig slitsomtSitter her sørpe forkjøla jeg ogutrolig 'flott' tidspunkt. Skal liksom samle energi til fødsel og så kommer dette. Er kjempe sliten. Litt egoistisk av mannen din å reise fra deg :/ Du får prøve å nyte fred og ro til å slappe av å komme til hektene. Ikke lenge til det er fullt hus
![]()
våkna halv5 av ei kraftig maseri, fikk ikje sove og tok tiden på de. Sto opp, ventet på at mannen sto opp halv7 og fikk han med meg på fødestua på sjekk (han har 1 time å kjøre til jobb så ville sjekke før han dro) og der er beskjed at hodet er langt nede og festet men at det ikke er modent og maks 1 cm (var ikke moden med nr 2 når jeg var på sjekk 7 timer før hun kom til verden så kan ikke stole på det heller). Har sendt mannen på jobb under tvil...Huff ja. Jeg er og livredd for at noe skal skje akkurat nå. Er jo ellers kjempe klar. Men nå tar forkjølelsen all energi. God bedring til deg og!Uff! Det er så utrolig slitsomtjeg er så redd for at noe skal skje når jeg er i sånn dårlig form. Hadde aldri hatt krefter til å gått gjennom en fødsel nå. Håper du snart blir frisk og kan lade opp til fødsel
ja, det at han dro syns jeg også var nokså egoistisk, men men. God bedring til deg
ikke lenge igjen nå!
Urk...er HELT SIKKER PÅ at jeg trenger mer enn 4t og 25 minutters søvn!!!Hekkan, pekkan! Får ikke sove og så irriterer den utrolig plagsomme måken på utsiden meg. Det er en grunn til at ingen måker svarer skrikene dine...de sover!!!! Vet jeg kan sove på dagen, men hadde vært greit å få sove på natten
sov ikke natt til i går og ei heller på dagen. Fortsetter dette blir det en zombie fødsel
![]()
Det hjalp å klage! Fikk to timer til på øretÅh! Føler med deg!
Som du og sier; er kanskje ikke det viktigste oppi alt, men forstår deg så utrolig godt! Sender deg en stor klemNå er jeg så lei av huden i ansiktet mitt at jeg snart ikke vil ut av huset merjeg føler meg så overfladisk og teit som kviner sånn her hjemme for hvordan huden min ser ut, men det er faktisk helt jævlig
Begynte med Lutinus medisin i uke 20 for å forhindre prematur fødsel, ig endte raskt opp med et utslett som heter perioral dermatitt - så hele haken/rundt munnen og øynene er fullt i utslett og kviser.. Det eneste som roer det litt ned er å la det være helt i fred, da forsvinner de værste kvisene men det er fremdeles rødt og flasser noe ekstremt.. Blir så deprimert av hele greierne
Legen min får jeg ikke time hos, og turnuslegen jeg har vært til nekter å skrive ut noe som helst til meg på grunn av at jeg er gravid og han er usikker, sitter bare å googler - noe jeg fint kan gjøre selv.
Frustrert!!!!
Tror jeg ender opp med å føle meg helt jævlig frem til lillegutt er noen uker gammel, så får jeg heller betale å gå til en privat hudlege![]()
Så kjedlig å tenke på at jeg kommer til å se ut som et dass på alle bildene jeg så gjerne vil ha av lille baby, pappan og meg i starten ;(
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men godt å få tømt ut litt frustrasjon...
Som du og sier; er kanskje ikke det viktigste oppi alt, men forstår deg så utrolig godt! Sender deg en stor klem![]()
Nå er jeg så lei av huden i ansiktet mitt at jeg snart ikke vil ut av huset merjeg føler meg så overfladisk og teit som kviner sånn her hjemme for hvordan huden min ser ut, men det er faktisk helt jævlig
Begynte med Lutinus medisin i uke 20 for å forhindre prematur fødsel, ig endte raskt opp med et utslett som heter perioral dermatitt - så hele haken/rundt munnen og øynene er fullt i utslett og kviser.. Det eneste som roer det litt ned er å la det være helt i fred, da forsvinner de værste kvisene men det er fremdeles rødt og flasser noe ekstremt.. Blir så deprimert av hele greierne
Legen min får jeg ikke time hos, og turnuslegen jeg har vært til nekter å skrive ut noe som helst til meg på grunn av at jeg er gravid og han er usikker, sitter bare å googler - noe jeg fint kan gjøre selv.
Frustrert!!!!
Tror jeg ender opp med å føle meg helt jævlig frem til lillegutt er noen uker gammel, så får jeg heller betale å gå til en privat hudlege![]()
Så kjedlig å tenke på at jeg kommer til å se ut som et dass på alle bildene jeg så gjerne vil ha av lille baby, pappan og meg i starten ;(
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men godt å få tømt ut litt frustrasjon...