Her også. Føler med deg! Får håpe det jobbes og modnes, så det ikke er helt forgjevesHar hatt skikkelig kynnere i hele kveld! Såå slitsomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også. Føler med deg! Får håpe det jobbes og modnes, så det ikke er helt forgjevesHar hatt skikkelig kynnere i hele kveld! Såå slitsomt![]()
Her også. Føler med deg! Får håpe det jobbes og modnes, så det ikke er helt forgjeves![]()
Sånn har jeg holdt på i ukesvis både med usammenhengende søvn og en morgenfugl på snart 2 år som våkner fra 04.30 til 06.30 sliiiiiiitsomt ja. Så jeg føler masse med deg medsøsterNå har jeg begynt å sove dårlig om natta. Våken 100 ganger. Finner ingen god stilling og opp med mini kl 7
Grøss. Jeg minnes den lukten der. Vi hadde kattunge sist jeg var gravid. Følte det luktet i hele huset fra doen. Ingen andre syntes det var så ille så det må være den skjerpede luktesansen i svangerskapet som gjor det. Desverre var det sånn at ingen av kattene våre likte å gå ute på do. Så de kom inn for å gjøre fra seg på doen... Fisefine dyrBlir gal av lukten av kattedoen. Det er luke, tak og blir skifta på hele tiden. Men de siste dagene har lukta seriøst brent seg fast i nesa mi. Jeg aner ikke om det er sånn eller om det bare er mine gravid-superkrefter som spiller inn. Sånn plutselig. ÅÅÅH blir så kvalm!! Katta er bare fire-fem mnd gammel også, så kan jo ikke slippe hun ut enda. Blæh.....
Ånei... så tidlig opp.. Håper hun sover en god hvil nå på dagtid sånn at du kan få hvilt deg litt.Jippi Lille Minste skatten som knapt sov dupp 10 min i går og sovnet sent 1.5t etter normal sovetid pga på helt ny plass våknet kl:05.15 *urk* Gleder meg sååååå til, og legge meg når hun skal sove dagens dupp *gjesp* Savner min deilige sofa, for her finner jeg ikke ET møbel som lindrer bekkenplagene mine
Er på hytta til foreldrene mine.
Kan vel slippe hun ut da? Jeg slapp ut katten min etter en uke eller noe såntBlir gal av lukten av kattedoen. Det er luke, tak og blir skifta på hele tiden. Men de siste dagene har lukta seriøst brent seg fast i nesa mi. Jeg aner ikke om det er sånn eller om det bare er mine gravid-superkrefter som spiller inn. Sånn plutselig. ÅÅÅH blir så kvalm!! Katta er bare fire-fem mnd gammel også, så kan jo ikke slippe hun ut enda. Blæh.....
Er akkurat samme hos meg. Ødelegger nattesøvnen!Da var det en ny natt og halsbrannen er tilbake. Føles som brennende lava som kommer oppover halsen![]()