Klagetråd!

Har hatt skikkelig kynnere i hele kveld! Såå slitsomt :(
Her også. Føler med deg! Får håpe det jobbes og modnes, så det ikke er helt forgjeves :)

For en grusom natt! Sure oppstøt, sterke kynnere og utrolig sårt bekken. Kl 4 gå jeg opp å la meg på soffan. Håper jeg får sove litt i løpet av dagen, så jeg får litt søvn i allefall.

Nå har jeg begynt å sove dårlig om natta. Våken 100 ganger. Finner ingen god stilling og opp med mini kl 7
Sånn har jeg holdt på i ukesvis både med usammenhengende søvn og en morgenfugl på snart 2 år som våkner fra 04.30 til 06.30 sliiiiiiitsomt ja. Så jeg føler masse med deg medsøster ❤️Klem ❤️

Pakket bilen, og 4 barn med meg og dro på hytta til foreldrene mine i dag jeg ;)
Håper, og få litt avlastning i løpet av oppholdet som foreløpig er på ubestemt tid. Foreløpig har avlastningen våre i form av mine egne barn :p De har byttet bleier, funnet ting for meg i bagasjen, og våre til kjempehjelp. Er så utrolig takknemlig for at dem har bakka meg :D :p

Er sååå tung i hodet!! Vært i hvertfall en uke, får ikke gjort noe som helst og er veldig frustrerende :(

Blir gal av lukten av kattedoen. Det er luke, tak og blir skifta på hele tiden. Men de siste dagene har lukta seriøst brent seg fast i nesa mi. Jeg aner ikke om det er sånn eller om det bare er mine gravid-superkrefter som spiller inn. Sånn plutselig. ÅÅÅH blir så kvalm!! Katta er bare fire-fem mnd gammel også, så kan jo ikke slippe hun ut enda. Blæh.....

Jippi Lille Minste skatten som knapt sov dupp 10 min i går og sovnet sent 1.5t etter normal sovetid pga på helt ny plass våknet kl:05.15 *urk* Gleder meg sååååå til, og legge meg når hun skal sove dagens dupp *gjesp* Savner min deilige sofa, for her finner jeg ikke ET møbel som lindrer bekkenplagene mine :(
Er på hytta til foreldrene mine.

Blir gal av lukten av kattedoen. Det er luke, tak og blir skifta på hele tiden. Men de siste dagene har lukta seriøst brent seg fast i nesa mi. Jeg aner ikke om det er sånn eller om det bare er mine gravid-superkrefter som spiller inn. Sånn plutselig. ÅÅÅH blir så kvalm!! Katta er bare fire-fem mnd gammel også, så kan jo ikke slippe hun ut enda. Blæh.....
Grøss. Jeg minnes den lukten der. Vi hadde kattunge sist jeg var gravid. Følte det luktet i hele huset fra doen. Ingen andre syntes det var så ille så det må være den skjerpede luktesansen i svangerskapet som gjor det. Desverre var det sånn at ingen av kattene våre likte å gå ute på do. Så de kom inn for å gjøre fra seg på doen... Fisefine dyr :p

Jippi Lille Minste skatten som knapt sov dupp 10 min i går og sovnet sent 1.5t etter normal sovetid pga på helt ny plass våknet kl:05.15 *urk* Gleder meg sååååå til, og legge meg når hun skal sove dagens dupp *gjesp* Savner min deilige sofa, for her finner jeg ikke ET møbel som lindrer bekkenplagene mine :(
Er på hytta til foreldrene mine.
Ånei... så tidlig opp.. Håper hun sover en god hvil nå på dagtid sånn at du kan få hvilt deg litt.

Kan vel slippe hun ut da? Jeg slapp ut katten min etter en uke eller noe sånt :) har gått helt fint, og nå er hun 6 år, går ut og inn som hun vil (eller vi må åpne døren da), men som oftest inne på natten :) og er glad hun foretrekker å gå på do ute, så kassen er så og si ubrukt, men velger å ha den i tilfelle, hun gikk en gang på do i kjøkkenvasken med mangel på andre steder å gå (hadde da vert lenge inne:p)

Var på verksted med den nye(brukte) bilen vi har kjøpt, viser seg at hele gearkassa må byttes.. F@**:mad:
I tillegg er blodtrykket mitt godt på vei oppover, og jeg blir altså så superstressa av det at det går ikke an. Er så redd for alle mulige komplikasjoner og drit. Det med gearkassa hjalp heller ikke nevneverdig på trykket :D

Vil klage over at jeg strever fælt om dagen med truser,sokker og bukse.
Jeg skulle ta på meg buksen i dag,ene foten gikk fint,men da jeg skulle ta andre måtte jeg løpe på do og kaste opp. Lille har ikke plass mer og jeg verker sånn i bekkenet og underlivet.. Det er svært lite kjekt...

Bekkenet har låst seg så kraftig idag at jeg såvidt kommer meg noen plass.. Brukte flere minutter på å gå opp trappa istad.. Slike dager er så treige :(

Typisk at jeg ligger mye våken når jeg må være uthvilt til dagen etterpå. Fått ca 5 timer søvn i natt, og skal arrangere utdrikningslag for en venninne i dag.
Tror det kan bli mange laaange timer før hodet får treffe puten.

Back
Topp