Klagetråd!

Korsryggen gjør såååå vondt :( Har slitt med ryggen i hele høst, i går kom det tilbake... Lurer på hvordan det skal gå....

velvel klage og klage... men nlitt slitsomt med all denne kvalmen og svimmelheten,ømme pupper og vond rygg. men er så takknemlig for å ha blitt gravid at dette skal jeg vel egentlig ikke klage på selvom det er slitsomt akkurat her og nå :)

Er sååååå trøtt i dag... Prøver å jobbe. Har heldigvis mye kontortid i dag, men får ikke noe nyttig ut av det heller... Føler at jeg bare stirrer på skjermen istedenfor alt som skal planlegges og evalueres...

Jeg er visst en ganske kjip dame om dagen ifølge samboer.. så idag ble det grining gitt. Jeg skjønner at han reagerer, for jeg er virkelig en bitch. Men det er akkurat som om han ikke skjønner at jeg klarer bare ikke styre det.. alt jeg gjør er feil osv. Føler meg bare så dritt og mest i veien for tiden :-( vil det være sånn hele svangerskapet?

Jeg er visst en ganske kjip dame om dagen ifølge samboer.. så idag ble det grining gitt. Jeg skjønner at han reagerer, for jeg er virkelig en bitch. Men det er akkurat som om han ikke skjønner at jeg klarer bare ikke styre det.. alt jeg gjør er feil osv. Føler meg bare så dritt og mest i veien for tiden :-( vil det være sånn hele svangerskapet?
Nei da! Det er verst i starten. Masse hormoner i ubalanse. Det er fint å forsøke å snakke litt om hvordan du har det og hvordan dere har det når du er i et godt øyeblikk. Kanskje dere får en bedre felles forståelse da.

Helgevasken=fiasko! Prøver så godt jeg kan å ta helgevasken, men det blir mer eller mindre heller en fiasko. Etter å ha rørt på meg i maks 5 minutter kommer kvalmen sivende og jeg må ta pause. Det kommer jo til å ta hele helgen å få vasket! :hungover:

Noen dager er jeg bare så irritert! Kjenner en irritert klump inni meg. Uten å ha noen grunn til å være det... og da blir jeg irritert over å være irritert uten grunn... blæææ. (Ler og gråter litt samtidig av hva disse hormonene gjør med meg)
Haha! Me too!!! Dødsirritert! Og så blir jeg enda mer irritert når jeg ikke vet hvorfor jeg er irritert i utg.pkt! ;)

Nei da! Det er verst i starten. Masse hormoner i ubalanse. Det er fint å forsøke å snakke litt om hvordan du har det og hvordan dere har det når du er i et godt øyeblikk. Kanskje dere får en bedre felles forståelse da.

Takk for trøst hehe.. Får ta en prat i kveld. Jeg blir jo så himla lei meg og da blir det bare verre. Håper hormoner roer seg litt med tiden, dette er tragisk. Hehe! Sikkert ikke så lett for han heller når jeg er så trøtt og sliten.. klarer ikke gjøre så mye hjemme nå. Med snus stopp også blir jo det toppen av kransekaka :-D

Prøver å sove, men er plaget av sure oppstøt, muskulaturen har tapt! Gahh, sitter mer enn ligger. Ellers har dagen vært grei

Prøver å sove, men er plaget av sure oppstøt, muskulaturen har tapt! Gahh, sitter mer enn ligger. Ellers har dagen vært grei
Lovehearts eller novaluzid er lurt å prøve hvis du ikke har prøvd :)

Jeg hadde god effekt av lovehearts de to forrige graviditetene, så det fungerer faktisk for meg! Satt akkurat og snakket med mannen om at det må jeg kjøpe! Ha ha, i tillegg smaker det jo sååå godt! Hmm, kanskje jeg må klage litt over å ikke ha love hearts tilgjengelig nå :p

Jeg er i et elendig humør ikveld. Sliten, trøtt og lei, men får jeg sove? Ikke snakk om! Skulle tro jeg hadde bøtta innpå en kanne med kaffe. I tillegg ligger gubben å snorker! Det hjelper ikke akkurat på humøret.

Hatt en fin uke md lite kvalme, og i dag sa det pang og kvalmen var tilbake igjen.. er så sint jeg vet ikke hvor keg skal gjør av meg. Håpte det gikk over. Vil bare spy men det heller går ikke. Bare sykt kvalm, sykr trøtt og kjempe sliten. Og jeg som skal ha bonusbarne hjemme fra skole i morgen pga syk i helgen.. hvor skal dt gå..

Back
Topp