Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maten smaker ikke godt.... (I dag heller...)
Jeg har såååå lyst på salami og svartpølse!!!
Skjermstirring her og idagEr sååååå trøtt i dag... Prøver å jobbe. Har heldigvis mye kontortid i dag, men får ikke noe nyttig ut av det heller... Føler at jeg bare stirrer på skjermen istedenfor alt som skal planlegges og evalueres...
Nei da! Det er verst i starten. Masse hormoner i ubalanse. Det er fint å forsøke å snakke litt om hvordan du har det og hvordan dere har det når du er i et godt øyeblikk. Kanskje dere får en bedre felles forståelse da.Jeg er visst en ganske kjip dame om dagen ifølge samboer.. så idag ble det grining gitt. Jeg skjønner at han reagerer, for jeg er virkelig en bitch. Men det er akkurat som om han ikke skjønner at jeg klarer bare ikke styre det.. alt jeg gjør er feil osv. Føler meg bare så dritt og mest i veien for tiden :-( vil det være sånn hele svangerskapet?
Haha! Me too!!! Dødsirritert! Og så blir jeg enda mer irritert når jeg ikke vet hvorfor jeg er irritert i utg.pkt!Noen dager er jeg bare så irritert! Kjenner en irritert klump inni meg. Uten å ha noen grunn til å være det... og da blir jeg irritert over å være irritert uten grunn... blæææ. (Ler og gråter litt samtidig av hva disse hormonene gjør med meg)
Nei da! Det er verst i starten. Masse hormoner i ubalanse. Det er fint å forsøke å snakke litt om hvordan du har det og hvordan dere har det når du er i et godt øyeblikk. Kanskje dere får en bedre felles forståelse da.
Lovehearts eller novaluzid er lurt å prøve hvis du ikke har prøvdPrøver å sove, men er plaget av sure oppstøt, muskulaturen har tapt! Gahh, sitter mer enn ligger. Ellers har dagen vært grei