Klagetråd!

Æsj... Ingen ting av mat frister... Ikke engang de gode grove rundstykkene jeg pleier å ha til frokost :( nå er de bare ekle. Klarer ikke å få i meg 1/2 rundstykke engang. Bare forskjellige rundstykker av diverse loff. Gjerne ostebriks.. Men jeg syns jo ikke loff er mat da... Uff! Jeg vil ha ordentlig mat!!!

Også er det veldig irriterende at gubben ikke kan finne på noe middag jeg vil ha! Er så vanskelig å finne på noe selv når ingenting frister.

Skulle ønske jeg hadde en litt mer forståelsesfull sambo... lite empati å få i den gården... lille gull er syk også nå.. jeje..
Her og! Har ikke lyst til å skylde på graviditeten for alt mulig, men føler nesten jeg må det for at han skal forstå!!! Virker som han tror det ikke er noe spesielt og at jeg gjerne ikke merker noen ting! Og da blir jeg ihvertfall sur!!

Noen dager er jeg bare så irritert! Kjenner en irritert klump inni meg. Uten å ha noen grunn til å være det... og da blir jeg irritert over å være irritert uten grunn... blæææ. (Ler og gråter litt samtidig av hva disse hormonene gjør med meg)

Noen dager er jeg bare så irritert! Kjenner en irritert klump inni meg. Uten å ha noen grunn til å være det... og da blir jeg irritert over å være irritert uten grunn... blæææ. (Ler og gråter litt samtidig av hva disse hormonene gjør med meg)
Kjenner meg igjen..har merket jeg er sinr på natten og bekymrer meg over ting

Kjære klagetråden. Om jeg får en god natts søvn skal jeg ikke plage deg i morgen. Dette har vært en dritt dag som følge av en natt med bekkensmerter, magevondt, kvalme og hodepine. Kjenner det stikker i halsen og ørene også nå så ja takk til en natt med søvn.

Kjære klagetråden. Om jeg får en god natts søvn skal jeg ikke plage deg i morgen. Dette har vært en dritt dag som følge av en natt med bekkensmerter, magevondt, kvalme og hodepine. Kjenner det stikker i halsen og ørene også nå så ja takk til en natt med søvn.

Håper du får en god natts søvn :)

Ahhh, er såååå sliten/trøtt i dag :/ Vi skal få gjester på nyttårsfeiring i kveld også. Så må rydde og ordne mat. Det blir jo koselig. Men skulle helst bare ligget rett ut å slappet av! Får ta meg sammen, sette i gang og heller ta pauser innimellom!

Skal ha gjester i kveld og jeg er så kvalm at jeg ikke kan bevege på meg uten å brekke meg. Må lage mat, vaske hus og levere ei matte/fysikk oppgave jeg hadde glemt bort.... Æsj, håper resten av året går fort!! :(

Skal ha gjester i kveld og jeg er så kvalm at jeg ikke kan bevege på meg uten å brekke meg. Må lage mat, vaske hus og levere ei matte/fysikk oppgave jeg hadde glemt bort.... Æsj, håper resten av året går fort!! :(

Lag deg en stor kopp litt sterk ingefær te !! :) det hjalp litt, så klarer nå å gå uten Å føle meg veldig kvalm å dårlig

Skikkelige stikking ved underlivet...:( ved skambenet på en måte.. blæ, hater sanne smerter.. ukjente ekle skumle smerter!!!

Bihulebetennelse småkvalm å grusomt trøtt, og er på jobb til mandag !!! :( skal si dt til sjefen på fredag.. gruer meg!

Jeg vil ha en god, saftig og rød-rosa biff! Ikke en tørr, vemmelig skosåle som er altfor mye stekt! :(

Jeg vil ha en god, saftig og rød-rosa biff! Ikke en tørr, vemmelig skosåle som er altfor mye stekt! :(
Uff, det spiser mannen min ofte, senest i kveld og det lukter såå vondt!!

Back
Topp