De vokser så fort...:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg litt sutrete nå. Men mannen og storesøster har hatt høstferie hele uken. Vi har hatt det så kjekt både hjemme og på hyttetur. I morgen begynner hverdagen og jeg kjenner jeg gruer meg til de lange dagene hjemmeHeldigvis ikke så altfor lenge til juleferien.
Godt det ikke bare er meg som har det sånn. Nå prøver jeg bare å nyte roen i huset etter at de to andre reisteSkjønner godt hva du mener, har det litt sånn hver mandag jeg og. Men jeg må også prøve å nyte, de vokser så fort![]()
Altfor fort :/ hadde besøk av nevøen min igår. Han er to uker gammel. Da først så jeg hvor stor gutten min har blitt.De vokser så fort...:/
Forstår degFøler meg litt sutrete nå. Men mannen og storesøster har hatt høstferie hele uken. Vi har hatt det så kjekt både hjemme og på hyttetur. I morgen begynner hverdagen og jeg kjenner jeg gruer meg til de lange dagene hjemmeHeldigvis ikke så altfor lenge til juleferien.
Føler med deg. Bare bra du klager litt, da blir det ikke så ille for andre å gjøre det ogsåFøler meg litt sutrete nå. Men mannen og storesøster har hatt høstferie hele uken. Vi har hatt det så kjekt både hjemme og på hyttetur. I morgen begynner hverdagen og jeg kjenner jeg gruer meg til de lange dagene hjemmeHeldigvis ikke så altfor lenge til juleferien.
Så godt å høre at du har en fantastisk SvigermorFøler med deg. Bare bra du klager litt, da blir det ikke så ille for andre å gjøre det ogsåher har kjæresten var borte siden 05 på fredagsmorgen. Er nedfor å lei meg hele tiden. Mest fordi jeg savner han, men også avlastning. Takk Gud for verden flotteste svigermor i underetasjen som skal passe på lillegutt til natten <3 flottere menneske finnes ikke
![]()
Ja hun er gull verdtSå godt å høre at du har en fantastisk Svigermorsom kan trø til
![]()
Sååå heldig du er!! Håper du fikk sove godt og føler deg uthviltFøler med deg. Bare bra du klager litt, da blir det ikke så ille for andre å gjøre det ogsåher har kjæresten var borte siden 05 på fredagsmorgen. Er nedfor å lei meg hele tiden. Mest fordi jeg savner han, men også avlastning. Takk Gud for verden flotteste svigermor i underetasjen som skal passe på lillegutt til natten <3 flottere menneske finnes ikke
![]()
Du må jo ha det veldig travelt. Lite tid til å sove på dagen. Jeg savner og voksenkontakt selvom det er mye selskap i de små. Jeg er ofte for trøtt til å dra ut på ting. Håper snart på bedre søvn.Forstår deg
Jeg er hjemme med Minste og ei på 2 år. Det er travelt, men like vell blir det tid til savn av voksen kontakt noen dager.
Men når det kommer til, og dra ut på besøk finner jeg det for stressfult pga 10.30 er det dags for dagens dupp. Og hun sover lenger når hun sover i sengen sin her hjemme enn ute i vogn eller i bil som står stille om hun sovner mens vi er på farten...
Det er jeg veldig enig i. Skal ikke slutte å amme hvis du har fått det til og trives med det. Kunne ønske jeg fikk til å amme. Men når ting er som det er, så er jeg veldig glad for at svigermor og svigerfar får mye tid med den lille. Veldig glad for det siden han sover veldig lite til tider.Svigermor maser så utrolig, blir så jævla lei... "hadde hun tatt flaska, kunne hun vært her på besøk alene" idag ble jeg lei av maset og sa at jeg overhodet ikke har tenkt å gi henne flaske kun for at dem vil ha henne på besøk!!! Var kanskje litt frekk, men fikk bare nok!!!
Sovet som et lite barnSååå heldig du er!! Håper du fikk sove godt og føler deg uthviltFor en fantastisk svigermor
![]()
Sovet som et lite barnnå er jeg uthvilt å klar for en ny dag. Jeg har den flotteste svigermoren i hele verden <3 er så vanvittig glad i den familien der
2 natten jeg har vært så heldig å få sove uavbrutt hele natten siden han dro på fredag. Men i natt kommer han endelig hjem <3 og det er det hans tur å trå til litt
![]()
Både foreldre og svigerforeldre er mye sammen med lille og jeg er opptatt av at hun skal få et godt forhold til alle besteforeldrene! Men alenebesøk og overnatting kommer vel tidsnok, jeg gidder ikke stresse med det allerede etter 2mnd!?Det er jeg veldig enig i. Skal ikke slutte å amme hvis du har fått det til og trives med det. Kunne ønske jeg fikk til å amme. Men når ting er som det er, så er jeg veldig glad for at svigermor og svigerfar får mye tid med den lille. Veldig glad for det siden han sover veldig lite til tider.
Massevis av tid. Hun kan ikke forvente at du skal legge amming på hylla for å tilrettelegge for andre. Iallfall ikke når ammingen er en så fin ting for deg lille. Og for deg selv også så klart, så lenge det går bra. Etterhvert hvis du vil går det jo ann å pumpe så de kan ha henne noen få timer så kan du jo ha litt kvalitetstid med din bedre halvdelBåde foreldre og svigerforeldre er mye sammen med lille og jeg er opptatt av at hun skal få et godt forhold til alle besteforeldrene! Men alenebesøk og overnatting kommer vel tidsnok, jeg gidder ikke stresse med det allerede etter 2mnd!?
Blir bare så lei av at svigermor må bemerke det hver gang vi treffes....
Du må jo ha det veldig travelt. Lite tid til å sove på dagen. Jeg savner og voksenkontakt selvom det er mye selskap i de små. Jeg er ofte for trøtt til å dra ut på ting. Håper snart på bedre søvn.
Kjenner bare jeg blir enda mer barnslig når hun maser! Da stresser jeg ihvertfall ikke for å gjøre meg klar til å bruke barnevakt....Massevis av tid. Hun kan ikke forvente at du skal legge amming på hylla for å tilrettelegge for andre. Iallfall ikke når ammingen er en så fin ting for deg lille. Og for deg selv også så klart, så lenge det går bra. Etterhvert hvis du vil går det jo ann å pumpe så de kan ha henne noen få timer så kan du jo ha litt kvalitetstid med din bedre halvdelen middag ute eller noe sånt. Hun bare bare slutte å mase og vente til du føler deg klar