Tusen takkUrettferdig! God bedring....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkUrettferdig! God bedring....![]()
Ånei så typiskLille sover søtt mens jeg har vondt i brystet grunnet tette melkegangerhar pumpet, men gjør så vondt at jeg ikke får sove og Paracet funker ikke
Når lille endelig sover lenger enn 2t sammenhengende blir en straffet
mangel på logikk!
UrkLillegutt har tett nese hver natt. Det tar aldri slutt![]()
Vi skal på helsestasjonen til uken. Skal nevne det da. Storesøster hadde tett nese da hun var baby. Hun måtte på øre, nese, hals på sykehuset. Det var noe med kanalene i nesen. Kanskje lillegutt har det samme. Godt at melkegangene er bedreUrkHar HS gitt noen råd? Evt spørre lege om hva du skal gjøre? Er blitt bedre her etter x antall dager med saltvann. Melkegangene er litt bedre i dag. Krysser fingrene for at jeg unngår betennelse
![]()
Hva gjorde du angående de melkegangene? Lille her skrek mye i går kveld, noe som resulterte i at han sov fra 23-07.30. Hva skjer? Jo, tett melkegang i det ene brystetUrkHar HS gitt noen råd? Evt spørre lege om hva du skal gjøre? Er blitt bedre her etter x antall dager med saltvann. Melkegangene er litt bedre i dag. Krysser fingrene for at jeg unngår betennelse
![]()
Jeg pumpet og strøk det hovne/vonde området i tillegg. Endte med Paracet i natt, men det har heldigvis forsvunnetHva gjorde du angående de melkegangene? Lille her skrek mye i går kveld, noe som resulterte i at han sov fra 23-07.30. Hva skjer? Jo, tett melkegang i det ene brystet
Har lagt på varme på brystet før amming, og ammet litt oftere. Noen fler tips?
Så bra å høre at det forsvant! Håper det gjør det her også. Jeg har ikke pumpe, så får bare legge til lille ofte nok. Vekking annenhver time i natt hvertfallJeg pumpet og strøk det hovne/vonde området i tillegg. Endte med Paracet i natt, men det har heldigvis forsvunnet![]()
Så bra å høre at det forsvant! Håper det gjør det her også. Jeg har ikke pumpe, så får bare legge til lille ofte nok. Vekking annenhver time i natt hvertfall![]()
Uff riktig god bedringFått influensa og ørebetennelse... Fantastisk med 40 i feber når lille har økedøgn. I tillegg er hun også veldig varm, redd for at jeg smitter henneHåper dette går raskt over!!
Riktig god bedring!Fått influensa og ørebetennelse... Fantastisk med 40 i feber når lille har økedøgn. I tillegg er hun også veldig varm, redd for at jeg smitter henneHåper dette går raskt over!!
Uff riktig god bedringKlem
![]()
Tusen takk, klem til dere beggeRiktig god bedring!![]()
Nå har jeg tatt varm lang dusj. Massert og ammet rett etterpå. Håper det er borte i morgenNoen ganger hjelper det med varm dusj og massasje der hvor det er tett![]()
Fått influensa og ørebetennelse... Fantastisk med 40 i feber når lille har økedøgn. I tillegg er hun også veldig varm, redd for at jeg smitter henneHåper dette går raskt over!!
Ånei stakkars degFått influensa og ørebetennelse... Fantastisk med 40 i feber når lille har økedøgn. I tillegg er hun også veldig varm, redd for at jeg smitter henneHåper dette går raskt over!!
Off god bedring!![]()
Tusen takk snille dereÅnei stakkars deghåper mannen din kan ta henne litt sånn at du får hvilt deg. God bedring!
Skjønner deg godt! Her jobber sambo annen hver uke tidlig og sent, så imorgen starter seks dager med at han er borte hver kveld. Kjedelig!Føler meg litt sutrete nå. Men mannen og storesøster har hatt høstferie hele uken. Vi har hatt det så kjekt både hjemme og på hyttetur. I morgen begynner hverdagen og jeg kjenner jeg gruer meg til de lange dagene hjemmeHeldigvis ikke så altfor lenge til juleferien.
Ja vi er jo veldig heldige som har de små nurkene våre <3 Tiden går så fort at vi må bare prøve å nyte det. Plutselig er de så store at de er i barnehagen og vi er tilbake i jobbSkjønner deg godt! Her jobber sambo annen hver uke tidlig og sent, så imorgen starter seks dager med at han er borte hver kveld. Kjedelig!
Men vi er flinke og tenk så heldige vi er som får kose oss så mye sammen med lille hver dag![]()