Klagetråd!

Når samboeren jobber 14t tredje dagen på rad og skal det samme imorgen. Det betyr ingen hjelp på fire døgn. Så han en time igår..

All ære til dere som er alene eller sammen med noen med reisejobb!
Ser den, min jobber I turnus nå der han kjøre kl 7 om morgenen og er tidligst hjemme kl 7 om kvelden. Og I det siste har klokken gjerne blitt både 8 og 10. Og han har jobbet 12 dager I strekk nå, gleder meg til han får fri nå I helga, men da et han nok selv klar for litt hvile:shy:
Nei all ære til alenemødre, har 3 stk og kan ikke se for meg hvordan vi hadde klart oss alene.

Syns dagene er lange og tunge. Hele dagen går til å prøve å få lille til å sove. Han blir så overtrøtt og sur. Savner noen andre med babyer å være sammen med. Sist hadde jeg en god venninne som fikk barn samtidig som meg. Nå er det ingen. Alle er så opptatt med seg og sitt. Føler meg grinete idag :( trøtt og sliten.

Syns dagene er lange og tunge. Hele dagen går til å prøve å få lille til å sove. Han blir så overtrøtt og sur. Savner noen andre med babyer å være sammen med. Sist hadde jeg en god venninne som fikk barn samtidig som meg. Nå er det ingen. Alle er så opptatt med seg og sitt. Føler meg grinete idag :( trøtt og sliten.
Samme her..sitter inne hele dagen. Kun henting og bringing av unger rundt forbi. Ingen hjemme å gå til byen med eller på besøk til. Litt kjedelig..

Helsesøster sa jeg burde la han få prøve og sove på magen på dagtid om jeg slet med og få han til å sove. Så lenge man er ved de så kunne man gjøre det. Så de siste dagene har mini sovet en 2t lur på magen.

Har du fått ny barselgruppe? Om ikke så er det bare å gi en lyd om du vil gå tur en dag:)

Fikk brystbetennelse i venstre bryst for to uker siden. Vært uten antibiotika i 3 dager, og nå er det høyre :(

Har du fått ny barselgruppe? Om ikke så er det bare å gi en lyd om du vil gå tur en dag:)
Det hadde vært kjempekoselig :) gå tur rundt Stokki eller noe sånt? :) har ikke fått ny barselgruppe. Neste og siste treff er i oktober. Får delta på det og se hva det er.

Helsesøster sa jeg burde la han få prøve og sove på magen på dagtid om jeg slet med og få han til å sove. Så lenge man er ved de så kunne man gjøre det. Så de siste dagene har mini sovet en 2t lur på magen.
Det ser ut som om lille ligger godt på magen. Når jeg legger han på magen for å trene så sovner han isteden. Men det er jo skummelt. Men det går jo an som du sier å la han sove på magen under tilsyn :)

Det ser ut som om lille ligger godt på magen. Når jeg legger han på magen for å trene så sovner han isteden. Men det er jo skummelt. Men det går jo an som du sier å la han sove på magen under tilsyn :)
det får kjempe fint, også er det litt greit for oss og ikke alltid være madrass!

Når du for en gangs skyld har suksess med å legge bebis etter 1.nattamming....men naboen i bygget ovenfor har fest og spiller dubstep på høyeste volum.... Bebis sover søtt da. Haha. ;-)

Har en stakkars baby med magevondt i kveld/natt... Sovet minimalt begge to :-(

Mann med feber.. hjelpes!! Kan ikke skifte så mye som ei bleie i løpet av ett døgn, ikke gjøre noe som helst. I natt Begynte ettåringen da jeg ammet minste, men neida. Mannen er syk. Skal ligge på sofaen å klage, og bli server :)

Mann med feber.. hjelpes!! Kan ikke skifte så mye som ei bleie i løpet av ett døgn, ikke gjøre noe som helst. I natt Begynte ettåringen da jeg ammet minste, men neida. Mannen er syk. Skal ligge på sofaen å klage, og bli server :)
Nesten man kan sende han bort, bedre og være alene og gjøre alt enn å ha han i nærheten og irritere seg ;)

Fra 0430-0630 var lillegutt våken og bæsjet ut hele sengen. Etter å ha skiftet og ammet så sovnet han som en stein. Jeg legger meg nedpå og der står mannen og storesøster opp. Mannen finner ut at han skal rydde kjøkkenet og slamrer med tallerkener og bestikk. Lillegutt sover men jeg blir liggende å irritere meg. Så drar de endelig. Og hva skjer så. Jo mannen har glemt mobilen og glemt å slå av vekkerklokka. En høy og skingrende lyd. Det vekker lillegutt og jeg er nær ved å kaste mobilen i do. Så null søvn på meg etter 0430 pga mannen og ikke lillegutt!

Lille sover søtt mens jeg har vondt i brystet grunnet tette melkeganger:( har pumpet, men gjør så vondt at jeg ikke får sove og Paracet funker ikke:( Når lille endelig sover lenger enn 2t sammenhengende blir en straffet:mad: mangel på logikk!

Lille sover søtt mens jeg har vondt i brystet grunnet tette melkeganger:( har pumpet, men gjør så vondt at jeg ikke får sove og Paracet funker ikke:( Når lille endelig sover lenger enn 2t sammenhengende blir en straffet:mad: mangel på logikk!

Urettferdig! God bedring.... ❤️

Back
Topp