Klagetråd

Føler meg litt trist i dag, er liksom litt lei meg for jeg føler småen er litt bakpå i utviklinga. Jeg vet det er normalt. Å han er innafor, men ser så mange som er så mange hakk foran han.

Er også litt deppa over at jeg snart skal søke meg inn på Arbeidsavklaring igjen. Snart 9 år under NAV og enda langt fra noen fremskritt i saken min :(

Tenkte kanskje at om gubben fikk sparken i jobben, at vi kunne prøve å komme oss nærmere familien og vennene våre igjen. Men nå vil ha søke jobb i en bedrift rett i hogget her. Vet virkelig ikke hvor mye mer av dette jeg klarer! Lengter så tilbake til hjemstedet mitt!
Vanskelig med jobbsituasjonen da, men få han til å søke jobber på hjemstedet ditt og? Er jo ikke bare bare å få jobb i dag så er bare å søke masse. Håper det ordner seg til det beste :-) ikke tenk på utviklingen, prøv heller å nyt babytiden, krabbe og gå lærer han etterhvert uansett. Her var førstemann tidligere ute enn "alle andre ", men det er ikke mini og nå synes jeg det bare er deilig å slappe av litt før han er overalt :-)

La meg 01:30, babyen våknet 04:45 ;( tap-tap situasjon... Trøøøøøtt...

Flott.. Der var stemmen borte. At ikke denne sykdommen kan gi seg!

Auauau.. Idag fant hun virkelig ut hvordan hun bet, fy søren det var vondt!! :o

Tror eldste har hatt vokse smerter i natt. Våknet og gråtet over vonde ben hver halvtime i natt

Her har vi gått videre fra å bite til å prøve å rive av!!!! DA snakker vi vondt da:(

Åfy :o misunner IKKE det nei.. Håper hun slutter med det, ellers spørs det om jeg orker å amme :o

Flott at de 3 dagene med finvær i juni er jeg syk og sengeliggende. Er så typisk at jeg nesten griner.

Sambo har tatt ut ferie i dag i dag.. Været er fantastisk, det er varmt og deilig. Jeg kunne tenkt meg noen timer på stands her. Men hva tror du sambo her veeeeldig opptatt med??

DATA SPILL!!

Back
Topp