Nesten ikke sovet i natt og urolig baby på dagen i dag også :/ noen fler som reagerer to uker etter vaksinen? Synes å ha hørt det ett sted...
Samme her, ingen søvn i natt. Han hadde det tydeligvis ikke godt med
Seg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten ikke sovet i natt og urolig baby på dagen i dag også :/ noen fler som reagerer to uker etter vaksinen? Synes å ha hørt det ett sted...
Kjenner den følelsen :/Hater å gå rundt å være trøtt hele dagen. Får ikke til å sove på dagtid heller. Går bare å gleder meg til det blir kveld og jeg kan legge meg. Men, hva skjer? Jeg blir alltid liggende å ikke få sove uansett hvor trøtt jeg ersamboeren sovner alltid med en gang han legger seg ned i senga og i tillegg sover han på dagtid og klager på at han er trøtt...
Huff så ugreitMåtte kjøpe butikkgrøt til snuppa som nødløsning i går kveld siden jeg ikke hadde fått lagd opp hjemme på dagen, og nå gulper hun som bare det og gjort det i hele nattTror ikke det blir noe vi gjør ofte..
Huff. Noe hun ikke tåler da kanskje.Måtte kjøpe butikkgrøt til snuppa som nødløsning i går kveld siden jeg ikke hadde fått lagd opp hjemme på dagen, og nå gulper hun som bare det og gjort det i hele nattTror ikke det blir noe vi gjør ofte..
Huff. Noe hun ikke tåler da kanskje.
Korleis lagar du sjølv? / Kva oppskrift brukar du?Regner med det.. Men heldigvis syns jeg det er så gøy å lage selv, så gjør jo ingentingmen kjipt at hun fikk sånn reaksjon :/
Super mammaRegner med det.. Men heldigvis syns jeg det er så gøy å lage selv, så gjør jo ingentingmen kjipt at hun fikk sånn reaksjon :/
Korleis lagar du sjølv? / Kva oppskrift brukar du?
Æsj altså. Skulle bake kake i dag, men glemte å kjøpe egg :/
Kjedelig!
Haha. Du får slenge deg ned i sofaenJepp, nå røyk liksom planen min for kvelden så nå har jeg ingenting å gjøre![]()
Herlig! Vel fortjentDone![]()
TorturDagen startet 04.33 idag![]()