Klagetråd

Nesten ikke sovet i natt og urolig baby på dagen i dag også :/ noen fler som reagerer to uker etter vaksinen? Synes å ha hørt det ett sted...

Samme her, ingen søvn i natt. Han hadde det tydeligvis ikke godt med
Seg selv :( var sånn sist også!

Hater å gå rundt å være trøtt hele dagen. Får ikke til å sove på dagtid heller. Går bare å gleder meg til det blir kveld og jeg kan legge meg. Men, hva skjer? Jeg blir alltid liggende å ikke få sove uansett hvor trøtt jeg er :( samboeren sovner alltid med en gang han legger seg ned i senga og i tillegg sover han på dagtid og klager på at han er trøtt...

Hater å gå rundt å være trøtt hele dagen. Får ikke til å sove på dagtid heller. Går bare å gleder meg til det blir kveld og jeg kan legge meg. Men, hva skjer? Jeg blir alltid liggende å ikke få sove uansett hvor trøtt jeg er :( samboeren sovner alltid med en gang han legger seg ned i senga og i tillegg sover han på dagtid og klager på at han er trøtt...
Kjenner den følelsen :/

Måtte kjøpe butikkgrøt til snuppa som nødløsning i går kveld siden jeg ikke hadde fått lagd opp hjemme på dagen, og nå gulper hun som bare det og gjort det i hele natt :( Tror ikke det blir noe vi gjør ofte..

Måtte kjøpe butikkgrøt til snuppa som nødløsning i går kveld siden jeg ikke hadde fått lagd opp hjemme på dagen, og nå gulper hun som bare det og gjort det i hele natt :( Tror ikke det blir noe vi gjør ofte..
Huff så ugreit:(

Huff. Noe hun ikke tåler da kanskje.

Huff. Noe hun ikke tåler da kanskje.

Regner med det.. Men heldigvis syns jeg det er så gøy å lage selv, så gjør jo ingenting :) men kjipt at hun fikk sånn reaksjon :/

Korleis lagar du sjølv? / Kva oppskrift brukar du?

Spørs litt hvordan grøt du skal lage, anbefaler siden 'hjemmelaget babymat' på Facebook, bruker den siden masse! Masse oppskrifter på alt fra middager til grøt :D

Mannen har senebetennelse i armar og hender igjen og hjelper dermed til med ungen kun når det passar han. Må sleppe alt eg har i hendene for å løfte og bære ungen for han fordi han til dømes meiner ungen gret eller klagar for mykje og må opp.. Nokre gongar kunne eg like godt vore åleinemamma, for eg får gjort meir når han ikkje er heima..

Back
Topp