Uff da...Dagen startet 04.33 idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle de ikke kommet fredag da?????Passer mitt i ræva at 20 er på en lørdag og foreldrepenger pleier å komme 20. Men når det er en lørdag kommer de ikke før mandag eller tirsdag uka etter. Å jeg er så blakk som noen gang! Har betalt masse store greier denne mndblææææh!!
Har begynt å få halsbrann om nattenDet har jeg ikke hatt siden jeg gikk høygravid! Og aldri hatt det før
![]()
Jeg sa det akkurat til mannen at jeg tror jeg må ta en test. Har akkurat avsluttet en skikkelig hosteøkt med brekninger. Akkurat slik jeg var på slutten av svangerskapetUff, det er forferdelig. Første gravidsymptomet mitt faktiskHadde det hele svangerskapet. Er det noe du har spist mye av i det siste som kan gjøre det?
Skulle de ikke kommet fredag da?????![]()
Åh ja, trodde du pleide få de til den 20. til vanlig.Foreldre pengene skal jo være inne innen siste virkedag i mnd. Så da tror jeg ikke det blir sånn. Aldri vært sånn før hverfall! Men hadde passa perfekt denne mnd kjenner jeg![]()
Der er ikke måte på hvor mye hår som faller av i dusjen. En hel parykk jo!
Åh ja, trodde du pleide få de til den 20. til vanlig.
Her kommer den alltid siste virkedag, men kan virke på generelt forum at det varierer veldig
Æsj da! Ikke noe allright1500 av 4600 på jobben til sambo blir oppsagt i oktober, å sambo er utsatt! Gruer meg til høsten kjenner jeg nå! Blir tøffe tak fremover med meg på NAV lønn og han evt arbeidsledig! Æsj!
Ikke tenk at han ligger langt etter! Det er så stor forskjell på dem i den alderen, merker det utrolig godt på barselgruppa hvor alle de andre ligger bak Birk i utvikling. Fysioterapeuten sa ril meg at vi ikke skulle hige etter utvikling fordi de utvikler seg som kroppen er bygget for. For eksempel kunne det at de snudde seg tidlig være et tegn på at noe var galt. Bare vent, snart er han like langt som de andreFøler meg litt trist i dag, er liksom litt lei meg for jeg føler småen er litt bakpå i utviklinga. Jeg vet det er normalt. Å han er innafor, men ser så mange som er så mange hakk foran han.
Er også litt deppa over at jeg snart skal søke meg inn på Arbeidsavklaring igjen. Snart 9 år under NAV og enda langt fra noen fremskritt i saken min![]()
Tenkte kanskje at om gubben fikk sparken i jobben, at vi kunne prøve å komme oss nærmere familien og vennene våre igjen. Men nå vil ha søke jobb i en bedrift rett i hogget her. Vet virkelig ikke hvor mye mer av dette jeg klarer! Lengter så tilbake til hjemstedet mitt!
Vet du hva at andre ligger foran hsn på enkelte plasser må du ikke tenke på!Føler meg litt trist i dag, er liksom litt lei meg for jeg føler småen er litt bakpå i utviklinga. Jeg vet det er normalt. Å han er innafor, men ser så mange som er så mange hakk foran han.
Er også litt deppa over at jeg snart skal søke meg inn på Arbeidsavklaring igjen. Snart 9 år under NAV og enda langt fra noen fremskritt i saken min![]()
Tenkte kanskje at om gubben fikk sparken i jobben, at vi kunne prøve å komme oss nærmere familien og vennene våre igjen. Men nå vil ha søke jobb i en bedrift rett i hogget her. Vet virkelig ikke hvor mye mer av dette jeg klarer! Lengter så tilbake til hjemstedet mitt!