Klagetråd

Passer mitt i ræva at 20 er på en lørdag og foreldrepenger pleier å komme 20. Men når det er en lørdag kommer de ikke før mandag eller tirsdag uka etter. Å jeg er så blakk som noen gang! Har betalt masse store greier denne mnd :( blææææh!!

Passer mitt i ræva at 20 er på en lørdag og foreldrepenger pleier å komme 20. Men når det er en lørdag kommer de ikke før mandag eller tirsdag uka etter. Å jeg er så blakk som noen gang! Har betalt masse store greier denne mnd :( blææææh!!
Skulle de ikke kommet fredag da?????:o

Har begynt å få halsbrann om natten :( Det har jeg ikke hatt siden jeg gikk høygravid! Og aldri hatt det før :(

Har begynt å få halsbrann om natten :( Det har jeg ikke hatt siden jeg gikk høygravid! Og aldri hatt det før :(

Uff, det er forferdelig. Første gravidsymptomet mitt faktisk :p Hadde det hele svangerskapet. Er det noe du har spist mye av i det siste som kan gjøre det?

Uff, det er forferdelig. Første gravidsymptomet mitt faktisk :p Hadde det hele svangerskapet. Er det noe du har spist mye av i det siste som kan gjøre det?
Jeg sa det akkurat til mannen at jeg tror jeg må ta en test. Har akkurat avsluttet en skikkelig hosteøkt med brekninger. Akkurat slik jeg var på slutten av svangerskapet :P

Jeg spiste en del hvitløk i går, så det kan nok være det.

Skulle de ikke kommet fredag da?????:o

Foreldre pengene skal jo være inne innen siste virkedag i mnd. Så da tror jeg ikke det blir sånn. Aldri vært sånn før hverfall! Men hadde passa perfekt denne mnd kjenner jeg :P

Foreldre pengene skal jo være inne innen siste virkedag i mnd. Så da tror jeg ikke det blir sånn. Aldri vært sånn før hverfall! Men hadde passa perfekt denne mnd kjenner jeg :P
Åh ja, trodde du pleide få de til den 20. til vanlig.
Her kommer den alltid siste virkedag, men kan virke på generelt forum at det varierer veldig

Åh ja, trodde du pleide få de til den 20. til vanlig.
Her kommer den alltid siste virkedag, men kan virke på generelt forum at det varierer veldig

Får den alltid utbetalt 20 i vær mnd. Men de mnd 20 har vært på en lørdag eller søndag. Har jeg fått den mandagen eller tirsdagen. Og ikke fredagen.

Ja virker som den kommer fom 18 - siste virke dag liksom.

Blærk har feber hatt det siden lørdagskveld... Skal reise hjem til Norge på onsdag er planen... Usikker hvordan det skal gå når jeg ligger å sløver hele dagen i to hele dager:/ og må enten dra eller få en forlengelse på reiseforsikringen da den snart går ut:/ billettene kan jeg flytte mot et mindre gebyr, men tør ikke å bli lengre uten forsikring fordi jeg føler meg for syk:/

Blir ikke kvitt den vonde nakken og halsen. Gikk nok med litt for lite klær på mandag. Nå har det hele toppet seg med elveblest på beina også.

1500 av 4600 på jobben til sambo blir oppsagt i oktober, å sambo er utsatt! Gruer meg til høsten kjenner jeg nå! Blir tøffe tak fremover med meg på NAV lønn og han evt arbeidsledig! Æsj!

Føler meg litt trist i dag, er liksom litt lei meg for jeg føler småen er litt bakpå i utviklinga. Jeg vet det er normalt. Å han er innafor, men ser så mange som er så mange hakk foran han.

Er også litt deppa over at jeg snart skal søke meg inn på Arbeidsavklaring igjen. Snart 9 år under NAV og enda langt fra noen fremskritt i saken min :(

Tenkte kanskje at om gubben fikk sparken i jobben, at vi kunne prøve å komme oss nærmere familien og vennene våre igjen. Men nå vil ha søke jobb i en bedrift rett i hogget her. Vet virkelig ikke hvor mye mer av dette jeg klarer! Lengter så tilbake til hjemstedet mitt!

Føler meg litt trist i dag, er liksom litt lei meg for jeg føler småen er litt bakpå i utviklinga. Jeg vet det er normalt. Å han er innafor, men ser så mange som er så mange hakk foran han.

Er også litt deppa over at jeg snart skal søke meg inn på Arbeidsavklaring igjen. Snart 9 år under NAV og enda langt fra noen fremskritt i saken min :(

Tenkte kanskje at om gubben fikk sparken i jobben, at vi kunne prøve å komme oss nærmere familien og vennene våre igjen. Men nå vil ha søke jobb i en bedrift rett i hogget her. Vet virkelig ikke hvor mye mer av dette jeg klarer! Lengter så tilbake til hjemstedet mitt!
Ikke tenk at han ligger langt etter! Det er så stor forskjell på dem i den alderen, merker det utrolig godt på barselgruppa hvor alle de andre ligger bak Birk i utvikling. Fysioterapeuten sa ril meg at vi ikke skulle hige etter utvikling fordi de utvikler seg som kroppen er bygget for. For eksempel kunne det at de snudde seg tidlig være et tegn på at noe var galt. Bare vent, snart er han like langt som de andre :)

Får håpe du snart får avklaring på NAV-situasjonen din. Ikke noe gøy å bli sittende fast i systemet.

Når det gjelder flyttingen skjønner jeg deg godt. Jeg er helt avhengig av å bo nærme familien. Samtidig er det jo flott at mannen har innsett at han må ta grep og søker allerede.

Vet du hva at andre ligger foran hsn på enkelte plasser må du ikke tenke på!
Min 4 åring krabbet ikke før hsn var ett år, gikk ikke før 1,5 og begynte ikke å snakke noe særlig før han var 3,5. Men vet du, han er den blideste, snilleste, mest empatiske og veloppdragne ungen jeg vet om. Og det er MYE viktigere enn at han gjør ting "ett kvarter" etter alle andre:)

Back
Topp