Klagetråd

Er SÅ dritt lei av at mini ikke klarer å være for seg selv ETT eneste sekund før han vræler!!!!

Har vært litt sånn her og for tiden. Men plutselig hjalp det å ha han i lekegrinda under babygymmen, istede for å ha han på gulvet :)

Går nok over, men er veldig slitsomt.

a26a088ee8d27844336de96c25390b6f
9 timer og 27 min søvn inatt er LITT misvisende :( Trøtt...

Mannen hadde én oppgave utenom å ta seg av veslegutt i går kveld og det var å ta inn putene til utemøblene. Nå har jeg badet fullt av våte puter...

Klager på ebay! Finner alltid så mye jeg bare må ha, som er så billig. Men så blir det ikke så billig likevel for jeg bestiller så mye :o

Vaksine idag.. Selv om jeg vet det går bra, syns jeg det er så guffent :o :P

Vaksine idag.. Selv om jeg vet det går bra, syns jeg det er så guffent :eek: :p
Helt enig med deg, jeg klarer ikke se på engang når det blir tatt sprøyter :p

Dårligste natta på lenge..

Han driver og tar seg til øret, men blir ikke spesielt lei seg når han blir lagt ned.. Tygger hardt på alt han får tak i, tydelig st det klør i gommene, men ingen tenner enda. Våknet med hodepine :(

Klager på denna kroppen som ikke blir mindre. Skulle på svømming i dag, men siden jeg ikke har noe som helst badetøy som passer, ble ikke det noe av :( det jeg brukte som gravid, ser ut som barnestørrelse på nå :(

Klager på denna kroppen som ikke blir mindre. Skulle på svømming i dag, men siden jeg ikke har noe som helst badetøy som passer, ble ikke det noe av :( det jeg brukte som gravid, ser ut som barnestørrelse på nå :(

I know the feeling :P håpløst prosjekt! Å vanskelig å virkelig få gjort noe med det også! Selv om man vet sååå godt hvordan :(

I know the feeling :P håpløst prosjekt! Å vanskelig å virkelig få gjort noe med det også! Selv om man vet sååå godt hvordan :(

Ja, synes det er veldig tungt. Ihvertfall når man allerede har gått ned 20 kg, men det er liksom ikke nok... Så er bare tilbake på hard diett igjen :/

Får ikke akkurat gjort så mye mens lille sover dupp, da jeg må sitte musestille ved siden av vogna og putte inn smokken til stadighet, så hun ikke våkner etter 30 min. Nåde den som ringer på her for tida :p

Nesten ikke sovet i natt og urolig baby på dagen i dag også :/ noen fler som reagerer to uker etter vaksinen? Synes å ha hørt det ett sted...

Back
Topp