Klagetråd

Alle stygge ord jeg kan !!!!!

Er så lei og sliten og lei...dødssliten og tom for energi.. På det BESTE var vi nede i 3 amminger på natta..det var rundt 3 mnd.. Nå har vi et oppe stort sett hver time hele natta siste 3mmd. I tillegg er babyen syk, og jeg må sitte med han i armene for at han får sove ...... Teller til ti !!! Tusen.... Så sliten.... Om samboeren min bare kunne tatt 1 av oppvåkningene på natta? Nei det var uaktuelt..han jobber jo....,,
Men han jobber vel ikke 7 dager i uka???!!
Fast føde gjorde susen her hvertfall

Nei huff men ble dere ikke enige nå? Er du fortsatt usikker?
Du må huske og ta bare på deg selv

Ja jeg blir vel nødt å ta bare på meg selv en stund :P

Vi har vel blitt enige om å gi hverandre litt rom til å tenke over ting og føle på hva vi egentlig vil. Å kanskje minnes de gode tingene som har vært og ikke alt det negative. Så får vi se hva tiden bringer, om vi finner ut av det eller ikke. Vi skal bo i samme hus inntil videre og vi kommer veldig godt overens. Så tror dette kan funke akkurat nå hvertfall :)

Huff da :( Ikke bra! Gir dere noe fast føde på kvelden?
Men han jobber vel ikke 7 dager i uka???!!
Fast føde gjorde susen her hvertfall

Han jobber jo med oppussing av hus i helgene, så han er flink som står på!

Nå er babyen syk, og jeg har ikke fått i han fast føde siden mandag... Prøver hver dag, men han nekter.

Vi begynte å innføre måltider ved 5mnd, nå er han 6mnd.. Er fremdeles ikke oppe i noe porsjon som er verdt å skryte av. Men han elsker mat- så
lenge han får spise den selv! Begynner å gråte hvis vi spiser eller drikker noe og han ikke får smake...(helt tydelig at det er det han vil, strekker seg etter maten osv..) Så vi har gitt brødskive noen ganger, men han kaster bare opp det igjen fordi det alltid er en bit som kommer litt feil også brekker han seg...

Tips?? :) jeg går på en smell snart...

Nå er babyen syk, og jeg har ikke fått i han fast føde siden mandag... Prøver hver dag, men han nekter.

Vi begynte å innføre måltider ved 5mnd, nå er han 6mnd.. Er fremdeles ikke oppe i noe porsjon som er verdt å skryte av. Men han elsker mat- så
lenge han får spise den selv! Begynner å gråte hvis vi spiser eller drikker noe og han ikke får smake...(helt tydelig at det er det han vil, strekker seg etter maten osv..) Så vi har gitt brødskive noen ganger, men han kaster bare opp det igjen fordi det alltid er en bit som kommer litt feil også brekker han seg...

Lag tynn grøt og gi ham i en kopp. Gi han en skje å holde i mens dere gir ham mat med en annen. Tar kanskje litt lang tid, men det er verdt det.

For en jævlig natt.
Mini har hatt tre runder hvor hsn har hylskrike. Jeg har ikke klart å roe hsn i det hele tatt. Gått med han ca en halv time hver gang før det har vørt mulig å legge han ned
Så jeg er SÅ sliten:(

For en jævlig natt.
Mini har hatt tre runder hvor hsn har hylskrike. Jeg har ikke klart å roe hsn i det hele tatt. Gått med han ca en halv time hver gang før det har vørt mulig å legge han ned
Så jeg er SÅ sliten:(

Samme her. Øya går i kryss og totalt utslitt :/

Velling som hun over skrev var et godt tips. Er det ikke mulig med en dags pause i oppussing? Det høres virkelig ut som du trenger en liten pause og en god natts søvn. Eventuelt noen foreldre eller annen familie som du kan sove hos?

Tar han flaske forresten? Da kan du jo pumpe deg eller han kan få mme.

Klem til deg! Husk at du ta vare på deg selv for å kunne ta vare på babyen din!

Trøttere enn trøtterst.. Men klarer ikke kave meg i seng, for er så deilig med litt alene tid.. Men får vel svi for det senere..

Velling som hun over skrev var et godt tips. Er det ikke mulig med en dags pause i oppussing? Det høres virkelig ut som du trenger en liten pause og en god natts søvn. Eventuelt noen foreldre eller annen familie som du kan sove hos?

Tar han flaske forresten? Da kan du jo pumpe deg eller han kan få mme.

Klem til deg! Husk at du ta vare på deg selv for å kunne ta vare på babyen din!

Jeg har en sta mann..og han har vel bare empati når han vil :-p haha, neida.. Men ja, nå skal vi ha to uker ferie- etter det har jeg planer om å reise ett par dager på hytta med mamma. Da kan hun ta han en natt. :-)

Men jeg sover så lett etter jeg fikk han.. I tillegg har jeg skikkelig katastrofetanker hvis noen tar han med seg bort og jeg skal sove.. Må jobbe litt med meg selv :-)

Velling skal jeg prøve - fra tutekopp ;-) han tar flaske ja, og etter han ble 6 mnd har jeg lagt pumpinga på hylla..det er bare stress :-p

STOR klem til alle trøtt og slitne mammaer <3 Føler med dere. Hold ut, det BLIR faktisk bedre snart.

Vi er oppe i tre faste måltider pr dag nå. Most frukt i ett-tia, gulrot- og søtpotetpure til middag (m litt Leverpostei i nå de siste dagene) og grøt til kvelds. Jeg ammer like ofte på dagen som fra hun var to mnd, annenhver til tredjehver time. For hver gang hun, siden hum ble fire mnd, begynner å korte ned på nattesøvnen og be om pupp mellom eleve og seks, har jeg økt på med fast føde i tillegg til amming, og det har fungert. Hun er meget interessert i det vi spiser, så hun virker ofte sulten selv om vi ammer ofte igjen jeg har mye melk. Men hs sa at jeg bare måtte øke på med fast fødecenter fire fem mnd hvis hun begynte å kreve mer pupp enn normalt på natta. Det kan jo være utviklingsspang og tenner også, så jeg ser det an før jeg øker med fast føde, men jenta mi er iallefall rolig om nettene nå når vi gradvis øker på med mat.

O

Vi er oppe i tre faste måltider pr dag nå. Most frukt i ett-tia, gulrot- og søtpotetpure til middag (m litt Leverpostei i nå de siste dagene) og grøt til kvelds. Jeg ammer like ofte på dagen som fra hun var to mnd, annenhver til tredjehver time. For hver gang hun, siden hum ble fire mnd, begynner å korte ned på nattesøvnen og be om pupp mellom eleve og seks, har jeg økt på med fast føde i tillegg til amming, og det har fungert. Hun er meget interessert i det vi spiser, så hun virker ofte sulten selv om vi ammer ofte igjen jeg har mye melk. Men hs sa at jeg bare måtte øke på med fast fødecenter fire fem mnd hvis hun begynte å kreve mer pupp enn normalt på natta. Det kan jo være utviklingsspang og tenner også, så jeg ser det an før jeg øker med fast føde, men jenta mi er iallefall rolig om nettene nå når vi gradvis øker på med mat.
Dette var til Julebaby&it3. Kun et eventuelt tips ;-)

O

Dette var til Julebaby&it3. Kun et eventuelt tips ;-)

Takk! Ja, vi prøver å øke på og hver morgen gir jeg han grøt og han får middag/kveldsmat i en gang mellom 17 og 18.. Da prøver jeg å gi noe med en del fett i i håp om at det gir metthetsfølelse lenge.. Men i det siste nekter han etter 1-2 skjeer med mat. Tviholder munnen lukket, ser bort og veiver bort skjeen :(

Han er veldig forkjølet da, så håper og tror det er det. I tillegg er han hoven i tannkjøttet.. Han blir jo sint hvis han ikke får smake det vi får. Men hver gang jeg har gitt brød/biter som han får spise selv så kaster han bare opp :(

Fint med en klagetråd.

Akkurat nå er jeg oppriktig bekymret for at jeg er deprimert. Er bare negativ og trist, forkjølet, ekstremt sliten i kropp og hode og så underernært på søvn. Det er vel sistnevnte som utløser alt. Har alltid vært fryktelig avhengig av å sove nok. Nå er jeg selvdestruktiv :-( sliter med å finne lyspunkter i hverdagen i det hele tatt... :-(

Fint med en klagetråd.

Akkurat nå er jeg oppriktig bekymret for at jeg er deprimert. Er bare negativ og trist, forkjølet, ekstremt sliten i kropp og hode og så underernært på søvn. Det er vel sistnevnte som utløser alt. Har alltid vært fryktelig avhengig av å sove nok. Nå er jeg selvdestruktiv :-( sliter med å finne lyspunkter i hverdagen i det hele tatt... :-(
:( Huff, sender en klem! Har du oppsøkt hjelp? Kanskje noen kan få deg på bedre tanker!

:( Huff, sender en klem! Har du oppsøkt hjelp? Kanskje noen kan få deg på bedre tanker!

Skal snakke med hs om det på neste kontroll.. Gleder meg til å komme bort fra huset og oppussinga til helga! Håper deg blir en opptur for alle :-)

Skal snakke med hs om det på neste kontroll.. Gleder meg til å komme bort fra huset og oppussinga til helga! Håper deg blir en opptur for alle :-)
Ja, gjør det. Sikkert greit å få snakket ut om det.

Håper en tur vil gjøre deg og dere godt :)

Huff da. Håper det ikke er lenge til kontroll.
Håper helga gjør så du får ladet litt batterier:)

Bleielekkasje. Eg hatar bleielekkasje! Sjølv om det (heldigvis) berre er tissebleie. Kvifor blir det ALLTID lekkasje når han ligg på sida og tisser. Slik at eg som ligg heil inntil ved sidan av (ved amming), og senga blir våte. :'( Høyrer det eigentleg komma, men tenker kvar gong at no skal han prompe eller bæsje for han lagar liksom sånn presselyd. Kvifor kan dei ikkje laga ei bleie som fungerer på sidene også?!

Back
Topp