Klagetråd

Bleielekkasje. Eg hatar bleielekkasje! Sjølv om det (heldigvis) berre er tissebleie. Kvifor blir det ALLTID lekkasje når han ligg på sida og tisser. Slik at eg som ligg heil inntil ved sidan av (ved amming), og senga blir våte. :'( Høyrer det eigentleg komma, men tenker kvar gong at no skal han prompe eller bæsje for han lagar liksom sånn presselyd. Kvifor kan dei ikkje laga ei bleie som fungerer på sidene også?!
Her har vi byttet merke etter som han har vokst

Har sånn følelse i magen som før jeg skal til tannlegen eller gynokolog.. Men vet ikke helt hva jeg liksom gruer meg til :(

Åååh..klengebaby med separasjonsangst! Virkelig tålmodighetsprøve.....

Fint med en klagetråd.

Akkurat nå er jeg oppriktig bekymret for at jeg er deprimert. Er bare negativ og trist, forkjølet, ekstremt sliten i kropp og hode og så underernært på søvn. Det er vel sistnevnte som utløser alt. Har alltid vært fryktelig avhengig av å sove nok. Nå er jeg selvdestruktiv :-( sliter med å finne lyspunkter i hverdagen i det hele tatt... :-(
Kjenner til følelsen, for meg var søvnmangel helt krise og følte meg deprimert jeg og. Men så gikk det seg litt til på natta, og nedstemtheten gikk over. Ganske sikker på at søvnmangel kan dytte mange over i depresjon, så snakk med noen om det <3

Lei av å sitte uten svar. Lei av uteblitt mens og masse frustrasjon.. La ut ett innlegg her, og håpet kanskje noen kunne gi meg noen svar :(
Kalte det; uteblitt mens. Hjelp!

Frustret på småen sin vegne. Hode hans vil noe men kroppen vil ikke være med. Han er klar for kryping. Men pga låsningen han hadde. Er han litt svak i overkroppen og kommer ikke opp.. Er så vondt å se at han vet hva han skal gjør og så gjerne vil. Men det går ikke :(

Feber på 3 dagen i dag på lillegutt :( Litt sliten å lei av sutring og grining og at ingenting er bra nok og null søvn :p Håper han blir frisk snart!

Back
Topp