Er så lei av at samboeren kun ser filmer/tv serier som handler om zombier, krig, slakting, elendighet og alt går til h. Aldri noe morsomt eller koselig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han jobber jo med oppussing av hus i helgene, så han er flink som står på!
Nå er babyen syk, og jeg har ikke fått i han fast føde siden mandag... Prøver hver dag, men han nekter.
Vi begynte å innføre måltider ved 5mnd, nå er han 6mnd.. Er fremdeles ikke oppe i noe porsjon som er verdt å skryte av. Men han elsker mat- så
lenge han får spise den selv! Begynner å gråte hvis vi spiser eller drikker noe og han ikke får smake...(helt tydelig at det er det han vil, strekker seg etter maten osv..) Så vi har gitt brødskive noen ganger, men han kaster bare opp det igjen fordi det alltid er en bit som kommer litt feil også brekker han seg...
Tips?? jeg går på en smell snart...
Skjønner jeg godt. Etter at jeg ble mamma for over tre år siden så har jeg ikke orket å se på sånt. Klarer nesten ikke å se på nyhetene engangEr så lei av at samboeren kun ser filmer/tv serier som handler om zombier, krig, slakting, elendighet og alt går til h. Aldri noe morsomt eller koselig.
Skjønner jeg godt. Etter at jeg ble mamma for over tre år siden så har jeg ikke orket å se på sånt. Klarer nesten ikke å se på nyhetene engang
Vi har striper. Synes den var litt fresh.Hvorfor finnes det ingen fine farger til pute til tripp trapp stolen? Bah
Vi har striper. Synes den var litt fresh.
Nei, det skal jo passe med resten også.Joda, men føler ingen av de passer inn her
Huffda. Føler virkelig med deg. Ønsker deg masse god bedringVeldig lenge sia jeg har klaga... Er så lei smerter nå. Vil kunne gå og sitte ordentlig. Være mamma til mine tre søte små. I dag har smertene vært veldig opp og ned. Har faktisk hatt lyst til å jogge ( noe jeg ellers aldri kunne ha tenkt meg ) men smertene har hindra meg. Måtte denne fistelen gro nå eller dra til en viss plass. .....
Huff, det høres ikke lett ut å ha det slik. Sender deg en klem. Får du litt avlastning nå når det er helg kanskje?Jeg er HELT tom. Helt ødelagt. SÅ trøtt. Og de farskungene til samboeren min klarer aldri å lære at de ikke skal vekke babyen! Blir så sint! Han er ko selvfølgelig kjempeglad med en gang de vekker han, men når de reiser på skole/bh så blir han sur og grinete og er set hele dagen! Aaarg...
Huff, det høres ikke lett ut å ha det slik. Sender deg en klem. Får du litt avlastning nå når det er helg kanskje?
Så herlig Godt med litt påfyll av energi.Mini slumpet til med en sovedag foreløpig jeg er så glad! Han sov fra 8-11 (jeg og!) og sovnet igjen 12:45. Så i dag ble det dupp, stell og god lunsj på mor <3 SÅ digg
Så deiligMini slumpet til med en sovedag foreløpig jeg er så glad! Han sov fra 8-11 (jeg og!) og sovnet igjen 12:45. Så i dag ble det dupp, stell og god lunsj på mor <3 SÅ digg
Hadde også to merkelige netter for ei lita stund siden. 2 små tenner tittet frem.uff, starten på natt nummer 2 med umulig baby merker jeg, hyling hvert 20 minutt... Tenner som endelig kommer kanskje? Eller bare lei fordi han er hjemme fra ferie Håper bare det går over snart, stakkars lillegutt og sliten mamma
Ingen tenner da vi stod opp idag heller.. men blitt enda mer hoven så får håpe de kommer snart så han forhåpentligvis sover bedreHadde også to merkelige netter for ei lita stund siden. 2 små tenner tittet frem.