Klagetråd

Haha.. Nei heldigvis., han her eksen kunne ikke få til å lage barn med noen form for hjelpemidler vi har i dag. Så ble aldri noe barn på oss den gang.
Kanskje like greit da med tanke på dagens situasjon? ;)
 
Det har funket fint med ammingen på natta for oss også hittil. Men for sånn 2 uker siden begynte hun å våkne 5-6 ganger i løpet av natta. Mistenker at det er for kosen sin skyld og ikke at hun er sulten. Hun får nok mat i løpet av dagen, og både et grøt måltid blandet med mm og pupp rett før hun legger seg for kvelden. Da er hun ikke sulten når hun våkner 1 time etterpå. Så derfor er det nok best for oss å kutte ut ammingen på natta. Eller, nå i starten skal hun få mat 1 gang i løpet av natten.

I går tok samboeren henne og trøstet henne til hun sovnet igjen de gangene hun våknet. Det gikk over all forventning! Jeg sov på stua og for første gang på godt over 1 år sov jeg hele 5 timer i strekk! Så utrolig deilig.
Nå har frøkna sovnet i 4 timer allerede. Så tror absolutt vi er på rett vei nå :)
Åh så bra at det ordner seg :-D
 
Akkurat nå føler jeg at jeg har det ganske fælt. Vondt som f etter å ha trukket tann i dag (måtte kutte og skjære i tannkjøttet og sy 3 sting). Begynner å bli ganske hoven nå. Sulten er jeg også. Trøtt. Også er det sinnsykt varmt.
 
Idag har vesla holdt på hele natta.. Klokka tre var det ikke snakk om og vi måtte stå opp til fire, men holdt likevel på hver halvtime natta igjennom.. Sliten mamma :p
 
Idag har vesla holdt på hele natta.. Klokka tre var det ikke snakk om og vi måtte stå opp til fire, men holdt likevel på hver halvtime natta igjennom.. Sliten mamma :p
Oida. Så redd disse desember barna våre plutselig var for å gå glipp av noe:eek:
Håper du får slappet av på dagen idag da:)
 
Oida. Så redd disse desember barna våre plutselig var for å gå glipp av noe:eek:
Håper du får slappet av på dagen idag da:)

Selvsagt den dagen hvor vi skulle møte barselgruppa :p Var ei frøken som var litt mer sliten og rolig enn normalt :p
 
Idag har vesla holdt på hele natta.. Klokka tre var det ikke snakk om og vi måtte stå opp til fire, men holdt likevel på hver halvtime natta igjennom.. Sliten mamma :p

Hehe, akkurat Samma her! Helt kaputt i dag! Å stakkars pappaen som blir jaga på sofan :p
 
Haha pappaen var den siste jeg hadde sympati med i natt når han trulta inn på gjesterommet og la seg :p

Hehe, pappaen hadde tatt ut ferie dag i går. Så han gikk på sofan å la seg. Men jeg gikk bare ned med småen til slutt å gav han til pappaen å la meg igjen :p
 
Jeg er så utrolig misfornøyd med badet vårt. Det er så lite og veldig dårlige oppbevarings muligheter. Skap og hyller er bare rot og kaos. Ingen system noen plasser. Og uansett hva jeg gjør så blir det aldri bra.
 
Jeg er så utrolig misfornøyd med badet vårt. Det er så lite og veldig dårlige oppbevarings muligheter. Skap og hyller er bare rot og kaos. Ingen system noen plasser. Og uansett hva jeg gjør så blir det aldri bra.

I know the feeling! Føler hele huset er sånn fortiden..
 
Her også egentlig, men badet er det rommet i leiligheten jeg er aller minst fornøyd med. Har så lyst til å flytte!

Vi har er helt hus på over 150 kvadrat å likevel føler jeg ikke vi har plass til alt. Å vi har jo ikke bodd her mer enn 2 år :p men er kanskje mer bortlagrings løsningene som er for dårlige :(
 
Vi har er helt hus på over 150 kvadrat å likevel føler jeg ikke vi har plass til alt. Å vi har jo ikke bodd her mer enn 2 år :p men er kanskje mer bortlagrings løsningene som er for dårlige :(

Vi har bare 65 :p Ønsker meg sårt noe større, men det blir nok ikke aktuelt med det første :/
 
Klager over at gubben aldri får svar om han får nye jobben eller ikke! Lovet han svar i 3 uker nå. Vil mye heller han bytter jobb å bare e vekke tre uker enn at han skal fortsette å være vekke i 3 mnd :p
 
Klager over at gubben aldri får svar om han får nye jobben eller ikke! Lovet han svar i 3 uker nå. Vil mye heller han bytter jobb å bare e vekke tre uker enn at han skal fortsette å være vekke i 3 mnd :p
Oioi, jeg som klager for en helg alene liksom. :p Håper svaret kommer fort. :)
 
Oi. 2014 termingruppene er ikke lenger i katagorien "nyeste termin og barselgrupper".
Det føles ikke ut som om det er lenge siden vi begynte på terminforum sammen
 
Oi. 2014 termingruppene er ikke lenger i katagorien "nyeste termin og barselgrupper".
Det føles ikke ut som om det er lenge siden vi begynte på terminforum sammen
Så det jeg også her om dagen. Tiden flyyyr!
 
Back
Topp