Klagetråd

En tråd i 'Desember 2014' startet av Tinkerbell :), 9 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Vi er nok flere! Teller dager her...

• Liker Liker x 1
  2. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Teller dager her og. Det er ikke det at jeg ikke vil være masse med lille, men jeg trenger å komme meg ut igjen.

• Liker Liker x 2
  3. Lyanna Elsker forumet Desemberskattene 2014 Febbisbebbis'18

Nei, det kommer nok til å bli fælt å være borte fra henne så lenge om gangen, men det er noe med det å få henge litt med voksne folk igjen :p

4. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Samme her! Og jeg vet at jeg er en MYE hyggeligere og koselig mamma med mye mer overskudd når jeg har jobbet litt og fått vært sammen med andre:)

• Liker Liker x 1
  5. Malin0991 Glad i forumet

Uff. Nå må gubben reise igjen på fredag :-( merker det blir mer slitsomt å være aleine med lillegutt denne gangen nå når han er blitt så stor å er alle veier å må fly etter ham hele tiden. Selvom det bare er for 3-4 uker denne gangen da og ikke 3 mnd.. men allikevel! Slitsomt! :p

6. Lillesnille:) Forumet er livet Desemberskattene 2014

Oi, det var lenge nok . Jobber han i utlandet?

7. Malin0991 Glad i forumet

Jobber som maskinist på båt. Nettopp fått ny jobb så nå skal han jobbe på kysten her på vestlandet. Så han er ihvertfall i nærheten nå og ikke på andre siden av verden :p

8. Mammadesember Elsker forumet Desemberskattene 2014

Er mennene våre tvillinger?

9. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Jeg blir stressa bare mannen skal være borte hele dagen eller ei helg. Beundrer dere som er "aleneforeldre" i perioder eller på heltid!

10. Malin0991 Glad i forumet

Beundrer de som er det på heltid. Går fint en periode, men herregud så trøtt å sliten jeg blir etterhvert, går hele dagen å venter på å få noen timer stillhet å rolig tid på kvelden :p hehe..

11. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Ja det skjønner jeg! Tida går fort da, vips så er de store og ordner seg selv :)

12. Malin0991 Glad i forumet

Ja det er helt sant. Egentlig går den altfor fort :p

13. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Litt vemodig, men det er kanskje en liten trøst da, de dagene eller nettene man er så sliten at man ikke vet hva som er opp og ned.

14. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Enkelte barer KLARER ikke å være litt stille når minste sover, uansett hvor mange ganger jeg ber om det. Stenger dørene hardt, klasker på lysbryteren, slår hånda i dørhåndtaket, snakker høyt og bare bråker uansett hva de gjør. Blir smågal. Glad det ikke er ofte vi har besøk av sånne bråkefolk.

15. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Da hadde jeg blitt sur altså! :eek: Rart det ikke går an å ta hensyn altså.

16. Malin0991 Glad i forumet

Uff har sånne på besøk nå jeg også, blir smålig forbanna merker jeg!!

17. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Surner litt jeg ja :p

18. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Det lager helt unødvendig styr for meg, som må inn til lille stadig vekk. Blir bare stressa av å ha sånne folk her :p

19. Malin0991 Glad i forumet

Ja det blir jeg å :p nå gikk de endelig så får håpe det blir bedre nå :p men nettene blir desverre ofte fæl når han har fått en sånn begynnelse på nattesøvnen :-(

20. AuroraBorealis Forumet er livet Desemberskattene 2014 Junilykke2018

Nei. Må være trillinger. Har en her også. Jeg er så møkk sur for tiden.

"Han er så sliten"
    "Han er trøtt"
    Ect.

Hva faen er jeg da liksom?

Del denne siden