Klagetråd

Jeg håper jeg får ny jobb før mannen min skal ut i permisjon for jeg akter ikke å være "støttekontakt" for ham sånn som jeg automatisk blir i helgene eller når han ellers har fri.

Han får ikke samme oppfattelsen av hvordan det er å gå hjemme med henne alene når jeg er der og kan ta henne hvis han må få gjort noe...
Han skal også få oppleve hvordan det er å aldri ha privatliv på do f.eks. :p

By the way, føler det er skikkelig tabu å si at jeg ikke trives i permisjon lenger....:eek:
Vi er nok flere! Teller dager her...
 
Teller dager her og. Det er ikke det at jeg ikke vil være masse med lille, men jeg trenger å komme meg ut igjen.
Nei, det kommer nok til å bli fælt å være borte fra henne så lenge om gangen, men det er noe med det å få henge litt med voksne folk igjen :p
 
Teller dager her og. Det er ikke det at jeg ikke vil være masse med lille, men jeg trenger å komme meg ut igjen.
Samme her! Og jeg vet at jeg er en MYE hyggeligere og koselig mamma med mye mer overskudd når jeg har jobbet litt og fått vært sammen med andre:)
 
Uff. Nå må gubben reise igjen på fredag :-( merker det blir mer slitsomt å være aleine med lillegutt denne gangen nå når han er blitt så stor å er alle veier å må fly etter ham hele tiden. Selvom det bare er for 3-4 uker denne gangen da og ikke 3 mnd.. men allikevel! Slitsomt! :p
 
Uff. Nå må gubben reise igjen på fredag :-( merker det blir mer slitsomt å være aleine med lillegutt denne gangen nå når han er blitt så stor å er alle veier å må fly etter ham hele tiden. Selvom det bare er for 3-4 uker denne gangen da og ikke 3 mnd.. men allikevel! Slitsomt! :p
Oi, det var lenge nok . Jobber han i utlandet?
 
Oi, det var lenge nok . Jobber han i utlandet?
Jobber som maskinist på båt. Nettopp fått ny jobb så nå skal han jobbe på kysten her på vestlandet. Så han er ihvertfall i nærheten nå og ikke på andre siden av verden :p
 
Når pappan her skal ha perm (fra 1.oktober), da gleder jeg meg til følgende:

Komme hjem til rent og ryddig hus og ikke si takk.
Komme hjem til middag hver dag, jeg skal aldri si takk for mat- bare spørre hvorfor vi ikke hadde noe annet.
Få servert kveldsmat og kaffe hver morgen.
Slippe å ta handling av matvarer.
Å slippe å skifte bleier.
Å slippe å stå opp med mini og aldri avlaste han.
Å aldri stå opp på natta eller morgenen med mini, ennå jeg har lovt det tim han flere ganger.
Å slippe å vaske/brette klær.

Jeg er SÅ sliten. Og han er SÅ bortskjemt. I dag og i går LOVTE han å stå opp med Mikkel sånn at jeg skulle få sove en time til.....MANNFOLK

Er mennene våre tvillinger?
 
Jobber som maskinist på båt. Nettopp fått ny jobb så nå skal han jobbe på kysten her på vestlandet. Så han er ihvertfall i nærheten nå og ikke på andre siden av verden :p
Jeg blir stressa bare mannen skal være borte hele dagen eller ei helg. Beundrer dere som er "aleneforeldre" i perioder eller på heltid!
 
Jeg blir stressa bare mannen skal være borte hele dagen eller ei helg. Beundrer dere som er "aleneforeldre" i perioder eller på heltid!
Beundrer de som er det på heltid. Går fint en periode, men herregud så trøtt å sliten jeg blir etterhvert, går hele dagen å venter på å få noen timer stillhet å rolig tid på kvelden :p hehe..
 
Beundrer de som er det på heltid. Går fint en periode, men herregud så trøtt å sliten jeg blir etterhvert, går hele dagen å venter på å få noen timer stillhet å rolig tid på kvelden :p hehe..
Ja det skjønner jeg! Tida går fort da, vips så er de store og ordner seg selv :)
 
Enkelte barer KLARER ikke å være litt stille når minste sover, uansett hvor mange ganger jeg ber om det. Stenger dørene hardt, klasker på lysbryteren, slår hånda i dørhåndtaket, snakker høyt og bare bråker uansett hva de gjør. Blir smågal. Glad det ikke er ofte vi har besøk av sånne bråkefolk.
 
Enkelte barer KLARER ikke å være litt stille når minste sover, uansett hvor mange ganger jeg ber om det. Stenger dørene hardt, klasker på lysbryteren, slår hånda i dørhåndtaket, snakker høyt og bare bråker uansett hva de gjør. Blir smågal. Glad det ikke er ofte vi har besøk av sånne bråkefolk.
Da hadde jeg blitt sur altså! :eek: Rart det ikke går an å ta hensyn altså.
 
Enkelte barer KLARER ikke å være litt stille når minste sover, uansett hvor mange ganger jeg ber om det. Stenger dørene hardt, klasker på lysbryteren, slår hånda i dørhåndtaket, snakker høyt og bare bråker uansett hva de gjør. Blir smågal. Glad det ikke er ofte vi har besøk av sånne bråkefolk.

Uff har sånne på besøk nå jeg også, blir smålig forbanna merker jeg!!
 
Det lager helt unødvendig styr for meg, som må inn til lille stadig vekk. Blir bare stressa av å ha sånne folk her :p
Ja det blir jeg å :p nå gikk de endelig så får håpe det blir bedre nå :p men nettene blir desverre ofte fæl når han har fått en sånn begynnelse på nattesøvnen :-(
 
Back
Topp