Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og har vi to sånne dørerForbanna dørhåndtak som knirker. F***n altså. Har sprayet dem med olje, men knirker likevel. For et I-landsproblem, men det ødelegger for legginga![]()
Jævla svigerfamilie..
Huff daJævla svigerfamilie..
Åh det er så mye !Huff da![]()
Noen bare må lage dramaÅh det er så mye !
De sier at jeg nekter dem å se barnebarnet dems, noe som jeg ALDRI har sagt.
Alt pga svigerfar ville komme å sove her i helga, og det passa utrolig dårlig for oss. Det er jo ikke HVER gang det passer å ha overnattingsbesøk ?
Så fordi vi ikke kunne, så ble det til at jeg nekter dem å komme og nekter dem å se barnebarnet dems..
Så nå må vi vel avlyse alle planer for at jeg ikke skal være svigerdatter fra helvete.. Frustrert ! Skjønner ikke hvorfor man skal lage drama ut av så bittelite.
Åh det er så mye !
De sier at jeg nekter dem å se barnebarnet dems, noe som jeg ALDRI har sagt.
Alt pga svigerfar ville komme å sove her i helga, og det passa utrolig dårlig for oss. Det er jo ikke HVER gang det passer å ha overnattingsbesøk ?
Så fordi vi ikke kunne, så ble det til at jeg nekter dem å komme og nekter dem å se barnebarnet dems..
Så nå må vi vel avlyse alle planer for at jeg ikke skal være svigerdatter fra helvete.. Frustrert ! Skjønner ikke hvorfor man skal lage drama ut av så bittelite.
Høres kjent utKlager over mini som våkner med en gang jeg stopper å trille. Orker ikke gå mer idag![]()