Klagetråd

Forbanna dørhåndtak som knirker. F***n altså. Har sprayet dem med olje, men knirker likevel. For et I-landsproblem, men det ødelegger for legginga >:(

Var på Norwegian Outlet i går. Masse fine klær, men kjøpte ingenting fordi ingenting passer meg nå med min ny mamma kropp... :(

Gubben har så mange oppdrag til uka at jeg blir alene både morgen og kveld med gutta

Huset ser ut som et helvete .... Helt krise, vet ikke hvor jeg skal begynne

Tror det er både utviklingssprang og tenner på gang. Har ihvertfall en veldig utilpass gutt i dag :/

Sånn dag der alt bare går galt og rutinene ikke kan holdes! Så da har man en liten gutt som ikke er glad! En mamma som er irritert å det er jo ikke en bra kombo! Restart knappen? Hvor er den?

Klager over mini som våkner med en gang jeg stopper å trille. Orker ikke gå mer idag:(

Åh det er så mye !
De sier at jeg nekter dem å se barnebarnet dems, noe som jeg ALDRI har sagt.
Alt pga svigerfar ville komme å sove her i helga, og det passa utrolig dårlig for oss. Det er jo ikke HVER gang det passer å ha overnattingsbesøk ?
Så fordi vi ikke kunne, så ble det til at jeg nekter dem å komme og nekter dem å se barnebarnet dems..
Så nå må vi vel avlyse alle planer for at jeg ikke skal være svigerdatter fra helvete.. Frustrert ! Skjønner ikke hvorfor man skal lage drama ut av så bittelite.

Åh det er så mye !
Alt pga svigerfar ville komme å sove her i helga, og det passa utrolig dårlig for oss. Det er jo ikke HVER gang det passer å ha overnattingsbesøk ?
Så fordi vi ikke kunne, så ble det til at jeg nekter dem å komme og nekter dem å se barnebarnet dems..
Så nå må vi vel avlyse alle planer for at jeg ikke skal være svigerdatter fra helvete.. Frustrert ! Skjønner ikke hvorfor man skal lage drama ut av så bittelite.
Noen bare må lage drama

Åh det er så mye !

Han inviterer faktisk seg selv på overnatting og blir sur når det ikke passer? Snakk om å være frekk :p
Da hadde jeg bedt gubben ta et skikkelig oppgjør med foreldrene sine :p

Back
Topp