Klagetråd

Frustrert over babyen min som har intervall dager der han spiser 120 ml til vært måltid å så plutselig spiser han ikke mer enn 60-80 ml per måltid. Frustrert! Han legger på seg greit å sånn. Men jeg syns det er lite på en gutt på 7,5 uker som er over 6 kg.

Frustrert over babyen min som har intervall dager der han spiser 120 ml til vært måltid å så plutselig spiser han ikke mer enn 60-80 ml per måltid. Frustrert! Han legger på seg greit å sånn. Men jeg syns det er lite på en gutt på 7,5 uker som er over 6 kg.

Min gjør akkurat det samme. Han er 11 uker gammel og ca 8 kilo. Men han legger på seg greit og er veldig fornøyd.

Klager på lite søvn. Mini bestemte seg for å være vrang i natt. Han nektet å sove selv om han var stuptrøtt og sovnet han så våknet han med en gang jeg la han ned. Nå har han sovet ganske mye i hele dag. Håper han sover i natt også

Klager på at babyen har skiftet døgnrytme :( han er våken heele kvelden og natten. Han syter og klager hele tiden. Mest fordi han er overtrøtt, men han nekter å sove. Prøver jeg å få ham til å sove så hyylskriker han. Og sånn holder det på til 5-6 om morgenen. Om dagen sover han nokså greit nå. Veldig dårlig system for meg. Blir utrolig trøtt og kan ikke sove bort hele dagen heller. Masse som må gjøres. Så blir minimalt med søvn på meg

Ringte og bestilte dåp på palmesøndag på hjemplassen til samboeren for noen uker siden. De sa der var greit og invitasjonene er sendt ut. I går fikk jeg beskjed om at menigheten på hjemplassen hans ikke har hørt noe om at vi skal ha dåpen der!! Blir så sint av ubrukelige folk som ikke gjør jobben sin!

Klager over samboeren min! Føler meg tidvis som ei alenemor .. Eller at han saboterer for meg .. Han er en forbanna idiot noen ganger!

Klager på dritt nabo unger som selvsagt måtte komme og stå og skrike til hverandre på tunet hos oss akkurat når mini hadde sovnet!!!!

Frustrert over mini som spiser så lite! Samma hvilken flakse vi bruker eller hvor lenge vi venter mellom måltidene så spiser han ikke mer. Heldigvis skal vi på veiing hos helsesøster på mandag!

Babyen sover godt i natt, og da skal selfølgelig jeg ligge å ha masse mareritt... Nå får jeg ikke sove siden tankene bare flyr.

Okei, nå kjenner jeg at jeg er sånn passelig irritert. Ringte for 1 måned siden og bestilte dåp. Skal ha den på hjemplassen til samboeren. Regnet med det var ok så vi har sendt ut invitasjoner til folk. Men, nå har ikke menigheten på hjemplassen hans hørt en dritt om at vi skal ha dåpen der! Kjenner jeg blir så stressa nå! Drit flaut om vi må ringe rundt til folk og si at nei, det blir ikke dåp alikavel. Stress!!

Okei, nå kjenner jeg at jeg er sånn passelig irritert. Ringte for 1 måned siden og bestilte dåp. Skal ha den på hjemplassen til samboeren. Regnet med det var ok så vi har sendt ut invitasjoner til folk. Men, nå har ikke menigheten på hjemplassen hans hørt en dritt om at vi skal ha dåpen der! Kjenner jeg blir så stressa nå! Drit flaut om vi må ringe rundt til folk og si at nei, det blir ikke dåp alikavel. Stress!!

Så kjipt! Virker litt useriøse når de gjør sånt. Håper det ordner seg og at du slipper å stresse så mye

Irritert over at ikke lønninga har kommet på konto enda! NAV; verdens mest useriøse selskap :P

I dag har mini sovet 2 timer siden klokka 8. Begynner å begrense seg med mrsomme ting å finne på :(

Jenta sov så godt i natt♡ men da starter samboeren snorker som et uuuvær!!!! Hurra!

Klager over at jeg våknet nå av mensensmerter :-( det hadde jeg ikke savna :-( blæh..synes synd på meg selv :p

Mannen min går med på nervene! Begynner serriøst å bli skikkelig lei!

Back
Topp