Hvorfor er det sånn at mannen bare kan legge seg til å sove når han vil og ikke føle noe ansvar for noenting???!
Han fikk en himla god ide om å invitere mine foreldre og besteforeldre hit i morra for å feire morsdag og middag... Men å skulle gjøre noe her hjemme så vi faktisk kan slippe folk inni hus, nei det har han jaggu ikke tenkt noe på.. Ligger som et slakt på sofan!
Å vel, man kan jo teoretisk sett forstå at han er trøtt.. Du trodde kanskje vi hadde en baby som ikke sov om natten, eller som måtte opp et par ganger å spise, å dette har gjort pappaen trøtt å sliten.. Det er ikke problemet! Problemet ligger inne på frøken MSi som jeg kaller "henne" og heter final fantacy. En verden borte fra den virkelige verden. Det han bor store deler av dagen, og ikke minst natten..
Jeg er oppgitt! Han skifter bleier og gir et par flasker i døgnet. Alt anna står på meg!
- handle
- lage middag
- vaske/koke flasker
- vaske/tørke klær
- legge på plass klær
- gjøre klar flasker til en dag
- lage middag
- rydde stue og kjøkken
- passe på at vi har bleier i hus
- planlegge turer ut eller vis vi skal avsted
Alt dette og mye mye mer må jeg ta me av. Hva gjør han?? Joda han går nå på jobb av og til. Vært mye syk i det siste pga han ikke sover. Nå har han vært hjemme ei uke. Å ikke hjulpe meg med noen ting.
Å ja! Han skulle kjøpe morsdags gave til meg. Hva kom han hjem med?? Joda ei fotfil! Heldige meg!
Dagens utblåsning!!