Klagetråd

Hvorfor må det finnes så mye fine babyklær i butikkene? Og hvorfor kan jeg ikke være sterk nok til å ikke kjøpe alt mulig? Lille frøkna har mer enn nok klær for en god stund fremover, men jeg måå bare kjøpe når jeg finner noe fint :p

Hvorfor må det gulvet knirke så alvorlig når minsten nesten har sovnet?

Hvorfor må det være så vanskelig å velge hva mini skal ha på seg når vi skal ut på tur?? Har altformye å velge i!!

Skulle ha bakt litt, men hvordan i all verden skal jeg få ned maskinen? ImageUploadedByBV Forum1425040240.949001.jpg

Nok en gang sover gubben å jeg måtte stå opp med kidden. Ska ikke klage han sov i 8,5 timer men gubben holdt meg oppe lenge i natt :P kunne godt sove litt til.. Men gubben va helt vekke.. Gapa på han men ingen reaksjon :( blæh!! Koma sover han der!

Klager på slapsevær!
Enten får det være ordentlig snøvær eller så kan snøen forsvinne! Orker ikke trille i klinevær

Lei av å ha mens smerter som kommer å gå men aldri noen mens... Blæh...

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er så j..... forbanna på den ene onkelen min at jeg holder på å eksplodere! Jeg hadde en fin rød strikka bunad da jeg var liten. Etter at jeg vokste ut av den har den blitt brukt av kusinene mine. Så jeg sendte melding i går til han onkelen min som fikk låne den sist om at jeg gjerne vil ha den tilbake nå som jeg har ei datter selv, men jeg fikk ikke svar. Sendte melding på nytt i dag og da påsto han at han hadde svart meg. Så han beklaget så mye at han hadde gitt den bort til fretex!! Siden han ikke visste at det var min. "Gjort er gjort og spist er spist" sa han.
Hvordan er det mulig å være så ufattelig dum i hodet sitt? Han var veldig klar over at den kjolen var min! Så det er bare piss prat at han ikke var klar over at den var min. Ville så gjerne gi den videre til dattera mi.. er seriøst på gråten.. kommer aldri til å ville ha noe å gjøre med han igjen!

Last edited:
Akkurat nå kjenner jeg at jeg er så j..... forbanna på den ene onkelen min at jeg holder på å eksplodere! Jeg hadde en fin rød strikka bunad da jeg var liten. Etter at jeg vokste ut av den har den blitt brukt av kusinene mine. Så jeg sendte melding i går til han onkelen min som fikk låne den sist om at jeg gjerne vil ha den tilbake nå som jeg har ei datter selv, men jeg fikk ikke svar. Sendte melding på nytt i dag og da påsto han at han hadde svart meg. Så han beklaget så mye at han hadde gitt den bort til fretex!! Siden han ikke visste at det var min. "Gjort er gjort og spist er spist" sa han.
Hvordan er det mulig å være så ufattelig dum i hodet sitt? Han var veldig klar over at den kjolen var min! Så det er bare piss prat at han ikke var klar over at den var min. Ville så gjerne gi den videre til dattera mi.. er seriøst på gråten.. kommer aldri til å ville ha noe å gjøre med han igjen!
What! :-o Utrolig dårlig gjort av han!

Klager på hår overalt! Jeg røyter som en tulling, og da er det hår i senga, på badet, i stuen, på alle klærne mine og selvsagt på ungen. Er drittlei! Vurderer å klippe meg helt kort :mad:

Klager over at jeg er alene mamma med mann!! Han klager å syter over at han er trøtt å sliten. Så sitter han bare der! Spiller på pc, drikke cola å snuser! Hva tror han? At kropp blir full av energi av det?? Åååårrr!!

Klager over at jeg er alene mamma med mann!! Han klager å syter over at han er trøtt å sliten. Så sitter han bare der! Spiller på pc, drikke cola å snuser! Hva tror han? At kropp blir full av energi av det?? Åååårrr!!
Huffda. :-o Du har min fulle sympati. Han kan da ikke forvente at det er sånn en småbarnsfar skal være.

Back
Topp