Klagetråd

Jeg vil så gjerne flytte tilbake til hjemstedet mitt, familien å vennene mine! Kjenner ingen her vi bor, å er ikke så lett i voksen alder å få gode venner! Savner å kunne ringe noen bare for å treffes noen timer en dag. Eller besøke familie når jeg har lyst! Mini har tippoldemor som jeg gjerne skulle vært mer hos med ham! Men mannen min er ikke lysten på å flytte! Bare for det kan ta han litt lenger å komme på jobb i noen mnd frem til han kan ta lappen igjen! Å nå er det just blitt solgt flere hus i området der vi bor. Så føler liksom det sikkert kunne gått greit også! Han har også bare venner og familie der jeg har. Så syns det er litt ego å ikke ville flytte! Snufs :(

Jeg vil så gjerne flytte tilbake til hjemstedet mitt, familien å vennene mine! Kjenner ingen her vi bor, å er ikke så lett i voksen alder å få gode venner! Savner å kunne ringe noen bare for å treffes noen timer en dag. Eller besøke familie når jeg har lyst! Mini har tippoldemor som jeg gjerne skulle vært mer hos med ham! Men mannen min er ikke lysten på å flytte! Bare for det kan ta han litt lenger å komme på jobb i noen mnd frem til han kan ta lappen igjen! Å nå er det just blitt solgt flere hus i området der vi bor. Så føler liksom det sikkert kunne gått greit også! Han har også bare venner og familie der jeg har. Så syns det er litt ego å ikke ville flytte! Snufs :(
Enig med deg:) du får jobbe litt med hsn;)

Farrang...:-( auuuuuu
Klarer ikke løfte babyen umenneskelig uten å måtte kaste opp :-(

Jeg gruer meg til å kjøre hjem i dag! Må hjem å stelle opp heimen litt igjen, får prestebesøket denne uka! Dåpssamtale!

Klage og klage.. Luksusproblem men jeg har trilla rompa mi mindre og trusene sklir ned når jeg går...
Hihi, har samme problem :) I tillegg så er gravide buksene mine for store, mine gamle er for små og jeg gidder ikke kjøpe nye bare for de få mnd imellom.

Har gått opp noen kilo siden fødselen :( Jeg som hadde håpet å holde meg der jeg var! På med joggeskoene ;)

Har gått opp noen kilo siden fødselen :( Jeg som hadde håpet å holde meg der jeg var! På med joggeskoene ;)
Jeg også. Gikk først ned 7 kg inkl baby, fostervann, morkake etc. Så stoppet det, og nå har jeg gått opp to kg. Men er egentlig glad for det, for jeg var for tynn før jeg ble gravid pga Crohns. Nå er jeg glad jeg har litt å gå på, for jeg kan plutselig rase ned i vekt enten jeg vil det eller ikke.

Slitsom natt.. Og min mormor døde i natt.
Først dør min pappa, så min søster, så min bestefar og så min mormor. Alt dette på 2 år. Nå får det holde vel..

Back
Topp