Klagetråd

Var på butikken i dag å skulle ha noe småtting. Pga ødem passa ikke skoene mine, men fikk aaakkuratt på meg crocsene.
På butikken lå den en dam med vann ved siden av fryse disken som jeg ikke så i det jeg snegla meg bortover :( den ene foten sklei bort under meg! Jeg fikk samla meg fort så jeg ikke falt, men d hørtes ut som om bekkenet mitt revna! Det stakkars bekjenet mitt så hadde sånnen dårlig dag i fra før av
.. sukk.. kjennes enda ut som om jeg blør nedentil! Måtte bare klage litt på det! :/

Huff, hørtes ille vondt ut. Og takk og lov at du ikke falt.

Vis han meina han klara å slutte, burde han gjere d før babyen kjem. Men han rekna kanskje me at d blir verre for dej å reise når du he en unge i tillegg...
Æ tru avhengigheta har tatt han så hardt siden han har drive med dette siden han va ungdom å e nå 32. At æ tru ikke han har innsikt i så mye utenfor data verden til tider. Men om han ikke skjønner alvoret i det jeg sier, så kommer han til å kjenne det. Har veldig nært forhold til foreldrene mine, så vet jeg komme der å være så lenge jeg trenger. Å da får han kanskje kjent på åssen livet vil være uten meg å mini. Å vis det ikke gir han noen tanker om hva som er viktig, så er jo saken klar da.

Klager på å ikke få sove. Våknet nok en natt på høyre side. Og da får jeg så vondt. Og har ligget våken lenge. Får ikke sove. Men øynene svir...

Klager over å ha blitt forkjølet! Akkurat som ikke ting er tungt nok, og man sover dårlig fra før av.. Gaaad! Skulle egentlig reise bort i helga, men det orker jeg ikke nå! Har sove helt ræva i natt. Våkna halv 3 og da gav jeg opp.

Vil ikke stå opp! Er så trøtt :( har nesten lyst til å legge meg ned å grine og ringe å si at jeg er syk :p haha

Vil ikke på skolesamling :confused: er ikke motivert i det hele tatt, og kroppen begynner å bli veldig ubehagelig. Frister lite med 8timers skole i 4 dager nå.

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Hater gaming!! Jeg virkelig hater det!! Jeg er så drita lei av å se den datamaskinen! Har lyst å mose den, kjøre den gjennom ei kvern. Kan ikke fatte at man kan bruke så mye av døgnets timer på å sitte å trykke på en data!!?? Lyst å spy når jeg ser og hører den dataen. Skulle ønske den tok kvelden snart! For godt!

Nå har sambo vært hjemme fra jobb i 3 dager. Han sliter mye med mageproblemer. Å skjønner jo at det ikke er kult! Men hva er greia med å sitte fra han våkner til han legger seg å trykke på det spillet?? Å når jeg spør om hjelp eller noe. Så får jeg til svar, skal bare gjøre ferdig noe, kan du vente 5 min til dette oppdraget er ferdig, holder på å sloss med en sånn stygging så da må du vente litt.. Grrrrr!!' Fy fader asså!! Klipper snart ledninga til nettet her altså!!!

Lei lei lei!!! Vis noen lurte :P
Ikke hat gaming. :p
Både jeg og mannen spiller (og gubben kunne nok vært proff om han bare gadd å satse på et spill).
Men det har aldri vært sånn at vi lar spilling og raid gå foran familie.
Da er det jo mannen det er "noe galt" med.

Jeg tror du bør fortelle han i klartekst hva du forventer og hva du kommer til å forvente framover. :)

Hva spiller han forresten?

Synes at kommunalt ansatte kan pelle seg å være tilgjengelig i arbeidstiden! Grrrrr.
Har fått innkalling til et møte, som for det første er en mnd for sent og må ringe å klarere deltakere, så klare faen meg ikke dama å svare telefon eller ringe tilbake.
Fikk innkalling i går, møter er mandag! Hurra! *gaaaaah*

Ikke hat gaming. :p
Både jeg og mannen spiller (og gubben kunne nok vært proff om han bare gadd å satse på et spill).
Men det har aldri vært sånn at vi lar spilling og raid gå foran familie.
Da er det jo mannen det er "noe galt" med.

Jeg tror du bør fortelle han i klartekst hva du forventer og hva du kommer til å forvente framover. :)

Hva spiller han forresten?

Har fortalt det mange ganger. Han har slitt mye med mobbing på skole pga han er sykt smart og blitt sånn enstøing som spiller istede for å være sosial. Så tror rett å slett ikke han klarer å se det fra min vinkel.

Jeg sier det stadig vekk at jeg ikke kommer til å tåle dette særlig mye lenger. Han har fridd 3 ganger nå. Å jeg har sagt nei pga jeg vil ikke før han vise at han kan delta mer fysisk i livet vårt sammen.

Han spiller final fantacy

Har fortalt det mange ganger. Han har slitt mye med mobbing på skole pga han er sykt smart og blitt sånn enstøing som spiller istede for å være sosial. Så tror rett å slett ikke han klarer å se det fra min vinkel.

Jeg sier det stadig vekk at jeg ikke kommer til å tåle dette særlig mye lenger. Han har fridd 3 ganger nå. Å jeg har sagt nei pga jeg vil ikke før han vise at han kan delta mer fysisk i livet vårt sammen.

Han spiller final fantacy
Ah.. men det er jo et hyggelig spill :)
Men jeg skjønner godt at du får nok.
Men som jeg sa, legg det rett ut til han: Dette trenger jeg, dette forventer jeg at du gjør nå, og når babyen kommer forventer jeg sånn og sånn. :)
Om så gi han faste spillkvelder å forholde seg til :) Det har vi og det fungerer greit. Menn trenger å høre hva vi egentlig mener og trenger fra tid til annen :)
Og Final Fantasy er kun så tidkrevende man selv vil det skal være. Og det er mange hyggelige folk å spille med, da er det ekstra vanskelig å la være. I motsetning til andre onlinespill er det er hyggeligere miljø slikt både jeg og mannen ser det. Og vi har vært innom/spiller litt av hvert :)
Jeg håper det ordner seg <3
Hvis ikke så får du rope ut så kan jeg få mannen til å logge på serveren mannen din spiller og gi han et par kloke ord, fra en mann som spiller til en annen ;)

Er sååå lei av mannen i dag. Jeg har ikke sovet godt på snart 30 uker! Likevel virker det alltid som han prioriterer sin søvn høyest av alt. Jeg må legge meg kl ni på kvelden for å holde ut dagen etter, mens han ofte sitter oppe til tolv ett. Så ligger han til halv elleve. Da har jeg allerede fått ungene avgårde, handlet, ryddet, pakket inn julegaver og jobbet. Så klarer han dingle seg opp, spise, sitte på PC en så gå på jobb!! Mens jeg skal lage middag og ha unger resten av dagen.

Føler meg innimellom så alene om graviditeten. Han viser lite hensyn syns jeg. Orker ikke klage over plager til han heller, føler han syns jeg klager og maser da! Flere som kjenner seg igjen?

Klager på en regionssjef som ikke klarer å gi beskjed litt tidligere. Fikk vite om et møte i dag i går ettermiddag. Og at han kommer på besøk på tirsdag for et møte med meg og en annen fikk jeg vite nå.. etter å ha mast i ca 1 mnd på å få en dato....

Er sååå lei av mannen i dag. Jeg har ikke sovet godt på snart 30 uker! Likevel virker det alltid som han prioriterer sin søvn høyest av alt. Jeg må legge meg kl ni på kvelden for å holde ut dagen etter, mens han ofte sitter oppe til tolv ett. Så ligger han til halv elleve. Da har jeg allerede fått ungene avgårde, handlet, ryddet, pakket inn julegaver og jobbet. Så klarer han dingle seg opp, spise, sitte på PC en så gå på jobb!! Mens jeg skal lage middag og ha unger resten av dagen.

Føler meg innimellom så alene om graviditeten. Han viser lite hensyn syns jeg. Orker ikke klage over plager til han heller, føler han syns jeg klager og maser da! Flere som kjenner seg igjen?

:O Nei, overhodet ikke. Jeg hadde gitt beskjed at samtlige helger/fridager framover må du få sove ut for å klare fødsel osv.
Og be han gjøre noe husarbeid, mens du hviler.
Huff, nå ble jeg engasjert. :mad:

Dette kan du ikke akseptere synes jeg! Tenk på at du trenger å få slappet av litt frem mot fødsel. Da er det tross alt du som har hovedansvar for den lille babyen regner jeg med. (Hvis du skal ha permisjon og ammer så er det vel du som står opp om nettene tenker jeg på.)

Dette kan du ikke akseptere synes jeg! Tenk på at du trenger å få slappet av litt frem mot fødsel. Da er det tross alt du som har hovedansvar for den lille babyen regner jeg med. (Hvis du skal ha permisjon og ammer så er det vel du som står opp om nettene tenker jeg på.)

Skulle egentlig bare ønske han brydde seg litt mer. Vet han står opp viss jeg ber han om det. Skulle bare ønske han kunne tenke litt selv og vise litt omtanke. Han vet jo jeg ikke sover godt. Lei av å måtte spør om alt. Kan han ikke ta litt initiativ selv liksom; "Jeg vet du er sliten så jeg kan ta ungene i morgen" Men neida. Aldri noe sånn..

Skulle egentlig bare ønske han brydde seg litt mer. Vet han står opp viss jeg ber han om det. Skulle bare ønske han kunne tenke litt selv og vise litt omtanke. Han vet jo jeg ikke sover godt. Lei av å måtte spør om alt. Kan han ikke ta litt initiativ selv liksom; "Jeg vet du er sliten så jeg kan ta ungene i morgen" Men neida. Aldri noe sånn..
Forstår at du ønsker at han skulle tatt mer initiativ selv. Men det høres ut som du rett og slett bare må si fra hva du føler du trenger i de ulike situasjonene. Si fra hvor sliten du er, og at han må hjelpe til nå. Kanskje han etter hvert tar litt mer initiativ selv også? Håper det ordner seg. :)

Back
Topp