Klagetråd

Klager på at jeg er slakk og vondt i hode og hals. Håper at det ikke setter meg helt ut slik det gjorde sist.

Klager på nav som prøver å gjøre meg lut fattig! I stedet for å gi meg sykepenger og svangerskapspenger etter hva jeg har tjent de siste månedene (nesten 20 000 i gjennomsnitt de siste månedene) gjør de alt for å gi meg så lite som mulig, virker som de bruker lønnsslipper fra da jeg gikk på skole ved siden av i 2012/13 og jobbet mindre. Litt over 3000 fikk jeg som halv månedslønn for september! Og svangerskapspenger for oktober klarer de aldri få ut fingeren til å sende ut.

Når jeg søkte på foreldrepenger sa jordmor hun hadde hørt på radioen den dagen at behandlingstiden her var bare 4 uker. Så jeg var litt treig å søke da det plutselig ikke var noe hast. Nå ser jeg på nettet at det er 12!!! Uker! I så fall får vell ikje jeg lønn før neste år :( passer meg ekstremt dårlig!

Når jeg søkte på foreldrepenger sa jordmor hun hadde hørt på radioen den dagen at behandlingstiden her var bare 4 uker. Så jeg var litt treig å søke da det plutselig ikke var noe hast. Nå ser jeg på nettet at det er 12!!! Uker! I så fall får vell ikje jeg lønn før neste år :( passer meg ekstremt dårlig!

Du kan være heldig, tok bare en uke her fra jeg leverte søknaden til jeg fikk den innvilget :) men NAV kontoret her jobber veldig fort! Men er vel derfor du skal søke uke 26 for å rekke å få søknaden behandla før baby kommer :) men kjedelig når du trodde du hadde 4 uker og ikke 12 da :(

Klager på at ting gjør så vondt at jeg ikke klarer å ligge i senga lenger, enda jeg er så trøtt at jeg sikkert kunne sovet flere timer til!!

Du kan være heldig, tok bare en uke her fra jeg leverte søknaden til jeg fikk den innvilget :) men NAV kontoret her jobber veldig fort! Men er vel derfor du skal søke uke 26 for å rekke å få søknaden behandla før baby kommer :) men kjedelig når du trodde du hadde 4 uker og ikke 12 da :(

Håper jeg er heldig og at det har blitt til 12 nå nylig og at min er rett rundt hjørnet.. søkte vell for ca 4 uker siden tror jeg. Permisjonen min begynner 11 november så får ikke mer lønn fra jobb heller tror jeg? Vet ikke helt hvordan det fungerer. :/

Her er behandlingstiden 4 uker, men tok bare to uker fra brev i posten om mottatt søknad til vedtaket lå i posten, så får krysse fingrene for at du også er så heldig :)

Her er behandlingstiden 4 uker, men tok bare to uker fra brev i posten om mottatt søknad til vedtaket lå i posten, så får krysse fingrene for at du også er så heldig :)

Åå håper det!! Fikk brev om motatt for lenge siden i allefall! :)

På nav.no står det

NAV kan bare behandle søknadene hvis du har dokumentert arbeidsforhold og inntekt tett opp til stønadsperioden. Hvis du søker for tidlig, må du dokumentere dette en gang til. For tiden er saksbehandlingstiden omtrent seks uker. Når vi har mottatt søknaden din, vil vi sende deg et brev som orienterer om når du kan vente at søknaden er ferdigbehandlet. Det er viktig å være oppmerksom på at stønadsperioden til mor ved fødsel starter senest tre uker før termindatoen.

Hater når sambo må jobbe langt borte, for jeg klarer ikke å sove når han ikke er hjemme! Sovner ikke før 04-05:00 og det passer dårlig når man har ei lita jente som står opp tidlig :(

Hater at jeg må være så trøtt hele tiden! Nå har jeg nettopp sovet en liten hvil på 2 timer i håp om at det skulle hjelpe. Men er fortsatt stup trøtt. Ikke tørr jeg sove mer heller nå, da blir det vel våken natt på meg.

Hater gaming!! Jeg virkelig hater det!! Jeg er så drita lei av å se den datamaskinen! Har lyst å mose den, kjøre den gjennom ei kvern. Kan ikke fatte at man kan bruke så mye av døgnets timer på å sitte å trykke på en data!!?? Lyst å spy når jeg ser og hører den dataen. Skulle ønske den tok kvelden snart! For godt!

Nå har sambo vært hjemme fra jobb i 3 dager. Han sliter mye med mageproblemer. Å skjønner jo at det ikke er kult! Men hva er greia med å sitte fra han våkner til han legger seg å trykke på det spillet?? Å når jeg spør om hjelp eller noe. Så får jeg til svar, skal bare gjøre ferdig noe, kan du vente 5 min til dette oppdraget er ferdig, holder på å sloss med en sånn stygging så da må du vente litt.. Grrrrr!!' Fy fader asså!! Klipper snart ledninga til nettet her altså!!!

Lei lei lei!!! Vis noen lurte :P

Hater gaming!! Jeg virkelig hater det!! Jeg er så drita lei av å se den datamaskinen! Har lyst å mose den, kjøre den gjennom ei kvern. Kan ikke fatte at man kan bruke så mye av døgnets timer på å sitte å trykke på en data!!?? Lyst å spy når jeg ser og hører den dataen. Skulle ønske den tok kvelden snart! For godt!

Nå har sambo vært hjemme fra jobb i 3 dager. Han sliter mye med mageproblemer. Å skjønner jo at det ikke er kult! Men hva er greia med å sitte fra han våkner til han legger seg å trykke på det spillet?? Å når jeg spør om hjelp eller noe. Så får jeg til svar, skal bare gjøre ferdig noe, kan du vente 5 min til dette oppdraget er ferdig, holder på å sloss med en sånn stygging så da må du vente litt.. Grrrrr!!' Fy fader asså!! Klipper snart ledninga til nettet her altså!!!

Lei lei lei!!! Vis noen lurte :P
Føle me dej... hadde d slik i et tidligere forhold å kjenne ej v hive ut spela t manne min berre han Vurdera å slå på... han veit at ej e truandes til å smadre xboxa vis ej vert irritert nok.. litt urettferdig ovenfor han seda han e uskuldige til hate, å han ikkje spela når ej e i nærheita.. men d sitte i

Føle me dej... hadde d slik i et tidligere forhold å kjenne ej v hive ut spela t manne min berre han Vurdera å slå på... han veit at ej e truandes til å smadre xboxa vis ej vert irritert nok.. litt urettferdig ovenfor han seda han e uskuldige til hate, å han ikkje spela når ej e i nærheita.. men d sitte i

Det er ikke rart at hatet for sånne spill sitter i enn altså! Kjenner at jeg kan overleve det nå! Men når småtten kommer, da vil jeg faktisk pakke sammen å dra om han drar fram den maskina i babyens nærvær! Å det vet han veldig godt. Så blir spennende å se om han klarer å slutte da som han mener han kan.. Har mine tvil!

Det er ikke rart at hatet for sånne spill sitter i enn altså! Kjenner at jeg kan overleve det nå! Men når småtten kommer, da vil jeg faktisk pakke sammen å dra om han drar fram den maskina i babyens nærvær! Å det vet han veldig godt. Så blir spennende å se om han klarer å slutte da som han mener han kan.. Har mine tvil!
Vis han meina han klara å slutte, burde han gjere d før babyen kjem. Men han rekna kanskje me at d blir verre for dej å reise når du he en unge i tillegg...

Var på butikken i dag å skulle ha noe småtting. Pga ødem passa ikke skoene mine, men fikk aaakkuratt på meg crocsene.
På butikken lå den en dam med vann ved siden av fryse disken som jeg ikke så i det jeg snegla meg bortover :( den ene foten sklei bort under meg! Jeg fikk samla meg fort så jeg ikke falt, men d hørtes ut som om bekkenet mitt revna! Det stakkars bekjenet mitt så hadde sånnen dårlig dag i fra før av
.. sukk.. kjennes enda ut som om jeg blør nedentil! Måtte bare klage litt på det! :/

Back
Topp